koiran ulkoiluttajat

koiruuksia567890

Onko joillakin koiraihmisillä nestettä aivojen tilalla kun päästävät koiransa ihmisten takapihoille tekeen tarpeet...korjatkaa edes pois mutta ei....olisikohan kyseiset iloissaan kun niiden takapihoilla/portilla olisi pask.. pitänee vissiin käydä vääntään läjä heidän pihalle!

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samat_havainnot

      Katsellaan muina miehinä muualle, kun koira tekee paskat, ihan kuin kukaan ei sitä huomaisi. Meillä yksi vammainen (pyörätuolissa) käyttää avustajansa kanssa koiraa päivittäin paskalla lasten suosimalla nurmikolla ihan talon takapihalla. Eivät korjaa koiran jätöksiä vaikka asiasta on monta kertaa huomautettu. Huomauttelijoita pitävät täytenä ilmana, joille ei edes vastata. Kyllähän minä ymmärrän, että jos ihmisellä ei jalat toimi, niin vikahan voi olla hyvinkin päässä mutta luulisi avustajalla olevan hieman järkeä.

      • avustaja.kai.syytön

        Avustajien tehtävät on tarkasti määritelty. Jos avustajan tehtäviin ei ole määritelty koiran jätteiden pois keräämistä, niin ei avustajan sitä kuulu tehdä.
        Valittakaa jonnekin virastoon, joille kuuluu lasten turvallisuus ja yleinen hygienia.


      • niin.on

        Vammaisten avustajat palkataan ainakin osittain veronmaksajien rahoilla, avustamaan vammaisia henkilöitä, koirien hoitamiseen pitää palkata eri henkilö omilla varoilla, ellei itse pysty hoitamaan koiraansa.


    • Riskatpakki

      Onko ne paskat rikki, kun niitä pitää korjata?

      • kiekura890

        idiootti!!


      • hauhauuuuuuuu

        idiootti


      • hehhehh

        tissit!
        päivän paras kyllä.


    • muistaako_kukaan

      Minulla ollut koira jo 5 vuotta enkä koskaan ole sen paskoja korjannut talteen. Ei vain kiinnosta yhtään käsitellä lämmintä tai kylmää kikkaretta.
      Koira on muuten siisti eläin, se ei suostu paskomaan omalle tontille muuten kuin äärimmäisessä hädässä. Kokeiltu on, oltiin kaksi päivää reissussa ja koira häkissään.. ei yhtään kikkaretta mutta tuskin oli päästy tontilta kun se paskaralli alkoi. Olihan siinä tytöllä ollut pidätteleminen.
      Suurempi huoli ja murhe tulee näistä karkki-, suklaapapereistä, tupakantumpeista ja rikotuista/rytätyistä olut/siideri pulloista/-tölkeistä. Niiden maatuminen ja kadun varressa kestää vuosia.

      Uusi ongelma on myös Takalärvi-Kivikko-keskusta akselilla ihmispaskat, joihin koira pyrkii kierimään tai jopa syömään niitä. Onko kyseessä kosto koiranomistajille vaiko vain kulttuurillinen erilaisuus? Veikkaan jälkimmäistä koska niiden määrä on kasvanut tänäkesänä huomattavasti. Eikä kyseessä ole mitkään pikkupoikien kikkareet vaan aikuisen jätökset.
      Eipä niistä kukaan ole vielä julkisesti valittanut, pelätäänkö rasistin leimaa?

      • vuhvuh345

        Ihan oikein..syököön vaan koirasi paskaa kun sitä suoltaakin.


      • Kaikille koirille vaipat pakollisiksi.


    • roskat

      Koiran ulosteet sentään maatuu, toki en hyväksy oman koiran tekevän tarpeitaan kenenkään tontille, ja kerään ne ulosteet pussiin, joita minulla on mukana useita. Toivoisin myös että nämä kaljapeikot eivät rikkoisi niitä pulloja pyöräteille, ne särkevät koirien tassut ja polkupyörien kumit. Kullannuput voisi myös opettaa viemään karkki, juoma yms. roskiin eikä kadulle. Mamuille voisi opettaa myös mihin roskat laitetaan.

    • 11-12

      Koiran jätökset muovipussiin ja kuse sinne perään. Sitten pakasteeseen ja sopivan tilaisuuden tullen koiranomistajan postilaatikkoon tai postiluukusta pullautat sisällön.

      On varmaan kiitollinen, kun ei itse tarvii kerätä jätöksiä vaan jätökset tulee postin alareunassa takasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe