Miten opiskella personal traineriksi? Mulla ei oo liikunnallista taustaa sikäli lainkaan, mutta tuo pt-työ kiinnostais. Oon siis ammatiltani merkonomi, mutta nyt tuntus, että alanvaihto ois sopiva. Työllistyykö pt:nä hyvin, ja erityisesti liikunta-alalla? Millanen palkka yleensä on, saako hyvin palkkaa? Onko työ asiakkaiden hankkimista, vai onko se ihan ns. vakinaista? Ja onko tuo FAF se paras paikka opiskella pt:ksi? Paljon kysymyksiä, mutta jos joku tietäis :)
Personal trainer työ
tyttönen0
3
1114
Vastaukset
- tyttönen0
Miten voisin päästä urheiluopistoon? Onko nyt enää mitään hakuja jäljellä ku nythän on koulut just alkanu? Mua nyt niin kiinnostaa tää liikunta-ala, että mä haluaisin alkaa opiskelemaan sitä.
- Vaihtamallaparanee
Tuolta löytyy vaihtoehtoja http://www.ptpankki.fi/koulutukset-ja-kurssit/
- rahastustako1
Kuluttajavirastoon tullut vuoden aikana ennätysmäisen paljon valituksia pt- koulutuksista. (Helsingin Sanomat 14.4.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713