Mikä on suosikkimwrkkinne
Mitä ihonhoitotuotteita käytätte
10
315
Vastaukset
- enemuL
Mä käytän Lumenen tuotteita, parhaita mitä olen kokeillut.
- poikkis
Kasvoille AloeVeraa (apteekista) tai Kookosöljyä. Ihoni kuiva, kosteutta kaipaava.
- fixusti
Lumenen kasvovesi, lorealin kosteusvoide, lumenen meikkivoide valokynä ja puuteri
- rex-21
Nivea. Monet hajusteettomia ja halpoja.
- kesämies_79
Italialaisen Idea Toscana:n voiteet ja pesunesteet ovat parhaita. Vaimolta "otin" käyttöön ja sopii näköjään miehillekin :) Kosteuttaa sopivasti ihoa.
- timi31
Stadissa on hyvä Bottega Verde -liike, italialaista luontaiskosmetiikkaa, pääosin naisille, mut läytyy mm. kosteusvoiteita myös miesten iholle. Eivät rasvoita eivätkä ole kalliita joten tykkään.
- OttoNormalverbraucher
Saksalainen Nivea- tuotemerkki on mielestäni hinta/laatu- suhteessa erinomainen, miltei täydellinen!
- VersoSSe
Verso Skincare. Ainakin www.bellando.fi myy.
- Äijieniho
Japanilaisella V 10 Plus sarjalla on mm lakritsiseerumi, joka on loistava parranajon jälkeiseen kirvelyyn ja myös finneihin. Myös saman sarjan kuorintavoiteen myi hehkeän näköinen konsulentti minulle (itse asiassa tuplat) ja olen ollut älyttömän tyytyväinen. Sarjaa saa apteekeista kautta maan ja nyt näköjään myös V 10 Plussan omasta verkkokaupasta www.v10plusshop.fi . Seuraavana tummiin rinkuloihin silmien ympärillä lähtee testiin näiden silmänymp voide http://goo.gl/sEJB8r.
- JoppaMan
tähän olen tykästynyt https://www.bellando.fi/tuotemerkit/joppa-man/kasvovoide-face-lotion-100-g.html
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1642579Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668