Miksi naisia pitää täällä koko ajan nimitellä?

ystävällinenmies

En ymmärrä tämän palstan logiikkaa. Ollaan naista vailla ja sitten kuin sadisti haukutaan ja nimitellään naisia koko ajan. Puolesta sanasta jo vedetään sellaisia johtopäätkösiä että joku olisi huora. Miksiköhän olette ilman naista? Eikö ylpeys kestä kohdata naista tasa-arvoisesti ja ilman syyttelyä? Vai mistä tässä on oikein kyse? Ei ymmärrä.

58

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

Eikä naisten ylpeys kestä olla kunnollisen miehen kanssa vaan naiset niitä väkivaltaisia jännämiehiä aina vain haluaa.

• Kunnollinennaine

Kunnollinen mies ei itke naisten perään palstalla haukkuen naisia :(
        Kunnollinen mies rakastaa naista ja haluaa hänelle kaikkea hyvää.
        Kunnollinen mies ei ole katkera naisille.
        Kunnollinen mies arvostaa naista.
        Kunnollinen mies ei huorittele.

• lkwiruwrflkjkgf

Miksi itse olet ilman naista, vaikka koko elämäsi olet ystävällinen ollut, koskaan ketään nimittelemättä, aina toisen posken kääntäen ja tasa-arvoisesti maailmaa naisten kanssa rakentanut?

• näinsemeneeeee

Tällä palstalla muutama aktiivi tuuttaa omaa mielikuvitusmaailmaansa, jossa kaikki naiset on huoria (jotka haluaa vain "jännämiehiä"), yli 30-vuotiaat rumia kurppia ja miehet "jännämiehiä" (saavat aina ja kaikilta naisilta), aisureita (parisuhteessa eläviä miehiä, joiden vaimo on kokeneempi mikä olisi kokemattomalle ätmille kauhistus) ja kokemattomia miehiä eli ätmejä.

Ätmit ovat omasta meilestään kilttejä ja kunnollisia, joskin vihaavat tai halveksivat kaikkia muita ja pitävät omaa pahoinvointiaan muiden (naisten, jotka eivät halua heitä tai vanhojen koulukiusaajien) syynä.

Nämä "ätmit" paskovat palstan täyteen omaa läppäänsä, jolloin fiksummat kirjoittajat katoavat.

• Ex---PUA

Jos naiset itse kutsuvat palstamiehiä, yleistäen ja leimaten termillä "ätmi" (ATM = alemman tason mies), niin ei kannata kitistä jos heitä kutsutaan oikealla nimellä.

Fakta on siinä, että usein nämä naisten antamat haukkumanimet eivät osu maaliinsa, vaan ovat häpäisymerkityksessä keksittyjä, jotta miehet voitaisi alistaa tai muuten alentaa. Mutta jos mietit termejä, kuten kurppa tai lutka, niin niillä useimmiten on totuusperä; palstalla on vanhoja naisia, joiden seksuaalinen historia järkkyttää heitä itseäänkin, jopa siinä määrin että kognitiivinen dissonanssi saa aikaan riehakkaan kurpparaivokohtauksen jos joku uskaltaa tälläisestä puhua.

Esim. minä en ole juuri koskaan puhunut kenestäkään henkilökohtaisesti, vaan yleisesti ilmiöstä, mutta aina joku loukkaantuu.

Kenen häpeä se on? Sen joka sanoo, vaiko se johon kalikka kalahtaa? ;)

• Palstanainen

"Jos naiset itse kutsuvat palstamiehiä, yleistäen ja leimaten termillä "ätmi" (ATM = alemman tason mies), niin ei kannata kitistä jos heitä kutsutaan oikealla nimellä."

Sinuunhan se on osunut, jos "ätmi"-sana kalahtaa. ;)

• hrit

Kummasti ovat jotkut miehet itse ottaneet vakikäyttöön juurikin ätmi nimityksen itsestään. Se ollut heidän oma valintansa, ei naisten.
        Montako lutka, huora, spermaviemäri nimimerkkiä käyttävää naista täällä olet huomannut? Näitä nimityksiä naiset saavat täältä lukea miesten kirjoituksista.
        Oletko aivan varma ettet itse omalla käytökselläsi harjoita shaming languagea ja henkilöhyökkäystä aivan tietoisesti?
        Paskahousutädeiksi nimittelyn koet myös oikeutetuksi, kuten myös kurpittelun ja eri mieltä kanssasi olevat ovat puskista huutelijoita.

• ätmi.nro.4836
        hrit kirjoitti:

Kummasti ovat jotkut miehet itse ottaneet vakikäyttöön juurikin ätmi nimityksen itsestään. Se ollut heidän oma valintansa, ei naisten.
        Montako lutka, huora, spermaviemäri nimimerkkiä käyttävää naista täällä olet huomannut? Näitä nimityksiä naiset saavat täältä lukea miesten kirjoituksista.
        Oletko aivan varma ettet itse omalla käytökselläsi harjoita shaming languagea ja henkilöhyökkäystä aivan tietoisesti?
        Paskahousutädeiksi nimittelyn koet myös oikeutetuksi, kuten myös kurpittelun ja eri mieltä kanssasi olevat ovat puskista huutelijoita.

Ätmiys on yksinkertainen tekninen mittari: ATM = ei saa naista. Ei se ole halventava nimi eikä mielipidekysymys. Kukaan ei päätä, onko joku ätmi. Jos ei saa naista, on ätmi, määritelmän mukaan.

• Ex----PUA
        Palstanainen kirjoitti:

"Jos naiset itse kutsuvat palstamiehiä, yleistäen ja leimaten termillä "ätmi" (ATM = alemman tason mies), niin ei kannata kitistä jos heitä kutsutaan oikealla nimellä."

Sinuunhan se on osunut, jos "ätmi"-sana kalahtaa. ;)

Oletko tyhmä?

Tyhmän huoran logiikasta kertoo hyvin se, että se ei ymmärrä muiden kuin itsensä puolesta puhumista, ja että se pitää harhakäsityksen korjaamista "osumisena". Fakta on se, että tällä palstalla on myös muita kuin ätmejä, kun taas mitä naisiin tulee, on termi kurppa, huora jne. täysin aiheellisia ja niille on vastine todellisuudessa.

Joten, nimittelystä on turha ulista, jos itse harrastaa sitä, etenkin pelkässä nimittelymielessää.

• Ex---PUA
        hrit kirjoitti:

Tällöin kyseessä on ätmi.

Miehet puhuvat täällä rehellisesti tasostaan, naiset eivät. Paitsi olihan täällä ainakin yksi joka sanoo olevan ATN.

Samoin mitä tulee naisten ikään, on se tiedossa (täällä ei ole varmaan yhtäkään ei-kurppaa, eli alle 25 vuotiasta naista) samoin seksuaalinen kokemus tuntuu olevan melko sitä kokoluokkaa että ei ihan ääneen kehdata sanoa.

Kukaan ei häpeile täällä neitsyyttään, ei mies eikä nainen.

• Ex---PUA
        ätmi.nro.4836 kirjoitti:

Ätmiys on yksinkertainen tekninen mittari: ATM = ei saa naista. Ei se ole halventava nimi eikä mielipidekysymys. Kukaan ei päätä, onko joku ätmi. Jos ei saa naista, on ätmi, määritelmän mukaan.

Sitäkin.

Ja pitää muistaa, että miehen arvoa ei määritä se, että saako hän naista.

Vain lutkat yrittävät pönkittää omaa arvottomuuttaan, määrittelemällä miehen arvon sen mukaan, että onko joku nainen valinnut tämän.

Se kuitenkin on idiotimsia, sillä nainen valitsee, ja mies pääsääntöisesti ei, joten se on appelsiinien ja omenoidenn vertailua. Tähän kun lisätään naisten hypergamia, eii siltä pohjalta ATM ole muuta kuin seksuaalisen syrjinnän uhri.

Mutta onhan siinä tosin mukana negatiivinen konnotaatio "alemmasta tasosta".

Samoin, se on periaatteessa shaming language ja henkilöhyökkäys, jos henkilö ei itse valitse käyttää tätä nimitystä.

• Häpeähuora

Häpeän alkuperän on saanut miehet aikaiseksi huoritelemalla naisia oli ne naineet tai ei naineet.
        Nainen on aina ollut huora miesten mielissä, joten alku syy on miesten, naisen seksuaalisuuden tuomitseminen.
        Sen takia nainen häpeää itseänsä ja omaa seksuaalisuuttaan.
        Tämä on ikuisuus kysymys joka ei muutu tässä dimensiossa.

• asiaankyllästynyt

Miehet ovat itse palstalla arvottaneet itsensä ja nyt naiset eivät saisi käyttää samoja termejä tullakseen ymmärretyiksi? Reilua.

Miehet huorittelevat neitsyitäkin, ala-asteella huoritellaan jo tyttöjä yleisesti joten miehille nainen=huora, seksuaalikäytöksellä ei ole siinä osaa eikä arpaa. Pelkästään miehen ihno/viha naista ja naisen seksuaalisuutta kohtaan, jota hän yrittää hallita sekä alistaa ja opettaa kanssamiehet/pojat siihen samaan käytösmalliin. Aiheutetaan tytöille/naisille häpeä jo pelkästään olemassa olostaan sekä seksuaalisuudestaan.

Kurpittelu on hyvin samanlainen ilmiö. Kurpittelu alkaa vaikka nainen olisi parhaassa iässä. Tällä mies yrittää hallita ja alistaa naista jotta tämä tulisi epävarmaksi omasta naiseudestaan ja seksuaalisuudestaan. Kaikkein helpointa on haukkua naista, joka on länsimaisen kulttuurimme sosiaalisen paineen vuoksi arvotettu ulkonäkönsä kautta.

Because your fucking worth it..

• @Ex---PUA

Totuuden miekka iskee jälleen... =)

• m39v
        asiaankyllästynyt kirjoitti:

Miehet ovat itse palstalla arvottaneet itsensä ja nyt naiset eivät saisi käyttää samoja termejä tullakseen ymmärretyiksi? Reilua.

Miehet huorittelevat neitsyitäkin, ala-asteella huoritellaan jo tyttöjä yleisesti joten miehille nainen=huora, seksuaalikäytöksellä ei ole siinä osaa eikä arpaa. Pelkästään miehen ihno/viha naista ja naisen seksuaalisuutta kohtaan, jota hän yrittää hallita sekä alistaa ja opettaa kanssamiehet/pojat siihen samaan käytösmalliin. Aiheutetaan tytöille/naisille häpeä jo pelkästään olemassa olostaan sekä seksuaalisuudestaan.

Kurpittelu on hyvin samanlainen ilmiö. Kurpittelu alkaa vaikka nainen olisi parhaassa iässä. Tällä mies yrittää hallita ja alistaa naista jotta tämä tulisi epävarmaksi omasta naiseudestaan ja seksuaalisuudestaan. Kaikkein helpointa on haukkua naista, joka on länsimaisen kulttuurimme sosiaalisen paineen vuoksi arvotettu ulkonäkönsä kautta.

Saa mennä hunnun alle piiloon jos haluaa.

• asiaankyllästynyt kirjoitti:

Hienosti sanot asian :)
        Oletko mies or nainen ?
        Ajattelin asiaa ja tulin siihen tulokseen , että jotkut miehet eivät kestä naisen seksuaalista valtaa, joten he haluavat halventaa, tuomita, alistaa nainen uskomaan että on huora.
        Miehellä ei oo muuta keinoa kuin alistaa nainen henkisesti.
        Seksiorjuus on merkki siitä että mies haluaa päättää koska saan panna naista.
        Näin he antavat itsellensä luvan raiskata, häpäistä nainen.
        Siis nimen omaan Alistaa !!!!
        Nämä kirjoitukset täällä kuuluvat samaan alistamis ajatteluun.
        Koska mies on kuin kerjäävä pikkupoika naisen seksuaalisuuden edessä , jota häpeää itsessänsä.
        Olen puhunut :) Ugh !

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Hienosti sanot asian :)
        Oletko mies or nainen ?
        Ajattelin asiaa ja tulin siihen tulokseen , että jotkut miehet eivät kestä naisen seksuaalista valtaa, joten he haluavat halventaa, tuomita, alistaa nainen uskomaan että on huora.
        Miehellä ei oo muuta keinoa kuin alistaa nainen henkisesti.
        Seksiorjuus on merkki siitä että mies haluaa päättää koska saan panna naista.
        Näin he antavat itsellensä luvan raiskata, häpäistä nainen.
        Siis nimen omaan Alistaa !!!!
        Nämä kirjoitukset täällä kuuluvat samaan alistamis ajatteluun.
        Koska mies on kuin kerjäävä pikkupoika naisen seksuaalisuuden edessä , jota häpeää itsessänsä.
        Olen puhunut :) Ugh !

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/nainen-raiskattiin-leirintäalueella-–-poliisi-pyytää-vihjeitä/ar-BBlBGJ9

Jos niin pitkälle mennään niin eiköhän sitä raiskata ilman sitä palstalla "alistamisen" voimaakin...

• Arvokasnainen
        idompsu kirjoitti:

http://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/nainen-raiskattiin-leirintäalueella-–-poliisi-pyytää-vihjeitä/ar-BBlBGJ9

Jos niin pitkälle mennään niin eiköhän sitä raiskata ilman sitä palstalla "alistamisen" voimaakin...

Ensin mies on naisen edessä pillua kerjäävä poika, sitten kun on seurusteltu vähän aikaa, niin alistaminen alkaa jotta mies saa määrätä koska sitä pillua haluaa saada. Nainen saa kuulla olevansa huora.
        Näin se menee monessakin suhteessa.
        Mies häpäisee oman naisensa.
        Silloin suhde on tuhoon tuomittu ja nainen ei enää kunnioita miestänsä.
        Seksuaalinen valtataistelu päättyy miehen menetykseen. Mies tuhoaa näin molemmat suhteessaan. Mikä on suuri tragedia.

• idompsu kirjoitti:

Raiskaus on äärimmäinen alistamis, häpäisy väkivalta.
        Psykopaatit nauttivat väkivallasta , sitä kutsun vakavaksi sairaudeksi.
        Voit vääntää veistäsi niin paljon kuin tykkäät , mutta tosiasioita et pysty muuttamaan valheellisilla mielipiteilläsi, etkä pysty voittamaan minua henkisesti :)
        Olen puhunut! Ugh!

• Arvokasnainen kirjoitti:

Ensin mies on naisen edessä pillua kerjäävä poika, sitten kun on seurusteltu vähän aikaa, niin alistaminen alkaa jotta mies saa määrätä koska sitä pillua haluaa saada. Nainen saa kuulla olevansa huora.
        Näin se menee monessakin suhteessa.
        Mies häpäisee oman naisensa.
        Silloin suhde on tuhoon tuomittu ja nainen ei enää kunnioita miestänsä.
        Seksuaalinen valtataistelu päättyy miehen menetykseen. Mies tuhoaa näin molemmat suhteessaan. Mikä on suuri tragedia.

Hmmm...

Hmmm...

Se on 50/50 kun näitä tapahtuu...
        Omassa lähipiirissäni tällaista ei ole tapahtunut...
        Linkkaamani uutinen oli tarkoitetto osoittamaan että jos mennään niin pitkälle että v*ttua on saatava nyt eikä 15. päivä niin sitä haetaan raiskaamalla, ei suinkaan palstan voimin.

Osa palstalla on ymmärtänyt että palstalaiset raivokirjoittavatkirjoittavat... Noh, ehkä osa tekeekin niin, jotta mukamas saisi pillua... Oma mielipiteeni täällä on että on vain hyvä muistuttaa naisia siitä, että tunteet ne on miehilläkin.

"Raivokirjoitan" itsekin puolittain täällä, toisinaan vain yritän kirjoittaa asioista ja todellisuudesta muistuttavia viestejä...

Ainiin, KYSEENALAISTAN nimimerkkisi "Arvokasnainen" koska epäilen että et huomioinut syytä, miksi vastasin alempana oleviin viesteihisi...

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Raiskaus on äärimmäinen alistamis, häpäisy väkivalta.
        Psykopaatit nauttivat väkivallasta , sitä kutsun vakavaksi sairaudeksi.
        Voit vääntää veistäsi niin paljon kuin tykkäät , mutta tosiasioita et pysty muuttamaan valheellisilla mielipiteilläsi, etkä pysty voittamaan minua henkisesti :)
        Olen puhunut! Ugh!

Hm?
        Veistä? Täh?

Hmmm, näen profiilistasi että olet uusi täällä...

• Arvokasnainen
        idompsu kirjoitti:

Hmmm...

Hmmm...

Se on 50/50 kun näitä tapahtuu...
        Omassa lähipiirissäni tällaista ei ole tapahtunut...
        Linkkaamani uutinen oli tarkoitetto osoittamaan että jos mennään niin pitkälle että v*ttua on saatava nyt eikä 15. päivä niin sitä haetaan raiskaamalla, ei suinkaan palstan voimin.

Osa palstalla on ymmärtänyt että palstalaiset raivokirjoittavatkirjoittavat... Noh, ehkä osa tekeekin niin, jotta mukamas saisi pillua... Oma mielipiteeni täällä on että on vain hyvä muistuttaa naisia siitä, että tunteet ne on miehilläkin.

"Raivokirjoitan" itsekin puolittain täällä, toisinaan vain yritän kirjoittaa asioista ja todellisuudesta muistuttavia viestejä...

Ainiin, KYSEENALAISTAN nimimerkkisi "Arvokasnainen" koska epäilen että et huomioinut syytä, miksi vastasin alempana oleviin viesteihisi...

Olen tunteiden vallassa enkä pysy itsekään ihan mukana juonessa :) pahoitteluni.
        Mitä tulee minun arvoon ihmisenä , niin sinä et sitä määritä vaan Minä ihan itse määritän oman arvokkuuteni, koska sitä ei voi kukaan tehdä toisen puolesta, kaikki lähtee omasta itsestä ;)
        Itesnsä hyväksyvä rakastaa itseänsä eikä anna muiden nolata itseänsä.
        Osaan myös puolustaa itseäni tarvittaessa.
        Sinä et pysty määrittelemään minua näin lyhyen keskustelun takia.
        Olenko arvostellut sinua ?

• idompsu kirjoitti:

Hm?
        Veistä? Täh?

Hmmm, näen profiilistasi että olet uusi täällä...

No joo olen ollut vasta keväästä lähtien palstalla, joten on tämä minulle uutta.
        Enkä oo aikaisemmin keskustellut asioista tällä tavalla elämässäni kuin miten täällä nyt.
        Haha olen myös Arvokasnainen , anteeksi pelleilyni :(
        Olen kyllä ihan asiallinen ollut täälä, muta tänään jokin naksahti päässä.
        Onko hän tämä palstailu hulluus tarttuvaa...... Hmm.
        Nyt pitää laskeutua levolle.
        Sori jos sotkin pääsi :)

Olen tunteiden vallassa enkä pysy itsekään ihan mukana juonessa :) pahoitteluni.
        Mitä tulee minun arvoon ihmisenä , niin sinä et sitä määritä vaan Minä ihan itse määritän oman arvokkuuteni, koska sitä ei voi kukaan tehdä toisen puolesta, kaikki lähtee omasta itsestä ;)
        Itesnsä hyväksyvä rakastaa itseänsä eikä anna muiden nolata itseänsä.
        Osaan myös puolustaa itseäni tarvittaessa.
        Sinä et pysty määrittelemään minua näin lyhyen keskustelun takia.
        Olenko arvostellut sinua ?

En ARVOSTELLUT sinua, KYSEENALAISTIN vain itsesi "Arvokkaaksi naiseksi" kutsumisesi, nimimerkkisi mukaisesti...

Vedän tätä nykyä johtopäätöksiä vähän mistä milloinkin, vaihtelevilla ajoilla ja pienistä seikoista.
        KYSEENALAISTAMISEN syy: Huomioitko mitä vastasin sinulle kommenttiisi alempana? Vastasin kohteliaasti että kohteliaisuuttani kommentoin kommenttiasi.

Oma lähestymiseni oli ehkä hieman pilkkaava, ymmärrän sen, mutta sainpahan huomiosi. =D
        Toisinaan en tiedä, vastasitko kahdella toisella nimimerkillä sen jälkeen ja erikoisesti, jolloin vedän omat johtopäätökset sillä tiedolla mitä sen hetken aikana on saatavilla...

• idompsu kirjoitti:

En ARVOSTELLUT sinua, KYSEENALAISTIN vain itsesi "Arvokkaaksi naiseksi" kutsumisesi, nimimerkkisi mukaisesti...

Vedän tätä nykyä johtopäätöksiä vähän mistä milloinkin, vaihtelevilla ajoilla ja pienistä seikoista.
        KYSEENALAISTAMISEN syy: Huomioitko mitä vastasin sinulle kommenttiisi alempana? Vastasin kohteliaasti että kohteliaisuuttani kommentoin kommenttiasi.

Oma lähestymiseni oli ehkä hieman pilkkaava, ymmärrän sen, mutta sainpahan huomiosi. =D
        Toisinaan en tiedä, vastasitko kahdella toisella nimimerkillä sen jälkeen ja erikoisesti, jolloin vedän omat johtopäätökset sillä tiedolla mitä sen hetken aikana on saatavilla...

Tunnustan menin sekaisin , kun käytin useampaa nimim. ;D;D;D
        Älä pidä mua hulluna, jooko lupaan ettei tämä toistu jos vielä kohdataan. :)
        Tänään halusin kokeilla miltä tuntuu heittää juttuu näin. :)

• Tähti-Silmä kirjoitti:

No joo olen ollut vasta keväästä lähtien palstalla, joten on tämä minulle uutta.
        Enkä oo aikaisemmin keskustellut asioista tällä tavalla elämässäni kuin miten täällä nyt.
        Haha olen myös Arvokasnainen , anteeksi pelleilyni :(
        Olen kyllä ihan asiallinen ollut täälä, muta tänään jokin naksahti päässä.
        Onko hän tämä palstailu hulluus tarttuvaa...... Hmm.
        Nyt pitää laskeutua levolle.
        Sori jos sotkin pääsi :)

Voipi olla että olet jo saanut palstasmin, eli palstalla liikkuvan palstalaistaudin jonka saa huonolla tuurilla pienelläkin täällä paikallaollessaan.

Yksi hyvä lääke siihen on tehdä hulluuden syvän tutkielman... =D

No ei muuta ku tervetuloa S24 palstalle, harmi että olet jostain kumman syystä päätynyt tänne...

Jokainen joutuu jossain elämäntilanteessa tänne, toiset masennuksesta, toiset tylsyydestä.

https://www.youtube.com/watch?v=PeAnw8mVvHI

• idompsu kirjoitti:

Voipi olla että olet jo saanut palstasmin, eli palstalla liikkuvan palstalaistaudin jonka saa huonolla tuurilla pienelläkin täällä paikallaollessaan.

Yksi hyvä lääke siihen on tehdä hulluuden syvän tutkielman... =D

No ei muuta ku tervetuloa S24 palstalle, harmi että olet jostain kumman syystä päätynyt tänne...

Jokainen joutuu jossain elämäntilanteessa tänne, toiset masennuksesta, toiset tylsyydestä.

https://www.youtube.com/watch?v=PeAnw8mVvHI

Hahahaaaa...;D
        Olen tehnyt hulluden tutkielmaa itseni kanssa 20 vuotta ja voin sanoa rehellisesti, että voin tällähetkellä hyvin , olen elämäni kunnossa.
        Kiitos keskustelusta! Öitä :3

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Hahahaaaa...;D
        Olen tehnyt hulluden tutkielmaa itseni kanssa 20 vuotta ja voin sanoa rehellisesti, että voin tällähetkellä hyvin , olen elämäni kunnossa.
        Kiitos keskustelusta! Öitä :3

Öitä =D

• Ex----PUA
        idompsu kirjoitti:

@Ex---PUA

Totuuden miekka iskee jälleen... =)

Kiitos! :)

• Kilttiatm

Naiset aloitti, sanoivat rumaksi jo nuorena eikä ne pyytäneet anteeksi. Jos laittetais 9 jännämiestä ja yksi atm riviin ja 10 naista sais valita miehen niistä niin atm jäis ilman naista ja yksi jännämies saisi kaksi naista.

• valinnanvapaus

On kai ihmisillä oikeus valita kenen kanssa haluavat olla? Eivät naiset ole velvollisia olemaan kenenkään kanssa sen enempää kuin miehetkään.

• mielenkiintoinen.tieto
        valinnanvapaus kirjoitti:

On kai ihmisillä oikeus valita kenen kanssa haluavat olla? Eivät naiset ole velvollisia olemaan kenenkään kanssa sen enempää kuin miehetkään.

Naiset eivät siis haluakaan tasa-arvoista suhdetta, vaan jalkavaimon osa riittää?

• Ex---PUA

Myönnät siis että naiset syrjivät miehiä seksuaalisesti? Hypergamia tunnustettu.

Noh, jos naiset saavat harrastaa sitä, saavat myös miehet olla yhtä vittumaisia naisia kohtaan.

• valinnanvapaus
        Ex---PUA kirjoitti:

Myönnät siis että naiset syrjivät miehiä seksuaalisesti? Hypergamia tunnustettu.

Noh, jos naiset saavat harrastaa sitä, saavat myös miehet olla yhtä vittumaisia naisia kohtaan.

Heti huudetaan syrjinnästä ja hypergamiasta jos joku äijänpuoli ei kelpaakaan naisille. Entä kaikki ne naiset, jotka eivät kelpaa kenellekään miehelle, eikö se sitten olekaan syrjintää? Naiset pitäisi kyetä poimimaan kuin hedelmät tiskiltä ilman naisen omaa mielipidettä, nainen ei saisi päättää kenet ottaa, siten toteutuisi muka seksuaalinen tasa-arvo (ätmien mielestä). Miehet luulevat, että heillä on jokin syntymäoikeus saada seksiä ja parisuhde ja jos eivät saa naiset ovat vittumaisia.
        Jokaisella on vain oikeus tavoitella seksiä ja parisuhdetta, missään ei niitä ole luvattu, ei miehelle eikä naiselle.

• asiaankyllästynyt
        Ex---PUA kirjoitti:

Miksi atmit eivät seukkaa tai harrasta seksiä yhtä lihavien, yhtä rumien tai yhtä vanhojen naisten tai yh:n kanssa? Siksi koska eivät halua vaikka ovat yhtä huonotasoisia, jopa alempiakin. Valinnanvapaus, se on ok. Turha ruikuttaa jos tarjolla oleva ei kelpaa.

• Ex----PUA

Heti huudetaan syrjinnästä ja hypergamiasta jos joku äijänpuoli ei kelpaakaan naisille. Entä kaikki ne naiset, jotka eivät kelpaa kenellekään miehelle, eikö se sitten olekaan syrjintää? Naiset pitäisi kyetä poimimaan kuin hedelmät tiskiltä ilman naisen omaa mielipidettä, nainen ei saisi päättää kenet ottaa, siten toteutuisi muka seksuaalinen tasa-arvo (ätmien mielestä). Miehet luulevat, että heillä on jokin syntymäoikeus saada seksiä ja parisuhde ja jos eivät saa naiset ovat vittumaisia.
        Jokaisella on vain oikeus tavoitella seksiä ja parisuhdetta, missään ei niitä ole luvattu, ei miehelle eikä naiselle.

Tuo mitä sanoit oli yksinkertaisesti äärimmäisen itsekästä, ja jokaisen hypergamisen syrjijän motto.

Lisäksi se on turha luikerrella, kun sinä käytännössä sen tuolla kommentillasi myöskin myönsit.

• Ex---PUA
        asiaankyllästynyt kirjoitti:

Miksi atmit eivät seukkaa tai harrasta seksiä yhtä lihavien, yhtä rumien tai yhtä vanhojen naisten tai yh:n kanssa? Siksi koska eivät halua vaikka ovat yhtä huonotasoisia, jopa alempiakin. Valinnanvapaus, se on ok. Turha ruikuttaa jos tarjolla oleva ei kelpaa.

Koska nainen on hypergaminen, jolloin naiset eivät nai tasoisiaan miehiä, vaan tuollaiset kuvaamasikin naiset tavoittelevat rikkaita miesmalleja.

• kilttiätmi283

Haukutaan naisia, jotka toimivat väärin. Halutaan nainen, joka toimii oikein. Mikä tässä on niin ihmeellistä?

• Kierotpojat

Ihmeellistä on teidän kiero mielenne :(

• asiaankyllästynyt

Teille ei ole olemassa mitään oikein toimivaa naista, kukaan ei ole tarpeeksi hyvä.
        Joko on liian vanha, ruma tai estynyt. Liian introvertti ja seksitön. Kunnollisuus ja oikein toimiminen on pelkkä kiertoilmaus sillä oikeastihan tahdotte max 25-vuotiaan kauniin hoikan täydellisen nisen joka pukeutuu trendikkäästi ja on hyvin huoliteltu ns.trophy kylillä kuljeksiessanne. Lisäksi naisen tulee olla neitsyt mutta temput pitää osata kuten pokeleffoissa.

• Arvokasnainen

Täällä olevat miehet eivät osaa arvostaa naisia, sen takia ne täällä haukkuu ja itkee, syyllistää naisia kaikesta.
      Heissä kun ei ole mitään vikaa.
      Niin kauan he eivät saa naista jos eivät osaa arvostaa ihmisyyttä.

• Ai, se olet vain sinä... Ehkäpä sinun tulisi jättää palsta rauhaan voimattomilla argumenteillasi?

• Arvokasnainen
        idompsu kirjoitti:

Ai, se olet vain sinä... Ehkäpä sinun tulisi jättää palsta rauhaan voimattomilla argumenteillasi?

Taisi ollla voimaa enemmän kuin ymmärsitkään , koska vastasit :)
        Miten se kalikka kolahtikaan ?????

• Pahasaapalkkansa
        idompsu kirjoitti:

Ai, se olet vain sinä... Ehkäpä sinun tulisi jättää palsta rauhaan voimattomilla argumenteillasi?

Sinusta minä pysyn kaukana, koska sinusta huokuu paha:(

Taisi ollla voimaa enemmän kuin ymmärsitkään , koska vastasit :)
        Miten se kalikka kolahtikaan ?????

Aika kovat luulot sulla...

BTW sanoinko etten arvosta naisia?

• Pahasaapalkkansa kirjoitti:

Plus kommentoin säälistä, koska kukaan muu ei sitä tehnyt...

En oikein ymmärtänyt... Kommentoin vain kohteliaisuuttani...

Njoo, tässä se nähtiin:
        Yritä olla kohtelias, vastaa johonkin, saa haukut pahaksi...

Hmm, naisten logiikka...

• Älynpuute
        idompsu kirjoitti:

Njoo, tässä se nähtiin:
        Yritä olla kohtelias, vastaa johonkin, saa haukut pahaksi...

Hmm, naisten logiikka...

Sinun älysi ei riittänyt keskusteluun:(

• Älynpuute kirjoitti:

Sinun älysi ei riittänyt keskusteluun:(

Näin, jatka vaan...

Tosin enää tiedä oletko trolli vai... trolli, trolli vai trolli... ?

• tosijutttu

Kyseessä on setämiesraivo.

Setämiesraivo kulminoituu kurpparaivosta syyttämiseen eri- tai vastustavan mielipiteen/näkemyksen ilmaantuessa palstalle. Palstapoliisi tahtoo voittaa vastustajansa ja nämä mittelöt/taistot joiksi hän tätä palstaa kutsuu(?).

Setämiesraivo on omasta ikääntymisestään huolestuvan, yleensä keski-ikää lähestyvän miehen raivoilua. Se esiintyy yleensä vanhempien ja oman ikäisten naisten jatkuvana haukkumisena. Voi purkautua myös nuorempiin naisiin johtuen jatkuvien pakkien ja ignooraamisen kokemisesta.(kuka käski tyrkyttää liian nuorille itseään ja täten nolata itsensä)

Setämiesraivoon kuuluu myös kaikkinainen ja monipuolisten alatyylisten sanojen sekä ilmausten runsas käyttö sekä armoton riidankylväminen sekä sukupuolisodan lietsonta. Setämiesraivo ilmenee myös naiseuden sekä naisen seksuaalisuuden demonisointi. Joukkohysterian lietsonta kuuluu myös setämiesraivoilevien harrasteisiin ja jatkuva viestipommitus palstalle. Voi kehittyä pitkälle mennessään myös maniaksi.

• Karmanlaki

Elikä onko se vain itsetarkoitus ?
        Pidetään kiinni omasta sairaasta näkemyksestä eikä edes yritetä ymmärtää ihmisyyttä.
        Varsinkin karmanlaki on heille ihan vieras käsite.

• Ihan vain pikku muistutus aloittajalle:

...

...

...

Olet Suomi24 palstalla...

Kuten jo muutamasta kommentista näet mm. "Arvokasnainen" ja häntä seuraavat randomit... Tähti-Silmä...

Kertoo paljon...

• Sano suoraan vaan mitä ajattelet älä yhtään kainostele , antaa mennä vaan kun on alkuun päästy..... niin antaa mennä vaan......;D

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Sano suoraan vaan mitä ajattelet älä yhtään kainostele , antaa mennä vaan kun on alkuun päästy..... niin antaa mennä vaan......;D

Käytin noita kommentteja vain esimerkkeinä...

• ätminki

Naiset ovat aina olleet pahimpia kiusaajia.

• xxomatpolutxx

Niin.. kieltämättä tätä palstaa lukiessa tulee erittäin outo kuva suomalaisesta miehestä. Mutta sitten ymmärtää, että mitä luultavimmin täällä keskustelee vain pari (ehkä maksimissaan muutama) "ätmiä" (palstatermein) ja välillä he kommentoivat itse itselleen ihan vain trollatakseen.

Tovoisin tosin, että tällä palstalla näkisi enemmän niitä fiksujakin miehiä, vähänkuin tasapainon vuoksi.

• Toivomuksesi on huomioitu...

...

...

...

Ehkä... (Ei mielipahalla)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8997
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      1961
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1779
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1150
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      835
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta