Tyttö 11v aloittamassa salibandy harrastusta, ohjeeksi oli annettu että ottaa tapaturma vakuutus, mutta millainen ?
Mikä yhtiö ? Mitä pitää kattaa ? Eikö seuroilla ole vakuutuksia ?
Onko hinnoissa eroja ?
Kiitos tiedoista
VAKUUTUS Tytölle
3
158
Vastaukset 3
- NäinMeillä
Jos siis on liittymässä joukkueeseen joka pelaa jossain virallisessa Salibandyliiton alaisessa sarjassa, pelaajan tulee lunastaa pelaajalisenssi. Ja lisenssiin voi liittää vakuutuksen. Tämä on yksinkertaisin tapa.
Tai sitten kysyy omasta vakuutusyhtiöstään tarjouksen lapsen tapaturmavakuutuksesta joka kattaa myös kilpaurheilun. Nämäkään eivät ole kalliita, joskus jopa edullisempia kuin lisenssiin liittyvät vakuutukset varsinkin jos kaikki pereen vakuutukset on keskitetty samaan yhtiöön. - SählySudet
Meidän joukkueen sponsoroi vähän kaikki älämölöt:D Meillä on se että joskäy jotain niin eivät korvaa vahinkoja. Jos kaatuat pelissä niin mene sanomaan valvojalle. T:11vuotias Susi saliband hihhu:'D
- kilpailuttanut
Tulee aloittajalle varmaankin myöhään, mutta laitanpa silti kommentin, että vakuutusyhtiöltä erikseen ostettuna tapaturmavakuutus on huomattavasti edullisempi kuin lisenssin kyljessä otettuna ja plussana vielä se, että tuo kattaa kaikki muutkin kilpaurheilulajit. Kannattaa kysyä omalta vakuutusyhtiöltä, ja ainakin Pohjolalla on kaikkiin lajeihin käyvä edullinen vakuutus juniorille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5991517Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11642- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29478
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE154461