Poikaystävä kehui ystäväni ulkonäköä

teddybear123

Olin miesystäväni kanssa viettämässä iltaa ja näimme myös ystävääni siinä samalla.

Tiedän, että ystäväni on kaunis ja paljon miesten huomiota, olen tämän huomannut itsekkin.

Kysyin mieheltäni ystäväni tavattuamme että mitä mieltä hän oli ystävästäni niin hän tokaisi, että olihan se menevän näköinen?

Miten asiaan pitäisi mielestänne suhtautua?

Ei minua haittaa, että mieheni katselee muita naisia ja kehuu esim.julkkisten ulkonäköä, mutta mielestäni on hieman mautonta kehua ystävääni minun kuulteni?

Eikö tuollaisen asian voisi jättää vaan omaan tietoonsa?

Olemme molemmat yli parikymppisiä.

76

1305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No.niih

      Sinä kysyt, mies vastaa ja sinä suutut? Jaaha. Taitaa olla kyse lähinnä oman itsetunnon puutteesta. Eihän tuo miehesi sanominen ollut edes mitään ystäväsi ulkonäön kuolaamista.

      Ei kai tuollaisesta kannata mitään riitoja rakentaa, eihän?

      • miesvm_1967x

        Aivan samaa mieltä. Mitäpä kyselee tuollaisia :D


      • HolmesinJussi

        Avaaja on suhteessa selvästi saattohoitovaiheessa!


      • hohohohdf

        Jos kysyy mielipidettä ihmisestä ni ei kai se heti tarkota että haluaa tietää mitä sen ulkonäöstä on mieltä vaan ihmisenä-.-


      • Toopelissu

        "Rehellinen" kysymys, ja sait rehellisen vastauksen. Sitä saa, mitä tilaa. Epäilet kaveriasi. Häpeä! Mitähän miettisit, jos hän olisi vastannut väärin. Täytyisi kunnioittaa partneriasi. On niitä muitakin paremman näköisiä.


      • holdurhorses
        hohohohdf kirjoitti:

        Jos kysyy mielipidettä ihmisestä ni ei kai se heti tarkota että haluaa tietää mitä sen ulkonäöstä on mieltä vaan ihmisenä-.-

        Totta mutta jos toinen komentoikin ulkonäköä niin ei siitä nyt hernettä tarvitse nenään vetää.Juttu menee myös toistenperi samalla tavalla.

        Ja miten pitää reagoida.. no varmaan käymällä huutamaan ja riehumaan että enkö minä olekkaan sinulle kaikkein kaunein ja seksikkäin nainen?! Minkälainen sika oletkaan?! Katseletko useinkin muita naisia ja haaveilet varmasti pettäväsi!?! ;DD


    • hanki-itsetunto

      Mitä olisit halunnut hänen sanovan?
      -No tuo nyt on tuommoinen lahtivalas
      -Noita menee 13 tusinaan
      -En huoli vaikka maksettais
      ja niin edelleen?
      Olisitko sitten tuntenut olevasi kukkulan kuningatar, se jumalainen olento jota yksikään mies ei voi vastustaa?

      • kiva-vai-perseestä

        Ehkä mies olisi voinut kommentoida naisen muita ominaisuuksia, esim. oliko nainen miehen mielestä mukava? "Mitä mieltä olet X:stä?" ei ole yhtä kuin "Mitä mieltä olet X:n ulkonäöstä?" Todennäköisesti kun nainen kysyy kumppaniltaan, onko mitä mieltä hän on jostain naisen ystävästä, kyse ei ole ulkonäköasioista.


      • hoitsu30

        No mutta ap nyt ainakin mitä ilmeisimmin oli tätä tarkoittanut ja uskaltaisin väittää että useimmiten naiset ovat kiinnostuneita juurikin siitä, että mitä mieltä mies on toisen naisen ulkonäöstä. Koska naiset nyt vaan on sellaisia.


    • Anskuli129

      Miksi sitten kysyit sitä häneltä, jos et kestä kuulla vastausta?

    • konkaritar

      Sanosin että olet vielä nuori ja epävarma etkä olis halunnut kuulla kukaties poikaystäväsi vilpitöntä vastausta.Mies vastaa kun kysytään.Ei siinä sen enempää.Turha siitä suuttua ja tuntea mustasukkaisuutta.

    • kummitustyttö

      Osittain olen samaa mieltä kommentoijien kanssa, että mitäs itse kysyit. Toisaalta minusta olisi jotenkin kummallista, jos kumppanin kysyessä ensivaikutelmaa ystävästään minä kommentoisin ensimmäisenä ulkonäköä enkä luonnetta esim. oli kivan oloinen tyyppi. Toki minulla silmät on päässä ja näen kuka on söpö tai komea, mutta sillä ei varattuna ole minulle henkilökohtaista merkitystä enkä pidä sitä tärkeänä ominaisuutena ihmisessä. Enemmän kiinnitän huomiota siihen, onko ihminen platonisessa mielessä mukavaa seuraa.

      Mutta kyllä meillä on molemmin puolin tiedossa, kuka toisen kavereista kiinnostaisi eniten jos ei oltaisi yhdessä, eikä siitä mitään riitaa ole tullut. Ollaan realistisia ja tiedetään, että maailmassa on muitakin potentiaalisesti kiinnostavia ihmisiä, mutta ei se ole mikään uhka. Me ollaan valittu toisemme ja that's it. Sinulla ei ehkä (vielä?) tällaista varmuutta ole?

      • mars-venus

        Kommentoija on siis tyttö/nainen?
        Puhut siis naisen suulla. Kyseessä onkin mies! Mies tuskin tutkistelee onko tuosta henkilöllä potensiaalia mahd. platoniseen ystävyyssuhteeseen? Voiko hänen kanssaan puhua ja uskoutua ihan kaikesta jne.


    • huoh.naiset

      Aina huvittavaa miten naiset luulee olevansa miesten ykkösvalinta. Voin kertoa että kukaan mies ellei ole suuren statuksen julkkis ei pysty valitsemaan juuri sellaista naista jota pitäisi kaikista viehättävimpänä, miesten pitää tyytyä rankasti.
      Jos kysyy niin saa rehellisen vastauksen, ette taida kestää totuutta.

      • IhmetyttiVaan

        Miksi mies ei valitse ykköstä? Mim ainakin haluan vaan hänet, johon olen palavasti ihastunut. Jos ei natsaa, kärsin sydänsuruni ja nuolen haavani. Aikanaan saatan taas ihastua - mutta en koskaan ottaisi korviketta tai tyytyisi kakkoseen! Kysehän on sentään elämän tärkeimmästä ihmisestä, henkilöstä jonka rinnalla kasvetaan.

        Tosin uskon, että puhut vaan omasta puolestasi.


      • ikävä.tosiasia
        IhmetyttiVaan kirjoitti:

        Miksi mies ei valitse ykköstä? Mim ainakin haluan vaan hänet, johon olen palavasti ihastunut. Jos ei natsaa, kärsin sydänsuruni ja nuolen haavani. Aikanaan saatan taas ihastua - mutta en koskaan ottaisi korviketta tai tyytyisi kakkoseen! Kysehän on sentään elämän tärkeimmästä ihmisestä, henkilöstä jonka rinnalla kasvetaan.

        Tosin uskon, että puhut vaan omasta puolestasi.

        "Tosin uskon, että puhut vaan omasta puolestasi."

        Tietysti, mutta valitettavasti hän ei ole mielipiteensä kanssa yksin eikä edes häviävän pienessä vähemmistössä. Ko. kommentoijan mielestä naisen tärkein ominaisuus - tai oikeastaan ainoa ominaisuus, jolla on yhtään mitään merkitystä - on ulkonäkö. Näin ollen naisista puhuttaessa paras=kaunein. Aina löytyy joku kauniimpi kuin oma kumppani, sen takia mies joutuu **tyytymään** vähemmän kauniiseet=huonompaan. Sellaiset miehet eivät voi kasvaa kenenkään rinnalla, koska laittavat kumppaninsa vaihtoon aina kun hän alkaa olla liian vanha.


      • wmppu

        Oletko ihan kakara? En kyllä usko, että sun tavalla ajattelee muuta kuin ehkä harvat teinit. Itse oon 43v perheellinen mies. Jos voisin valita kenet tahansa maailman naisista, valitsisin vaimoni. Hän on paras mulle.


      • IhmetyttiVaan
        ikävä.tosiasia kirjoitti:

        "Tosin uskon, että puhut vaan omasta puolestasi."

        Tietysti, mutta valitettavasti hän ei ole mielipiteensä kanssa yksin eikä edes häviävän pienessä vähemmistössä. Ko. kommentoijan mielestä naisen tärkein ominaisuus - tai oikeastaan ainoa ominaisuus, jolla on yhtään mitään merkitystä - on ulkonäkö. Näin ollen naisista puhuttaessa paras=kaunein. Aina löytyy joku kauniimpi kuin oma kumppani, sen takia mies joutuu **tyytymään** vähemmän kauniiseet=huonompaan. Sellaiset miehet eivät voi kasvaa kenenkään rinnalla, koska laittavat kumppaninsa vaihtoon aina kun hän alkaa olla liian vanha.

        Totta - jos metsästää sitä maailman kauneinta/komeinta, saa kyllä metsästää elämänsä loppuun asti. Ainahan löytyy se kauniimpi, hoikempi, vaaleampi, nuorempi etc.

        Onneksi rakkaus sentään kaunistaa! Maailman komeinta miestä olisi vaikea nimetä - jos ei saisi nimetä omaa rakastaan:)


      • VOISAATANASENTÄÄN

        "Ykkösvalinta"?.. Kyllä jokainen nainen tai mies valitsee sen oman ykkösensä. Enkä tarkoita nyt kauneutta tai komeutta. Tiedäthän, että elämä on muutakin kuin ulkonäköä? Jos et, niin nyt on korkein aika sinunkin sitä alkaa opettelemaan.


    • wwrewrqwer

      Kertatapaamisella ei kovin syvällisiä analyysejä toisen luonteesta tms. voi tehdä, joten sait vastauksen siitä ainoasta selvästä asiasta, ulkonäöstä. Miehet eivät yleensä suunnittele naisista ystäviä eivätkä tule edes miettineeksi sillä tavalla.
      Miksi edes kysyit? Jotenkin outoa äkkiseltään? Yrititkö käsitellä omaa epävarmuuttasi miehen kustannuksella?

    • viettämässä

      Tuo osittaa, että miehesi on normaali ja terve, mutta sinulla on vikaa päässä. Lienet ulkonäkökeskeinen mustis.

    • JakoPastorius

      Niin kyllähän jokaisen miehen pitäisi ymmärtää että seurustelu tarkoittaa mm. sitä että muita hyvännäköisiä naisia kuin oma eukko ei ole enää olemassa. Millaisens pässin kanssa sitä ollaan siis liikenteessä? Eikö se taliaivo ymmärtänyt vastata että "jotenkin yksinkertaisen oloinen, käy vähän hitaalla, eikä muutenkaan yhtään mun makuuni"? :D

      Voi herraisä tätä maailmaa. Ei lopu ongelmat ei, hahhah...

    • Idiootti--

      Mitäs kysyit jos et halua kuulla. Ei vastaus miellyttänyt. No heikko itsetunto sinulla. Siitähän tuo suuttumus kumpuaa.

    • Mitäskyselet

      Kun olin nuori ja yhdessä lasteni isän kanssa, en koskaan kysellyt tuollaisia. Tiedän, että aina on olemassa kauniimpia kuin minä. Yleensä keskusteltiin ulkonäöstä vain julkkiksista tai jos katsottiin tv:stä Miss Suomi kisoja. Olisin itse voinut kehua joittenkin miesten komeutta, mutta pidin asian omana tietonani. Tunnen miehiä, jotka ovat vaihtaneet kauniista tavikseen.

    • åer0gi0

      tämä on huono provo, älkää haksahtako.

    • nauttikaa

      Voi tyttöparka, olet näköjään tosi lapsellinen . Kysyt tuollaista, etkä kestä kuulla vastausta. Kyllä Sinulla on vielä paljon oppittavaa elämässä. MUTTA: ELÄMÄ OPETTAA.

    • samantekevää

      ei ulkonäkö mitään ratkaise suhdetoiminnas,lähe siitä,ku eka kerran peiliin katsot herättyäs,jos peili kestää näkemisen,Ole Tyytyväinen!

      • Ulkonäkö merkitsee usein, mutta kumppaninsa kanssa viihtyminen eniten. Eli jos kaikki sujuu mukavasti, niin ei mitään hätää.

        Omalle kohdalle sattui tilanne, että vaimoni kertoi kävelleensä käsi kädessä erään miehen kanssa ja muutenkin kiinnostusta . En kokenut siitä mitään huolta, sillä tunsin tuon miehen, enkä kokenut häntä mitenkään uhkaksi. Heistä ei tullut mitään, ja avioliittoomme jatkui.


    • Ihmettelijä50v

      Olen samaa mieltä monen vastaajan kanssa. Mitäs menit kysymään...

    • sdfeggetge

      Jos kerran kysyy, niin pitää kestää vastaus. Jos suutut siitä, että mies tykkää jonkun ulkonäöstä, niin se kertoo, että itsetuntosi ei ole ihan kohdillaan. Voit sanoa miehelle, ettet pyytänyt kommenttia ulkonäöstä etkä halua sitä kuulla jatkossakaan, niin eiköhän ongelma sillä ratkea .

      • pientä.kasvatusta

        Juuri tuollaisesta asenteesta johtuu, että tulee piru olkapäälle ja on ihan pakko ilmaista asia jotenkin seuraavasti:
        " Hän on tavattoman edustavan näköinen. Pelkään pahoin , että hän tunkeutuu tulevan yön eroottisiin uniini." Ja siitä alkaa remakka !


    • plalsok

      Noh olen nainen, mutta näin esimerkkinä tapasin mieheni kaverin yks kerta. Mieheni kysyi, mitä mieltä olin tästä ja kerroin kaverin olevan aika hyvännäköinen. Tämä johtui puhtaasti siitä, että mielestäni kaveri oli ylimielisen oloinen ja muutenkin luonteeltaan vähän kusipään tuntuinen tyyppi. En mä viittiny alkaa haukkumaan häntä, eikä tapana ole valehdeella, niinpä kerroin ainoan hyvän asian mitä kaverista huomasin. Olihan hän komea, mutta en koskaan huolisi häntä itselleni. Ei mieheni ainakaan aivoimesti siitä itseensä ottanut.. En tiedä miten miehet ajattelee, mutta ehkä miehelläsi ei yksinkertaisesti ollut muuta sanottavaa kaveristasi. "menevän näköinen" en ainakaan itse lähtis kääntämään päässäni kommentiksi "kaunein nainen mitä oon nähnyt" tms. Kysyit, hän vastasi mitä mieleen tuli. Ei sen kummempaa.

    • Huomaa että olet vielä lapsen kengissä

    • sieLUU

      Ismo Alanko tuotat minulle tuskaa jos tuo on minulle että kahdeksan virhettä kuvassa ja luulet että ihailet vaikka kadehdit ja myötätunnoksi sääliä ja jalomielisyydeksi häpeää Miten sanoisit minulle kun et tunne minua
      Täydellisiä ihmiset eivät ole Voit kyllä tajuta että vahingoitat tai että voit auttaa
      voit tavata ja keskustella

      On muitakin asioita kuin täydellisyys... Jos ajattelee että jos kadehdin kun ihailin
      Olisin kadehtinut ? elävää ihmistä
      Olisin ollut vielä kyvyttömämpi
      Mutta ne tunteet ovat elämä Sielu on elämä

      En ollut kykenevä....Mutat minusta tärkeintä on tuska, tuskaa kokevan auttaminen,
      hädässä olevan
      ( et tiedä tähtenä"
      vaikeuksista.. Mutta arvelen että rakkaus jos rakastaa, kokee
      ( tajusin sen eilen!!!!
      Kun pimeässä odotin ja säikähdin kadulle vierelle pysähtyvää autoa,
      mutta näin, että hee olivat hyviä.. Näin energian hyväksi ( se piristi minua
      Tajusin että voin ainakin tehdä KILTTIÄ energiaa ! ett sekin on tärkeää
      ( se ol i todella tärkeeää että kiltti energia
      ( olen ollut masentunut kun en ole pystynyt tekem todella hyvääenergiaa
      mutta voin tehdä tuon!!!! Voin nousta autosta kilttinä
      se oli todellinen energia

      Ja tajusin etttä koska oli jotakin rakkautta koin sen
      Koska oli jotain rakkautta lähdin liikkeelle ( tapaamaan ihmistä jossain kaukana,
      ja olin menossa ihmisen luo joka viipyi Jeesus , uskovien hengellisten illan vietossa

      Koin edes sen... Kun teemme kilttiä energiaa ( tai rakkaudesta
      niin siitä rakentuu tuleva
      kaiken aikaa luotamme turvallisuudessamme siihen että teimme tuhannet vuodet kiltteyden energiaa
      emme tahtoneet pahaa emme kuolemaa väkivaltaa
      Autoimme missä voimme jne Elimme Jumalalle
      ja Jumalan käskyjen mukaan

    • sieLUU

      Niin meidän pitää ismo nyt tavata!! kaipasit varmaan sitä' harmaata??
      Näin kun ttulit sieltä aamuyöllä jossain juhlissa ollut ?
      Mutta voit välittää mitä minä tarvitsen
      Voit auttaa vaikka tutustumaan vaikka tuhanteen rok tähteenkin
      Jos löydän kuka voi auttaa vaIKAK 1800 L VELJENI MIKKO kUUSTONEN?
      ( sanoin että se levy on roskaa koska ei perustu todellisuuteen että olisimme tavanneet ja keskustelleet ja tehneet jotain yhdessä eläneet yhdessä
      .
      Se on niiin kivaa!!! että seuraava levy on neron!!!!!!
      .
      kuulin!!! hallelujaa miten lauloit ismo että et ole kokenut! pyhyyttä hengellisen elämän Ihan kuolleesti ja tajuamatta merkitystä lausuit hallelujaa
      [email protected]

    • sieLUU

      Ompa kummallinen kysymys, että jos kyssyy mieheltä että miltä se minun kaveri näyttää ja hän sanoo
      että mukavan näköinen niin suuttuu siitä
      ( Kirjoittaja ei varmaan olluttosissaan edes keksi vain tuollaisen kysymyksen?

    • rautalangasta

      Menevän näköinen ei välttämättä ole positiivinen ilmaus. Ennemminkin kauniisti kierretty, että ei tarvitse sanoa rumasti. En itse haluaisi missään tapauksessa olla menevän näköinen. Varmaankin olisi sanonut kevytkenkäinen tai vielä rumemmin hutsahtava, jos olis sun mielesi halunnut pahoittaa. Ei siis halunnut sanoa rumasti ystävästäsi.

    • Mitäs menet kyselemään, jollet kestä vastausta.

    • Onsekaunispantava

      Miehesi haluaisi panna kaveriasi, meinaa sitä.
      Kaverisi on selvästi seksikäs kullinimijä.
      Byähähäää yööörgh saatana,huora,perkele, mul on se syndrooma.
      Pitää huutaa pahoja mut suomi24 auttaa.
      Mul on tourette perkele, ime kullia huora.
      Haluaisitko imeä kulliani ?

    • fghg

      hän vastasi kun kysyit? eikö se ole normaalia

    • sieLUU

      Ismo, noin epäkypsiä nuoria kasvanut Olisin n 1000 kertaa tai 100010000 tahtonut puuttua johonkin, auttaa, missä ymmärsin sielullisesti kehittyneenä ihmisenä
      ja rakkaudella jota tuo kehitys oli.

      nii ismo sinä et ole se täydellisyys joka voisi arvioida koska tahdoit vain kuvitella olevasi täydellisyys
      ( koska olit todella kypsä, 18 vuotaana kuin 50 tai 70 vuotias vanha sielu
      mutta et tahtonut kehittyä
      sulkeuduit minulta esimerkiksi
      ja minä taas vammauduin
      Luulet että kaikki on kateutta? En näe esim muotokuvissa että kymmenien tuhansien ihmisten hovi olisi kadehtinut kuningatarta tai kansa Elokuvia myös tehdään

      Minä olin joka tahdoin että ei vääristellä esim Marie Antoinettea esitetä humpukkana joka hän ei ollut ( muotokuvista näkyy ylväys ja älykkäät ssilmät Elokuvassa ( jota en ole katsonut mutta pätkiä hänet esitettiin kikattavana piikatyttönä ) Tudors elokuva oli kammottava

    • sieLUU

      Tahdoin ihmisen sielullista kehitystä
      Jeesus on ihmisen sielullista kehitystä
      Kristinusko on ollut rikas
      kehittynyt klassinen musiikki
      kaikki musiikki rock, mikätahansa
      Kuvataide , teatteri
      ei ole hindulaisilla tai muslimimaissa
      yms.
      Meillä on autot, sähköt
      meillä on nero Ismo Alanko

      Ihailin ja rakastin Ismo a ja Apulantaa ja osasin Jumalan kanssa suhtautua oikein jos tapasimme ja elimme yhdessä toivoakseni mutta en tiedä koska emme kokeilleet
      Nyt emme kyenneet kehittymään siihen että autot olisivat sähköautoja yms
      Että ei ydinjätettä jne Jos teitä syytetään siitä... Te halusitte olla SUURIA ??
      Te koette olevannen niinsuuria että teitä ei voi tavata, teidän kanssa ei voi elää
      ( nyt se nainen ei kestä , kun tahdon toistuvasti tavata Minusta tule eVAHvempi kuin hän navanalustasoinen täti Minulla on voimakkaammat tunteet ja henki
      kuten pitää koska olen St Salome esimerkiksi
      Sinun pitää; ismo laittaa hänen kateus kuriin
      tai alhaiset tunteet
      ja valita tunne joka ylevä tai oikea

      esim uskollisuus
      Olimem puolisot 1700 ja 1800 Tottakai silloin pidät huolta minusta
      ja autat minua olemaan parhaimmillani

    • sieLUU

      emme tietysti ehkä tahdio sähköautoja joilal kansa ajaisi itsekkäänä ja röyhkeänä
      kuten tavallisilla saastuttavilla autoilla tähän asti
      en tiedä kun olen n iin vahingoittunut hylkäämisestä ja torjumisesta

    • sieLUU

      Ihmiset ovat kyllä näyttäneet säälittäviltä.. Tunsin paljon nähdessäni autoja.. Muitta sekin vaihe meni ohi
      Se jolloin minul oli rakkasu ihmisille Oli tunne
      mut tahtoisit että se olisi vaan sillä' jollakin jolla pitkä selkä että voi naida kanssaan
      Minulla oli nyt tämä rajoite, että emme voineet olla puolisot senkä'än takia
      että olen puolet lyhyempi yms

    • sieLUU

      Et antanut tarttua asioihin oikean tunteenhetkellä
      Olen kokenut että pitää tehdä kun on fresh olo, kaik asiat alkavat mädäntyä, pilaantua
      elimme joskus ehkä kaiken aikaa fresh tilassa
      Minulla pitää olla puhelinnumero että voin soittaa kun tuntuu siltä

    • KauneusOnKatoavaista

      Mitäs kysyit?Sait myös vastauksen. Ei alkanut esim. kuolaamaan tai pitämään pitkää luentoa hänen seksikkyydestään tai että minkähänlaiset kyydit sais tuon kanssa hehheh.
      Eipä siinä, hienosti poika hoiti homman. Huomaat kuitenkin, että miehesi on luultavasti edelleen vierelläsi, joten ole huoleti.

    • sieLUU

      On taas ollut jo monta kertaA PAHA OLLA ed viest kirj jälk
      kun istun eteisessä ja syön chipsejä
      Minulla ei ole mitä tarvitsisin Näen tyhjän päivän edessäni
      Voin muistella edellistä elämää ! teen sitä
      sellainen päiväohjelma Ismo Jeesus minul oli vaiheita
      Ismo kiltti Kun Ismon kanssa tavataan niin mitä sitten
      ( on vaan paha olla ) Olimonesti oikea tunne ja henki
      Jos tavatessa on oikea tunne ja henki
      valitaan se
      Mutta jo son kuten Kun Nissen kanssa pelle Miljoonan kitaristin
      olimme kylässä olleet ja tahdoin palata uudestaan luokseen
      ( mennä kotiin (syömä'nn juustoa ja näkkileipää
      siisn oli fiilis
      kaik mitä tarvitsin
      niin, hän kuunteli kateellisen naisen ääntä ja kieltäytyi
      En nyt tahdo että tulisit enää meille,
      koska sinulla on fiilis
      se kateellinenalhainen nainen
      ( hänelläkin oli Marilyn Monroen juliste seinälllä

      tahtoisiko joku valita St Salomen fiiliksen
      Julietk@suomi 24.fi Mikko Kuustonen jos vaikka kirjoitata ja kutsuu kylään

      Tähänkään ei oikeastaan ollut fiilistä Analysoimme miksi
      Veljeni Mikko Kuustonen.. Tylsä kirjoitus sauna reissusta..
      Mut halua aolla ylimielinenn .. koska hänel on nainen joka on ylimielinen
      No onko sitten jotakin Jumalan antamaa
      Ismpo nyt on alettu oikein kuolla
      Minun pitää keksiä viso mitä voi tehdä
      mihin on fiilis
      ismo, odotat et minul ei olis fiilistä
      Sitä sinun nainen tahtoi
      Minul oli tunne, päässä ja sydämessä
      Elettiin vuosia tuntien
      Hassisen kone
      ihailu, tunteet
      ( hän halusi Ismo että olsiisn alle hänen navanalaustason tajuatko

      Minä olin siis se, jonka kanssa olisit ja oli ne suuret tunteet..
      Sielujen sinfioniaa ja henkien harmoniaa

      30-40 vuotiaanan 20-30
      vaihe
      Arjen pyhyys
      Kylmä totuus
      Kuuma rrakkaus

      ( hauta, vanhuuden on johon tahtoisi minut , ennenkuin pääsisin luo

      ( en enää tiedä en kaipaa siksi pystyn??
      Ismo kiltti en enää kaipa aluoksesi juuri nyt
      ne kaik pettymykset ovat muistissani ja tunne kuollut päästä
      ( mut jos piditte.. niistä tunteista teidän parhaan ajan
      Niin se olin minä ja minun tunteet
      myöskin

    • keddu

      Vaikka olen itsekin hieman mustasukkainen omasta miehestäni, niin se että Sinä kysyt mielipidettä kaveristasi mieheltäsi ja sitten loukkaannut kun saat vastauksen, niin menee kyllä jo naurettavaksi. Ei sentään alkanut kehumaan että no onhan sillä pa*ntava pylly ja mahtavat tissit niin sitten kyllä ymmärtäisin loukkaantumisen.

      Ei pidä mennä kysymään mitään mitä ei kestä kuulla.

    • Kemiläinen86

      Voi voi mikä pikku-tyttö aloittaja on.

    • HahHaa35v

      Vaikka seurustelisitkin, pitää pystyä ymmärtämään, että maailmassa vain on kauniita ihmisiä. Miehiä ja naisia. Oma seurustelukumppanini meni mielestäni liian pitkälle, kun tapasimme tuttavapariskuntani ja tämä silloinen mieheni kysyi tältä mieheltä "Onko tuo upeatissinen nainen sun"? Eli jotain rajaa kuitenkin :)

    • fjbbpaaek

      Onko menevän näköinen kehu? Eikö se oo hyvin neutraali kommentti?

      Mitään kovia kehuja ei oo sopivaa muista naisista tai miehistä sanoa, mutta en pitäis tuota sellasena.

    • sieLUU

      minua jäi häiritsemään tuo kysymys
      että mistä oikeasti oli kyse
      On niin paljon kauniita kasvoja
      kauniita tytttöjä ja naisia tv ssä

      Onko että tyttö ei tiennyt että jokin voi sattua??
      Voisiko selittää
      vai halusiko hän kirjoittaa jotain idioottimaista

      Tämä palsta ei ehkä ole kiva
      Kirjoitatminenei ole kuvaavaa sitten miettii kauan
      vaikak ei voi tietää mistä oli kyse
      Tytöllä oli Tunteet????????
      joskus voi tunteet olal niillä jotka yksinkertaisia
      Meidän pitäis suojella ismo me perustetaan
      jotain
      Jeesus !! minä keksin sen!!! arvoituksen ratkaisun

    • sieLUU

      tyttö jos te kysytte ppojalta hänen pitää vastata Ette voi sanoa sitten että eikö voinut jättä asian omaan tietoonsa
      Jos ei olisi vastannut mitään olisitte suuttunut siitä
      ja kirjoittanut miten paha poikauystävä kun ei vastaa kysymyksiin

      tasi jos te valehtelitte koko kysymyksen
      on vaara että teitä pidetään idioottina koska kysymys oli idoottimainen
      Joko olette valehtelija tai idioottimainen epälooginen
      Teiodän ei olis ehkä kannattanut edes oppia kirjoittamaan? jos olette Niin epä älyllinen
      että pyydätte vastaamaan kysymykseen
      ja suututte kun poika vastaa???????

    • sieLUU

      anteeksi tuo oli yhtä sekavaa kuin te??
      oliko se rakkautta?
      Ismo1 onko minulal täälöää rakkaus?

    • sieLUU

      En pidä siitä että minusta tehdään yhtä sekava meidän pitää osata pysyä
      ei oel rakkautta
      olla samanlainen
      Kirjoitin isdioottimaiseti Hyvä jumala
      Tyttö juoksee pakoon, näen sen INHOan häntä
      Inhoan noita nuoria
      yms

      EN PYSTYIS EDES KÄYMÄÄN LUKIOTA
      HE OVAT SILTI NIIN
      TÄMÄ ON JOKIN KUMMALLINEN KUPLA
      KUTEN iSMO KIRJOITTI, ETTÄ KUPLA KIMALTAA
      JA SANOO ETTÄ LUULEE IHAILEVANSA VAIKKA KADEHTII, JOKU

      Ei vain ole hyvä tällainen palsta kun eivä't kirjoitukset ole kuvaavia ei voi tietää mistä kysymys
      Ihmiset vain harjoittelvat itsevarmoja ja neuvovia olla, itsevarmoja ohjeita antavat

      kunolin normaali.. terve, odotin oikeasti tahdoin hetti tavata Ismon
      hän saanut jähmetettyä niin että vien vaan kirjeen enkä odota mitäämn


      Jos oli pelkästään huijari se tyttö voisiko kirjoittaa ja pyytää anteeksi
      Voisiko ymmärtää että menevät helvettiin ehkä jonkinlaiseen valehtelijat
      Kaikesta minkä sanoo joutuu tuomiolle lukee Raamatussakin

      Voin vain inhota on Ismosta hyvä tilanne
      Miksei hän voi pitää huolta että minullla on elämä
      Että mitä tarvitsen Antaa mitä tarvitsen järjestää mitä tarvitsen
      todeta että hänen 9 huoneen ihailun kohde nainen on alhainen
      ja antaa minulle epä täydellisemmälle mitä tarvitsen
      Se on vaan opiskellut
      se on vaan saanut helposti kaiken koska näyttänyt sääriään ja rintojen väliä
      Ei välittänyt ismosta Kukaan seksikäs nainen ei välitä miehestään
      tietenkään He etsii jotain parempaa
      Ei heillä ole voimakkaat tunteet
      hehän olisi häpeästä punqaisia jos joku vieras mies katsdelisi heidän takapuolen vakoa
      jollekin terve tunte3iselle siinä voi olla ajatus tunkea jotain simnne vakoon
      mitä sen on väliä? ajattelee tunteeton puupää

      Hän koetti minulle manata? että en tietäisi mitä oikeat tunteet ovat ??
      Minä olen tiennyt, tuntenut normaalisti, terveesti ensimmäiset 30 vuotta
      Mies, jolal ei oletunteita
      BaRRY lONG OPETTI ETTÄ MIES EI TIEDÄ MITÄ RAKKAUS ON,
      NAINEN TIETÄÄ
      mIEHELLÄ JOKA SOTINUT EI OLE TUNTEITA
      HEILLÄ USEIN ON KALTEVA OTSA,
      NAISILLA PYÖREÄMPI OTSA
      SEN KALTEVAN ALLE EI MAHDU TUNTEET??

      Vai onko se vaikea synnyttää sellainen pyöreämpi päinen.
      ( opiskelleet naiset ovat kävelleet ylitse ? usein sellaisten
      joiden ehkä' jotka ei pystyneet.. ilman rakkautta
      jättivät kesken lukion joka niin saatannan tylsä
      Köyhäpäinen ihminen jaksaa siellä tuhlata kolme vuotta
      ja opetella ulkoa maailmansotien nimiä ja lukuja
      Kokonainen historian kurssi maailmansodista!" en pystynyt lukemaan
      En rupea opettelemaan ulkoa

    • sieLUU

      Voisitko sinä tyttö kirjoitta uudestaan vai oletko jonkinalainen sadisti? että annat miettiä sellaista mistä ei voi tietää mistä on kyse.
      Voitko kertoa onko älykkyysosamääräsi paljonnjn alle 100
      Pitäisikö kaikkien etehdä jonkinlainen älykkystesti ja jos on jokin 50 äo niin ei saa kirjoitttaa julki? esimerkiksi.
      Jos on järkevä ja kykenevä voi kirjoitta auudestaan ja kertoa enemmän
      kertoa tyydyttivätkö vastaukset??
      Jos ei ole niin järkevä
      ei kannata kirjoittaa
      Mitä jäkeä tässä palstassa on
      Miksi tuollainen laitetaan etusivulle?
      arvotaanko ne ?
      ja vaikka olisi pornoa tai jonkun idiootin tai valehtelijan teksti sitä laitetaan Suomi miettimään kaksi vuorokautta?
      En tahdo häntä' loukata mutat eikö jotajua että
      ei hänen mahdotonta epäloogista kirjoitusta voitu ymmärtää
      Voisi selventää
      Miksi hyvä tyttö kirjoitit
      että pyysit poikaa vastaamaan, sanomaan mikä hänen mielipide ulkonäöstä kaverisi
      ja sitten kirjoitat tänne että se poika oli paha kun vastasi jotakin??

    • sieLUU

      On lukiolla varmaan hyvät puolensa
      Kävin edellisessä elämässä lukion
      En tiedä miten pystyin kun nyt en olisi selviytynyt matematiikasta.
      ja psykologian essee vastaukset tai kokeiden en niistäkään
      Niin en tiedä olenko tarpeeksi älykäskään.
      ( olen ehkä älyllisesti vajonnut ed elämästä ) ?

    • sieLUU

      Ismo siis tahtoisi että ne älyköt olisivat jotain, sen perusteella että hänen Venus on kakkos huoneessa ja kohdistuu 9 Huoneeseen.
      Eikö hän voisi auttaa minua jaksamaan
      Meillä ei ehkä ole paljon rakkautta tälle maailmalle? hänellä 2 huoneess avenus, minulla kolmos tai että olemme kyvyttömiä? Niin me ei rakasteta sellaisina miksi meidät on pakotettu ja vainottu
      Olemme Pyhiä', jotka on pilattu Vaurioitettu
      ( Ismo lauloi Totuus on revitty riekaleiksi
      Jokainen meistä tietää sen ( minä en tiennyt )
      Pois laki on lakaissut totuuden tomun
      Olen puhdas ja valehtelen"

      En edelleenkään tiedä mitä tarkoitti
      Ismo oli minulle niion kunnioittava
      "Kuulen Tuulen
      nuolen Tuulen jalkoja
      Varo baby mä olen rokin kreivi "
      1700 luvun aristokraattimieheni.

    • Turhakeonko

      En tiedä.

    • Tinttura85

      Sinähän se kysyit, ja nyt sitten valitat siitä, että mies vastasi rehellisesti. Tässä juuri näkyy naisten mahdottomat odotukset. Sanotaan että miehen pitäisi muka olla luotettava ja rehellinen, sitten vedetään herne nenään kun se oikeasti on rehellinen. Jos se on tosiasia, että kaverisi on useimpien silmään hyvännäköinen, niin millaista vastausta toivoit? Sitä, että mies valehtelisi? Nimenomaan, sinähän se asiasta kysyit, niin on turha valittaa miehen vastauksesta.

    • dgdshdfgj

      En ymmärrä tätä monien hokemaa "itsepähän kysyit". Kai sitä nyt saa perkele kysyä asioista asiallisesti.
      Mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että olet rehellisen kaverin kanssa kimpassa, joten eikö kannattaisi kunnioittaa hänessä sitä puolta? Minkäs kauneudelle mahtaa? Anna kaikkien kukkien kukkia ja elä omaa elämääsi.
      Varmasti kelpaat kumppanillesi ja olet hänen mielestään kaunis.

    • Kimppamies

      Minä kehuin kaverille vaimonsa ulkonäköä. Se johti siihen, että pääsin panemaan rouvaa. Kaveri oli mukana.

    • helinäkeijusiipine

      Kuka sanoi että hän kysyi mielipidettä ulkonäöstä :D Ei mulla ainakaan tuu mielee kertoa pinnallista mielipidettä.. ööö? Ootte outoja..

      • muupo

        Ja jollekin toiselle tulee, niin me olemme kaikki erilaisia. Sehän se vasta outoa olisikin, jos jokainen meistä ajattelisi täsmälleen samalla lailla. Minusta se on hyvä asia, koska se tarkoittaa että meillä on vielä mahdollisuus kehittyä, kun ihmiset osaavat tarkastella asioiden eri puolia, juuri siitä se kehitys kumpuaa kun joku ajattelee jotain asiaa toisella tavalla ja näkökulmasta kuin mihin on totuttu.

        Esim. minusta on outoa että sinä pidät outoina ihmisiä, jotka eivät suhtaudu asioihin kuin sinä.

        Mietihän hetki mitä tuo tarkoittaa? Millainen olisi maailma, jossa joku kulkisi kertomassa mikä on oikea tapa elää, ajatella ja suhtautua asioihin? Ihminen joka ajattelee "väärin" on automaattisesti outo tai kiero tms. Se vaikuttaisi tummalta ja ahdistavalta paikalta elää - kuin joku kloonitehdas. Lisäksi annat kuvan että sinun tapasi suhtautua asioihin on se oikea, jonka mukaan kaikkien muidenkin pitäisi toimia.

        Oletko koskaan ajatellut ja kyseenalaistanut omia näkemyksiäsi? Minä itse tiedän tekeväni sitä jatkuvasti juuri siksi että en tuudittautuisi tilaan jossa luulen automaattisesti olevani oikeassa. Tällä tavalla koetan katsella asioiden eri puolia ja korjata omia käsityksiäni ja pitää mieltäni avoimena. Tiedostan toki että joillekin se ei toimi, koska maailma on suhteellisen monitahoinen, -sävyinen ja -mutkainen ja yksinkertaisempi musta-valkoinen oikea-väärä malli toimii monelle.

        Tässä tapauksessa kysyisin ennemmin aloittajalta miksi hän kysyy kysymyksiä, joihin ei halua vastausta, tai sitten odottaa "oikeaa" vastausta. Ehkä kannattaa jättää ne siihen vaiheeseen kun on kasvanut hieman henkisesti ja tietää että osaa sitten suhtautua niihin aikuisemmin. Nythän aloittaja kirjoitti avautumisen riidat ja sopiminen palstalle, koska hän selvästi otti nokkiinsa.

        Etenkin kun tuo kommentti "menevän näköinen" on vielä hyvin neutraali, paitsi tietenkin jos sen vastaanottaja ehdoin tahdoin haluaa vetää palkokasvia sieraimiinsa kuten vaikuttaa. Jos poikaystävä on tavannut tyypin ensimmäistä kertaa, niin eipä siinä kovin moni mitään syviä luonnetestejäkään pysty tekemään.

        Koska eihän nyt totuutta ääneen saa sanoa. Hän itsekin tiedostaa ystävänsä kauneuden, mutta ilmeisesti odottaa että poikaystävä antaisi ennemmin jonkun häntä itseään imartelevan kommentin, tai sitten jotain tyhjää ottia-tuotaa. Ehkäpä tosiaan kannattaa laittaa bf kiertoon ja etsiä joku omaa itsetuntoa tukeva jees-mies tilalle. Itse näin erilaisena nuorena mieluummin katselen tyyppejä joilta voi odottaa vähän muutakin.

        Mutta se on toki hienoa jos esim. sinä pystyt antamaan ei-pinnallisia mielipiteitä, toivottavasti ne ovat asteen syvällisempiä kuin olihan se ihan mukava - diipadaapaa jonka arvo on lähinnä olla sanomatta yhtään mitään, mutta onhan tuollainen toki ei-pinnalliselta kuulostavaa.


    • pahatauti

      Mustis on paha tauti. Se ei helpota, näistä tyypeistä kannattaa pysyä kaukana.

    • Kinkelikonkeli

      Ei hän nyt ainakaan sanonut, että on paremman näköinen kuin sinä. Niitäkin miehiä on, jotka tuommoisia laukoo ihan oma-aloitteisesti ilman kysymättäkin.

    • sieLUU

      Älykkyystestistä sen tulos voi vaihdella jos tekee useamman kerran
      Pahat henget voivat häiritä ja voi saada huonomman tuloksen
      niin ei siihen voi luottaa

    • sieLUU

      Olisi kauheaa jos joku ajattelisi että on epä älyllinen sen testin takia
      paras varmaan kysyä Jeesukselta ja Jumalalta neuvoa ja johdatusta
      Sitenhän ovat menestyneet

    • sieLUU

      JEESUS ON NIIN KILTTI JEESUS AUTTAA KAIKESSA
      Parhaansa tekee Jos pyydätte terve saada olla
      tai löytää mikä teille paras elämä
      Jeesus on Jumalan kanssa
      Avasin juur aamulla Raamatun kolme kertaa ja joka kerta oli pakko reväistä paprein palanen kun auenneella sivulla oli jotakin NIIn ihmeellistä.
      laitoin paperin väliin että löydän sen uudestaan

      • närkästynyt_ateisti

        MEne muualle määkimään näitä jeesus stoorejasi juntti! Tai paljastan sut koko kansalle Ip:n avulla. Nyt kirkkoon siitä hus!


    • ikipäiväinen

      Ei kehu kuoleta eikä imarrus satuta vai kuinka?

    • Hepsansaa

      No ensiksi, en pidä aloittajaa tyhmänä. Kaiken käsityskykyni mukaan hän kysyi yleistä mielipidettä kaveristaan, ja ehkä todennäköisimmin juuri sitä, "millainen hän on ihmisine/miltä vaikutti". Tietenkään ihmisestä ei voi saada syväluotaavaa kuvaa yhdellä tapaamisella, mutta ainakin minä olen lyhyenkin tapaamisen mukaan osannut sanoa tuntuiko joku mukavalta, ujolta tms.

      Toisaalta olen nainen eikä itsellä ulkonäkö pyöri niin suuressa roolissa että osaisin edes yhdistää kysymystä ulkonäkökeskeiseksi. *Ehkä miehet enemmän sitä tuijottavat ja siksi vastauskin käsitteli ulkonäköä.

      Voi olla, että tuo menevän näköinen oli vain kiertoilmaus jollekin, mutta se voi olla joko tapa keksiä edes jotain hyvää ärsyttävästä ihmisestä (kuten jossain kommentissa ehdotettiin) tai sitten vaikka pehmeämpää ilmaisua sille että nainen oli hänestä erittäin pantavan näköinen. Ei sitä voi tietää.

      Parasta ehkä olisi puhua asiasta. Ei syyttää toista mistään, mutta kertoa mitä tunteita miehen vastaus itsessä herätti.

    • VOISAATANASENTÄÄN

      No jaa. Kehuuko kaverisi sinua lainkaan? Jos ei, niin mietinpä vain kuinka kauan jaksat kuunnella, kun kehuu muita. Pikkuhiljaa alat miettimään, mikä "minussa on vikana", jos ei kehu millään lailla, mutta muihin kiinnittää huomiota. Niin se vain menee. Olette vielä niin nuoria, että ette te loppuelämän pari ole, jos elämänne pyörii vain ulkonäön ympärillä.

    • tsur

      Asiahan on nimittäin näin, että nainen saa kehua miehensä mieskaveria mutta mies ei saa kehua naisensa naiskaveria, koska nainen alkaa kokea naiskaverinsa itselleen kilpailijaksi ja naisen tunne-elämä sekoaa kun on epäilys siitä että oma mies on ihastunut ystävättäreen ja tämä puolestaan johtaa siihen, että naisen on alettava laskemaan miehensä itsetuntoa jotta tällä ei olisi enää rohkeutta ja kykyä hurmata muita naisia.

    • ankkuri11

      Eihän tässä ollut kyse siitä, että kysyjä olisi kysynyt mielipidettä ulkonäöstä. Jos mun mieheni kysyisi, mitä olen mieltä hänen ystävästään, tuskin vastaisin että on se komea mies tms. Enemmän ehkä luonteesta sanoisin asioita. Siitä huolimatta, että kysyjän tapauksessa kumppani sattui vastaamaan ulkonäköön liittyvillä asioilla, ei siitä pidä hernettä nenään vetää. Ei voi tietää, jos kohtaaminen oli vaikka tosi lyhyt, siinä ei hirveästi ehdi luonteesta muodostamaan mielikuvaa. Toisaalta, vaikka kysyjä olisi kysynyt nimenomaan, mitä mieltä puoliso on kaverin ulkonäöstä, mitä olisi pitänyt vastata? "Ihan järkyttävä haahka". Joko kysyjä olisi loukkaantunut, kun hänen ystäväänsä tuolla tavalla mollattiin tai ei olisi uskonut kuitenkaan...

    • sdfsiopd

      Mielestäni tuo vastaus oli tosi jees sun poikaystävältä. Ei kehunut liikaa mutta sanoi tosi kivasti tuon kommentin. Koska ei lähtenyt keulimaan kommentin kanssa, kertoo että välittää susta. Olisihan hän voinut sanoa myös että on aika sexy pakkaus tms. Oisko se ollut sitten kivampi? Mies vaan oli sulle rehellinen just kaikkein parhaimmalla tavalla.

      Miksi muuten kysyit asiaa? :O Oletko epävarma itsestäsi suhteessa mieheen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe