Olen tavannut kiinnostavan miehen ja mietin, uskaltaisinkohan lähteä yrittämään hänen kanssaan suhdetta?
Miehellä on takanaan yksi pitkä nuorena solmittu avioliitto, josta on kaksi jo pian täysi-ikäistä lasta. Erosta on muutama vuosi eli ei mikään tuore asia enää. Mies tuntuu olevan vahvasti parisuhteessa viihtyvää tyyppiä ja on kertonut haluavansa ehkä vielä lapsiakin.
Minä olen enemmän tai vähemmän ikisinkuksi itseäni luullut nainen. Tämä mies kuitenkin kolahti. Olen jopa alkanut miettiä tuota äityttä mahdollisena. Mies tuntuu olevan mies, joka pitää huolta lapsistaan ja itse olen nainen, joka missään nimessä ei halua omia vastuuta lapsesta yksin itselleen, päinvastoin.
Oikeasti varmaan mitään syytä miettiäkään ei ole. Kaikki vain on niin odottamatonta ja yllättävää, kun olen löytänyt itseni haluamasta suhdetta, joka on niin erilainen kuin mitä minulla on koskaan ollut tai kuvitellut löytyvän.
"Ikisinkku" ja lapsellinen mies
hämillänsäOleva
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671150
- 241052
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937