Vaimon kaveri

vaimonkaveria

Juttelimme jokin aikaa sitten vaimon kanssa seksistä ja siitä, kenen kanssa haluaisi rakastella jos saisi. Tulin sanoneeksi vaimon kaverin, joka on samaa ikäluokkaa ja mielestäni oikein seksikäs. Vaimo yllättyi todella ja kerroin, että hänen ystävänsä kiihottaa kovasti ja olen häntä välillä katsellut.

Tänään vaimo sitten tuli ja kertoi, että oli vähän jutellut kaverinsa kanssa minusta. Hän oli kertonut tuntemuksistani sillä seurauksella, että nyt tämä kaveri haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Vaimo oli ehdottanut kuitenkin, että saisimme ensin tutustua toisiimme ihan kahdestaan. Ei turhan mustasukkainen!!

Tänään olen menossa vaimon ystävän luo. Olen todella odottavaisena ja innoissani, mutta jännittää myös ihan hullun lailla! Kerron myöhemmin, mitä tapahtui... ja miltä tuntui!

5

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimonkaveria

      Oli mahtava ilta ja alkuyö... Parasta seksiä elämässäni koskaan! Huh huh, tästä on hyvä jatkaa kolmistaan!

    • upeeta

      Hyvä nimimerkki, mielestäni niin sinulla kuin vaimollasi on oikea ote aviolliseen seksualisuuteen. Monesti meistä jompi kumpi tai molemmat elävät seksualisuuden puutteessa, mikä synnyttää kaikkinaiseen keskinäiseen kanssakäymiseemme henkistäkin pahoinvointia. Ja tuo kaikki olisi korjattavissa keskinäisellä avoimuudella ja keskinäisillä seksualisuuden vapauksilla joko yksin tai yhdessä.
      Useimmiten suomalla puolisomme nauttia seksistä vieraan parnerin kanssa saatamme pelastaa avioliiton hajoamisen, sillä vieras partneri puolin ja toisin täydentää niitä puutteita mitä emme itse syystä tai toisesta pysty puolisollemme tarjoamaan.
      Useimmat meistä miehistä ovat ns. " minuuttimiehiä ". Toisinsanoen emme osaa esilämmittää vaimojamme tarpeeksi ennenkuin työnnämme jäykistyneen siittimemme vaimomme häpyhuulten väliin. Useimmiten laukeamme liian lyhyessä ajassa, jolloin vaimomme ei osaltaan saa minkäänmoista tyydytystä. Avioliiton arjen myötä tilannne vain pahenee entisestään.
      Tuossa tilanteessa meidän miesten, jotka useimisen saavat tyydytyksen tulisi ajatella myös vaimojamme suoda heille vieraan partnerin käytön ja mieluummin niin että vaimomme tietävät että he saavat tehdä tuon kaiken luvallamme. Tämä toisaalta lujittaa muuta liittoamme vaimojemme kanssa; sillä läheskään kaikilla vaimoilla ei ole tällaista luvallista tai sovittua mahdollisuutta.
      Impotenttina olen saanut jonkinlaisen käsityksen minkälaista tuskaa vaimoni joutui kestämään seksualisessa puutteessaan. Esitin vastaavalla tavalla hänelle vieraan partnerin käyttämisestä seksuaalisen tyydytyksen ja henkisen hyvinvointinsa kohentamiseksi, mutta hänellä ei tuolloin ollut rohkeutta moiseen. Ongelmaamme tuli kuitenkin, kuin tilauksesta, itsestään ratkaisu. Vaimoni sai lähetteen 2 viikon kuntoutusjaksolle kuntokeskukseen.
      Hän viihtyi siellä niin, ettei halunnut käytä kotonaan edes viikonloppuna, vaikka moinen tauko oli täysin sallittua.
      Kävi ilmi, että tuolla samalla kuntoutusjaksolla oli puolet miehiä ja puolet naisia. Jälkikäteen saatoin todeta, että yksi miehistä oli läheisempi hänelle kuin muut. Hänestä vaimoni aivan huomaamatta puhuin lämpimästi vielä pitkään kurssin jälkeenkin.
      Tilanteeseen tuli myös ns. rypäleraskaus, mihin suhtauduin mahdollisimman lojaalisti vaikkakaan emme olleet ollet yhdynnässä " maailman aikoihin ".
      Uskoisin että tuo vaimoni kuntoutuksensa aikana tapaamansa rakastaja loi vaimooni uskoa seksualisesti halutusta vaimosta ja sai myös häneltä koko kuntoutuksen ajan seksualisen tyydytyksen; niin monesti hän on tuon partnerin asunnon ohi ajettuamme muistellut yhteisiä kuntoutusaikoja.
      Nyt minulle on kuitenkin syntynyt mielihalu saada olla läsnä näkemässä kokemassa sen tunteen miltä tilanne jossa vieras, vaimoni itse valitsema, partneri tyydyttä parhaan taitonsa mukaan. Onkohan tämä onni mahdollista.

    • 1119

      Hmm... Aloittaja lienee lukenut liian monta Reginaa. Normaalielämässä naiset suuttuvat siitä jos mies kiihottuu hänen ystävättäristään. Osuu liian lähelle. Toisaalta, tämä naisen ystävätär-syndrooma on myytti. Sen verran on keskusteltu ettei monikaan mies unelmoi vaimon kaveripiiristä. Varmasti niitäkin löytyy, mutta kun naistenlehdet tavan takaa paljastavat miesten suurimmaksi haaveeksi rakastella naisen parhaan kaverin kanssa, se on myytti.

      No, mutta se siitä. Me kaikki olemme erilaisia.

    • Onnekas2015

      Minulla kävi lähes samanlainen juttu. Keskustelimme vaimon kanssa ja mainitsin että himottaisi naida jokaista hänen jalkapallojoukkueen naista. No seuraavana päivänä ne kaikki olivat odottamassa meillä kotona alasti ja kiimaisina. Kyllä oli mahtat panot! Ja mukana oli myös joukkueen valmentaja joka on shemale sekä erittäin sexy 18 v huoltaja.

    • vaimonkaveri

      Kiitos aloittajalle. Olit aivan yliveto sängyssä, vaikkei se kovettunutkaan tarpeeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe