Ripsipidennykset

JennaKär

Paljon puhutut ihastuttavat ripsipidennykset! Helpottavat kummasti naisten arkea.. mutta mitä sitten kun tulee tämä varjopuoli? (kuva kertoo varmasti mitä tarkoitan.)

Itse kauan epäiltyäni päätin kokeilla! Kaverit suosittelivat ja kertoivat kuinka helpot on että kannattaa mennä ottamaan. No ensimmäinen 2 kuukautta meni hyvin ja voi sano että jäin kyllä koukkuun nätteihin ripsiin. Aina kivat ja jippii!

No sitten näihin varjopuoliin n. kuukausi sitten huollosta seuraavana aamuna kun heräsin ihmettelin kun silmien aukaiseminen on niin vaikeaa no toisen silmänhän sai avata auki sormilla kun oli kirjaimellisesti muurautunut umpeen. Peilin edessä hetken itseäni katsoen ja todeten että ylös tai sivulle katsomisesta ei tule mitään. Allerginen reaktiohan se oli.... Syytä siihen tarkalleen ei vieläkään tiedä mutta voisin väittää että monen asian summa (huolimattomasti pistetyt ripsikuidut, liika liima, omien ripsien kärsiminen)

Tämän jälkeen kävin vielä kerran huollossa (2-viikkoa sitten). Tältä reissulta selvisin ilman reaktiota mutta ripsethän pysyivät viikon hyvinä ja sen jälkeen tippuivat yksi kerrallaan pois. Silmissä kun ripsikuituja oli alle 10 niin päätin ottaa kaikki pois koska jos huoltoon menisin niin joka tapauksessa joutuisin maksamaan uusien "ripsien" hinnan.

Kun sain pidennykset ripsistä pois niin ei voinut todeta kuin sen että omat ripset olivat lyhentyneet kolmekertaa lyhemmäksi mitä ne oli ennen ripsipidennyksiä ollut!! Voin sanoa että otti päähän aivan p********** tai ottaa vieläkin kun peilistä katsoo olemattomia ripsiä. Eniten tässä ärsyttää se että ne kerkesivät olemaan mulla 4kk ja kuinka paljon ne sai tuhoa aikaan sinä aikana.. Ikinä en olisi uskonut! Tyytymätön kun en koskaan ole ollut omiin ripsiini niin nyt voi sanoa että ei kovin naiselliselta enää tunnu. Mutta täytyy vaan toivoa että risiiniöljy tekisi ihmeitä omille ripsilleni. (jos tuloksia tulee niin kuvia pistän siitäkin)

Tämän kirjoitin vaan sen takia kun itse yritin googlettamalla löytää muitakin ihmisiä kenelle olisi samoin käynyt ja kyllähän niitä löytyikin aivan hirveästi mutta kuvallisia vertauksia ei vastaan tullut.

kuvat osoitteesta: http://jennak.blogi.net/blog/1/Ripsipidennykset/

2

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxerum

      Ikävä tilanne. Suosittelen maxerum luomu ripsiserumia tilanteen nopeampaan ratkaisuun. Toki senkin tuloksien näkyminen vie hetken. Siitä myös hyvä tuuheus niille jotka eivät enää voi pidennyksiä käyttää.

      Muistakaa että ripsipidennyksen pituus ja kuitupaksuus vaikuttavat siihen miltä ripset näyttävät kun pidennykset joskus poistetaan. Jos olet pitänyt 12-15 mm niin voi odottaa aika huonoa kuntoa. Harvalle suomalaiselle voi laittaa yli1cm pituisia kuituja ilman että omat alkavat haurastua. Fiksu tekijä ei tietenkään niitä edes laita. Mutta monesti kuulee asiakkaalta että 13 mm kiitos. Että hohhoj vaan..
      Jos on tullut allerginen reaktio niin ehdottomasti ei koskaan enää pidennyksiä päähän.

    • Ripsitaikuri

      Kuvien perusteella ripset eivät ole oikein asennetut. Asiakkaana et voinut sitä tietenkään tietää, mutta ripsien kärsiminen johtuu luultavasti siitä. Allerginen reaktio tulee myös helpommin jos liimaa on liikaa tai kosketuksissa ihon kanssa. En tarkoita olla jälkiviisas vaan en haluaisi että ihmiset luulevat että näin se aina menee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe