Nyt loppuu tämä paska

Luoja.auta

Jätin miesystäväni jo 1,5 kuukautta alkaen kuusi kertaa mutta hän ei ottanut niitä kuuleviin korviinsa ja sen sijaan muuttui ihanaksi ja on ollut joka päivä aamusta iltaan yhteydessä kanssani niin etten ole pystynyt ajattelemaan rauhassa mitään.
Hänen mottonsa on "my life my rules" ja uskon ettei hän kykene aidosti välittämään kenestäkään. Jokaisen pitäisi hyppiä hänen pillin mukaan ja hän on manipuloinnin mestari.
Säälin suunnattomasti hänen vanhempiaan, hekään eivät pärjänneet tämän henkilön kanssa vaan hän päätyi lastenkotiin. Hän ei suostu noudattamaan edelleenkään yhtä ainoaa sääntöä tai käskyä. Se tarkottaa esim että hän rikkoo lakia joka päivä monin tavoin.
Hän tuossa sanoi että jos katoan niin hän tai joku toinen kyllä löytää minut. Hän ei ole koskaan ollut väkivaltainen minua kohtaan mutta kertoi muuttuvansa aggressiiviseksi jos käyttää alkoholia. En ole koskaan nähnyt häntä humaltuneena koska hän käyttää vaan kannabis päihdettä joka päivä.
Sanon hänelle sanottavani huomenna (olen kirjottanut tekstit jo valmiiksi) ja sen jälkeen laitan estot sosiaaliseen mediaan ja puhelinsoittoeston. Valitettavasti tekstareita ei voi estää. Tiedän jo valmiiksi kuinka hän koittaa vedota tunteisiini. Olen kärsinyt tästä hyväksikäytöstä pian vuoden päivät, ollut hänelle palvelija jonka ainoa tehtävä on palvella isäntäänsä.
Mistähän voisi saada tukea tällaiseen tilanteeseen jossa manipulointi on voimakasta? Hän on esim tuhlannut 20 000 euroa naisiin ja huumeisiin ja juhlimiseen minun rahojani. Myönsi nyt vasta että hänellä on useita naisia joita hän luultavasti rahoillani kestitsee. Tilanne on karmea.
Aion nyt yksinkertaisesti olla reagoimatta mitenkään hänen "alan itkee" tai "oletko kuollut" yms viesteihinsä.
Puhelinnumeroani en sen paskan takia vaihda.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luoja.auta

      En vihaa häntä enkä ole katkera. SÄÄLI on se tunne mitä tunnen. Onhan hän varaton koditon työtön päihderiippuvainen jne eli monta syytä sääliä.
      Toivon todellakin että pääsen säälin tunteesta ja pysyn kovana. Ainoa tapa on olla reagoimatta mitenkään hänen hunajaisiin sanoihinsa mitkä alkaa puskea tekstiviestinä huomisesta alkaen. Hyväksikäyttö on mennyt jo liian pitkälle.
      Ja minusta sen verran että olen lievästi vammainen ihminen joka ei ole koskaan kyennyt hallitsemaan esim raha-asioita.

    • naisetjarentut

      Sä oot kuses. Pitäis varmaan aloittaa saarna mitä nuo palsta-pellet tuolla sinkut palstalla hokee, että "naiset on just tollasia. Panee jännämiehiä ja kunnon kiltit miehet eivät kelpaa" blaa blaa blaa paskaa.

      Miehes taitaa olla luonnehäiriöinen jollakin tapaa jos vanhempansakin heitti hänet kasvatuskotiin. No sun ei kannata miestä alkaa rakastamaan terveeksi nii kuin monella naisella on tapana. Ns. Elämänpituine projekti.

      Vaihda vaa kiltisti se numero ja vastaa kieltävästi kaikkiin lirkutuksiin. Jos tyyppi alkaa ahdistelemaan tai käymään aggressiivikseks nii soitta vaa poliisille.

    • Ujoatm26v

      Mitäs otit tuollaisen paskan eli jännämiehen kun kilttejä ja kunnollisiakin miehiä on olemassa. Sitä saa mitä tilaa.

      • SinkkuLainen

        Just tuollaisiin miehiin kaikki naiset aina rakastuvat. Sitten alkaa se itku. Kannattaa valita seuraavalla kerralla paremmin, siis jos tuo jännämies antaa sinun enää elää eron jälkeen.


    • jäkjäkjäk

      Miksi edes vaivaudut enä "sanomaan" mitään? Sinä ET voi "sanoa" enää mitään uutta mitä mies jo ei ole kuullut.
      Jäkätysten aika on ohi. Vain ole hiljaa, älä pidä mitään yhteyttä ja laske mies aivan rauhassa menemään!

      Ellet sitten piilotajuntaisesti yllytä miestä piirittämään yhä ja edelleen sinua. Niin että voit vain jäkättää ja jäkättää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe