Olen yrittänyt etsiä tuloksetta haulikolla harjoittelua varten savikiekkoja, mutta niitä ei tunnu mistään löytyvän. Onko kellään tiedossa myydäänkö niitä missään päin Rovaniemeä? Käsiheittimiä kyllä löytyy muttei kiekkoja, ja kiekkoja eivät tunnu nettikaupatkaan myyvän vaan ainoastaan kivijalkamyymälöissään muualla päin Suomea.
Savikiekkoja?
4
821
Vastaukset
- savikiakkoi
kärkkkäinen pistee fii
- AP_eli_OP
Kiitoksia vastauksesta, mutta sivulla maininta "Ei toimiteta pakettina kun eivät pysy ehjänä. Eli tilaukset suurempina erinä lavarahdilla!"
Eli satunnaisen paukuttelijan ei kannata edes yrittää tilata kun pitäisi kerralla ostaa valtava läjä kiekkoja.
- maximumjeejee
Aikaisemmin olen nähnyt savikiekkoja kaupattavan Rovaniemellä mm. Erätukussa, Motonetissä, alan liikkeissä ja jopa Prismassa ja Citymarketissa.
Enemmälti minua kiinnostaisi missä kiekkoja saisi "laillisesti" Rovaniemellä ampua. Toramolla ei haulikkorataa ole ja noilla montuilla/vastaavilla räiskiminen on vain ajan kysymys milloin joku vetää herneen nenään ja soittaa virkavallan paikalle.- AP_eli_OP
Erätukussa en ole ainakaan itse nähnyt vuosiin kiekkoja, ja viimeksi kun kysyin mikseivät kiekot kuulu valikoimaan mutta käsiheitin kuuluu, eivät myyjät osanneet vastata.
Motonetissä en myöskään ole nähnyt ikinä kiekkoja enkä prismassa/cittarissa saati kuullutkaan niitä siellä olleen myynnissä. Jos niitä on ollut, niin ei niitä kyllä ole kovin aktiivisesti mainostettu tai sitten tämä on ollut jo vuosia vuosia sitten.
Ja sitten vielä osa liikkeistä on lopettanut toimintansa/poistanut erätuotteet valikoimistaan. :(
Mutta olet oikeassa tuossa haulikon ampumaradan puutteessa. Montuilla näkyy paljon kiekkojen pirstaleita joka puolella, eli toiminta on kyllä ihan aktiivista täälläkin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537820- 614380
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403993Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233912Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383218Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253205- 482933
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422731- 492484