miten tästä jatkaa?

voimaton

Kaipaisin muilta kokemuksia ja mahdollisesti vertaistukea tilanteeseeni. Olemme alta kolmikymppinen pariskunta ja olleet muutaman vuoden yhdessä. Olen kuitenkin ruvennut ihmettelemään miesystäväni käytöstä. Asumme yhdessä. Mies on alkanut järjestelmällisesti puuttua esim. minun ystävien tapaamiseen tai sukuni tapaamiseen. Hän kaikin tavoin yrittää minua estää. Ei saisi olla kavereita tai harrastuksia. minun pitäisi vaan häntä miellyttää ja jos en, niin saan haukut kuulla. Mykkä koulua on säännöllisesti, en tiedä milloin on mistäkin. Voiko tämä olla narsismia? en ole varma todellakaan enkä ala diagnosoimaan mutta kysyisin muiden kokemuksia? Olemme myös puhuneet lasten hankkimisesta. Molemmat haluaisimme. Mietin kuitenkin mitä elämä olisi yhdessä, jos se nyt on jo tällaista. Mies arvostelee kaikkea mitä teen. En osaa laittaa ruokaa, aina löytyy joku huono selitys. Hänen mielestään kaverini ovat tyhmiä. Harrastukset on liian kalliita. Hän kyttää puhelintani ja tietokonettani. Onko tästä järkeä jatkaa ja hankkia lapsi suhteeseen? Voiko suhde parantua vai pahentua? kokemuksia olisi kiva kuulla jos joku on ollut tässä tilanteessa..

1

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksamista3

Hän on mustasukkainen ja pelkää menettävänsä sinut sekä yrittää arvostelullaan murentaa itsetuntoasi. Suhteenne ei ainakaan parane, se vain pahenee ellet ala tehdä asioille jotain. Hae ammattiapua, että miehesi alkaisi itsekin ymmärtämään itseään, että mistä hänen käytöksensä johtuu. Jos hän ei suostu lähtemään ammattilaisen juttusille ja tekemään sen suhteenne hyväksi, niin sitten kannattaa harkita eroa. Ei kannata antaa sitä omaa elämää kenenkään käytöksellään pilata eikä varsinkaan omaa itsetuntoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115