Mikä on suosikkimwrkkinne
Mitä ihonhoitotuotteita käytätte
10
252
Vastaukset
- enemuL
Mä käytän Lumenen tuotteita, parhaita mitä olen kokeillut.
- poikkis
Kasvoille AloeVeraa (apteekista) tai Kookosöljyä. Ihoni kuiva, kosteutta kaipaava.
- fixusti
Lumenen kasvovesi, lorealin kosteusvoide, lumenen meikkivoide valokynä ja puuteri
- rex-21
Nivea. Monet hajusteettomia ja halpoja.
- kesämies_79
Italialaisen Idea Toscana:n voiteet ja pesunesteet ovat parhaita. Vaimolta "otin" käyttöön ja sopii näköjään miehillekin :) Kosteuttaa sopivasti ihoa.
- timi31
Stadissa on hyvä Bottega Verde -liike, italialaista luontaiskosmetiikkaa, pääosin naisille, mut läytyy mm. kosteusvoiteita myös miesten iholle. Eivät rasvoita eivätkä ole kalliita joten tykkään.
- OttoNormalverbraucher
Saksalainen Nivea- tuotemerkki on mielestäni hinta/laatu- suhteessa erinomainen, miltei täydellinen!
- VersoSSe
Verso Skincare. Ainakin www.bellando.fi myy.
- Äijieniho
Japanilaisella V 10 Plus sarjalla on mm lakritsiseerumi, joka on loistava parranajon jälkeiseen kirvelyyn ja myös finneihin. Myös saman sarjan kuorintavoiteen myi hehkeän näköinen konsulentti minulle (itse asiassa tuplat) ja olen ollut älyttömän tyytyväinen. Sarjaa saa apteekeista kautta maan ja nyt näköjään myös V 10 Plussan omasta verkkokaupasta www.v10plusshop.fi . Seuraavana tummiin rinkuloihin silmien ympärillä lähtee testiin näiden silmänymp voide http://goo.gl/sEJB8r.
- JoppaMan
tähän olen tykästynyt https://www.bellando.fi/tuotemerkit/joppa-man/kasvovoide-face-lotion-100-g.html
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1812228
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871610Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141304Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2181111- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815