korkeavyötäröisistä

asdff123

Elikkä onko kukaan muu mies ostanu naisten puolelta korkeavyötäröisiä farkkuja? itse innostuin kokeileen ja tosi hyvät jalassa, tuli ostettua, vyötärö yltää reilusti yli navan. Henkselit vielä kun laitoin niin oli täydelliset päällä, naispuoliset kaverit sanoi että seksikkään näköiset jalassa.

4

133

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole vielä ostanut, mutta olen ajatellut ostaa :)
      Miten löysit sopivat naisten farkut? Naisillahan on eri mitoitus.......
      Pidätkö muita naisten vaatteita?
      Itse tykkään pitää naisten pikkareita ja mekkoja.....joskus myös ehkä rintaliivejäkin:)

    • asdff123

      Menin vain vaatekauppaan ja useammat korkeavyötäröiset farkut kävin sovittamassa ja kahdet ostin. En käytä muita naisten vaatteita kuin farkut ostan ja farkkuhaalarit naisten puolelta kun niitä ei oikeen miehille myydä:) Korkeavyötäröiset on täydelliset jalassa ja istuu hyvin kun saa vedettyä vyötärön korkealle. heti tykästyin näihin, täydelliset jos ei halua vetää farkkuhaalareita päälle joita kaappi on pullollaan itselläni :D

      • Okei:)
        Pitääkin käydä joku päivä Prismassa tai Cittarissa ja ostaa vaik parit...kunhan osaan löytää oikean kokoiset helpoiten, jottei tarvi kokeilla kaikkii:)
        Saatan myös ostaa yhen naisellisen paidankin...kun on jo pikkarit ja ritsikat käytössä mekkojen lisäksi:)


    • asdff123

      Itse ostin h&m naistenpuolelta, hyvät oli eikä maksanut kuin 20 euroa. Marketeista en oikeen löytänyt.. Kannattaa myös kokeilla korkeavyötäröisiä henkseleiden kanssa, tosi mahtavat ja hienot päällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe