Ajattelin laittaa tänne viestiä, tuleeko mitään asiallisia vastauksia. Onko jenkkifutiksesta kiinnostunutta väkeä Pirkkalasta tai lähiseudulta, joilla olisi intoa pelata porukassa harraste/kuntoilu mielessä. Jos saisi jengiä kasaan vaikka esim. neloseen ensi vuodeksi tai jotain lippupallo toimintaa. Jos vaan vähäkin innostaa, niin viestiä vaan. Ei väliä onko ennen pelannut vai onko aloittelija. Eikä mitään ikä, koko, näkö ja sukupuolirajoja. Itse oon lajin aktiivinen seuraaja ja nuorenna ollut junnu toiminnassa mukana.
JENKKIFUTIKSESTA KIINNOSTUNEITA PIRKKALASTA ?
Redskin
1
148
Vastaukset
- MarkoH_JeFu
Jos asut Pirkkalassa niin kannattaa lyöttäytyä Tampere Saintsin tai Nokia Ghosthunterisn seuraan heti syksystä...
Varsinkin Saints aloittaa syksyn ja talven treenit Pirkkahallissa, ihan teikäläisen naapurissa...
Yhteystiedot löydät tästä: http://www.tamperesaints.fi/28
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262524
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772316Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv602302Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m191999- 841749
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71489Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä151251- 41093
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32937