Millasii fiiliksiä Jeesus herättää gooteissa? Onhan olemassa monia goottilaisia kirkkoja.
Goottilainen kirkko
4
324
Vastaukset
- sdgdshd
Miten uskonto nyt liittyy goottilaisuuteen mitenkään?
- njaanja
Niin ja niiden kirkkojen arkkitehtuuri tyyli on goottilainen, ei kirkko ole itsessään goottikirkko.. vaikka käytetäänkin puhekielessä.
- jfc
Ite oon gootintapanen ja kristitty ja käyn kirkon nuortentoiminnassa mukana. Ei goottiudrn tarvii tarkottaa mitään saatananpalvontaa, mutta kyllä oon huomannu että joskus vähän ihmiset kattoo mua kirkolla, varsinki ku rippikoulun aikaan oli pakollisia messukäyntejä ni kyllä vanhukset iha kauhistuneilta näytti, ajatteli mun varmaa kutsuvan saatanan sinne kirkkoo :DDD
- SoliterniuM1977___
Kristillinen goottirokki on aika siistiä myös. Saviour Machine oli 1990-luvulta aina 2000 -luvun alkuun vaikuttanut aika jännä kristillinen bändi. Spotifystä löytyy kaikki levyt. Suosittelen. Varsinkin Legend -trilogia (Maailmanlopun virallinen soundtrakki..:D) , joka perustuu Ilmestyskirjaan. Eric Clayton on kyllä loistava-ääninen laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741