kene milstä raw ja smckdow hyvä ja kuka on lepi panija
raw ja smckdown
6
644
Vastaukset
- Tiger
Joo.On tosi hyvii kummatkin vapaapaini showt.Ei oo lempipainijaa tai siis on mut en jaksa luetella kaikkii.
- joo..
0n hyviä.. lempipainijoita on orton ja cena
- Flair is god!
joo.. kirjoitti:
0n hyviä.. lempipainijoita on orton ja cena
Ric Flair on paras! muut ihan paskoja!
- edge
Mun mielestä rawin hyvät painijat on edge ja batista the rock sawh michaels smackdown john cena rey mysterio
- The UnderTaker
Mun lempi show on SD.
Mun lempipainija on Undertaker. - JBL
John Bradshaw Layfield.. tällä kaverilla on kunnon asenne ja se osaa myös painii (esim. 100 dollarin setelit, joissa JBL:n pärstä, satoi Wrestlemaniassa).
Nopeesti vaan vyö takas JBL:lle. Ei tosta Cenan apinasta oo mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219