Vituttaa kun naiset antaa pillua jännämiehille eikä meillä kunnollisille miehille.
Vastaukset 9
- Mieti_kerrankin
Ketkä naiset? Kummasti on naisia ilman seksiä.
Pitääkö sunkin kytätä naisia joilla on jo joku mies? Onkohan jännämiehen ja kiltin/ kunnollisen välillä tietty miesryhmä? On takuulla. Ei ole olemassa vain kahta ääripäätä.
Mille tuntuisi jos ne kiltit ja kunnolliset naiset raivoaisi kun eivät saisi vehjettä? Tekisikö hyvän vaikutuksen suhun? - NaisilleMitäHaluavat
Helppo ratkaisu: ryhdy siis jännämieheksi.
Ala vetämään nappia ja käymään salilla, osoita kunnon röyhkeyttä ja koulukiusaaja-asennetta kaikkia kanssaihmisiä kohtaan. Harrasta pikkurikollisuutta, mene töihin trukkikuskiksi, ole aina PA, käy velkaneuvonnassa, aja pa**aa autoa ja ennenkaikkea pidä huolta maineestasi kadulla. Naiset haluaa huonostikoulutetun ja -käyttäytyvän narsisti-rähisijä-apinamiehen. Harmi.- ööööööööö
No mihinkäs nyt katosi se palstatotuus naisten hypergamiasta, kun he (sinun mukaasi) nimenomaan huonosti koulutettuja- ja täten heikosti toimeentulevia miehiä etsivät?
- 11-12
Pitää olla yli 180 cm rikollista toimintaa harrastava mies jotta saa pilluuu.
- Ex---PUA
Niin juuri sellaisille kuin minä! Kuolkaa kateuteen ätmit, minä poika menen panemaan!
- Naineen
Juu niimpä annetaan, sain taas eilen kunnon kyydit.
- 25.23
Vittu naiset tutustuu aina krminilaaleihin. 'Sen voi todistaa.
- KaunisNainen30-
Annoin eilen pakit kiltille miehelle ja lähdin jännämiehen matkaan. Sain kunnolla munaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682980- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3151181Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3611114Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O631037Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77852
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719