Jos telttailija joutuu maksamaan 22e vrk telttapaikasta niin kyllä jätän tulevaisuudessa väliin kyseisen leirintäalueen.Tietyillä yrittäjillä pohjoisessa ei ole mitään tyyliä,rahat vain pois.Mitä telttailija kuluttaa,pieni teltta ja polkupyörä?Suomessa on leiriltä alueita kaupunkien vieressä ja halvimmillaan maksat 10e vrk.
Vastaukset 13
- soonhyvä
Hyvä kun kaikkein persaukisimmat menevät muualle.
- retkeilijätär123
No en minä kyllä tiedä, onko se vartioiduksi alueeksi niin kalliskaa. Metsäänhän voi pystyttää teltan ilmaiseksi, jos ei tarvitse mitää palvelua, niin kai on joskus itse tehty ja retkeilty seikkailumielellä. Vie vain tarpeeksi kauas maantiestä, niin voi käydä teltalta poiskin välillä ja ei ne rosvotkaa kehtaa lähteä pois kauas isoilta teiltä. Saa olla rauhassa.
- Orta
retkeilijätär123 kirjoitti:
No en minä kyllä tiedä, onko se vartioiduksi alueeksi niin kalliskaa. Metsäänhän voi pystyttää teltan ilmaiseksi, jos ei tarvitse mitää palvelua, niin kai on joskus itse tehty ja retkeilty seikkailumielellä. Vie vain tarpeeksi kauas maantiestä, niin voi käydä teltalta poiskin välillä ja ei ne rosvotkaa kehtaa lähteä pois kauas isoilta teiltä. Saa olla rauhassa.
Kun on kiertänyt Suomea ja unohtamatta kansallispuistoja niin ei ole rosvot pelottanut.25vuotta takana ja muutama pusikkokin nähty.Soonhyvä,kiva että tiedät paremmin omaisuuteni määrän kuin itse.Ja leirintäalueet ovat muuallakin vartioituja ja tasoltaan parempia.Mutta ei meidän elämä tähän kaadu.Hyvää jatkoa teille.Hotelliin ensi kesänä Rovaniemen kohdalla,se on varmaa.
- Anonyymi00013UUSI
Ei edes autoa, joka veisi tilaa.
- roilainenmimmi
Ohhoh. Onpa kallis. Kymppi riittäis. Kurjaa kun ahne yrittäjä.
Hinnat on netissä
http://www.ounaskoski-camping-rovaniemi.com/html/FIN/FIN Tervetuloa.html- 1--1
Halpa tuohon tarjontaan verrattuna, saa pestä saunassa pyöräilyhiet pois ja tiskata.
- töitätehtävä
Niin ja puita pitää kantaa ja haravoida roskia.
- Anonyymi00008UUSI
Yrittäjä ei voi ilmaiseksi pitää paikkaa yllä. Jos ei halua maksaa vartioidusta yörauhasta. Voi painua tienvarren metsikköön.
- Anonyymi00009UUSI
Kyllähän moni telttailija käyttää wc:tä, käy suihkussa, kokkailee leirintäalueen keittopisteessä, tiskaa ja jopa käyttää pyykkikonetta, unohtamatta sitä, että jättää melkoisen kasan roskia leirintäalueen roskiksiin. Vartioitu alue, rohkenet nukkua niin ettei tarvitse pelätä mitään. Ilmaiseksiko nuo pitäisi sinulle tarjota? Häpeä kurnuttaja,
ei se ilmaista ole leirintäalueen pitäminen. - Anonyymi00010UUSI
Se on se tyypillinen Lappilainen ahneus..Eihän 20e kallis MUTTA jos muualla puolta halvempaa..
- Anonyymi00012UUSI
Rovaniemellä on kaikki hinnat
karanneet turismin myötä.
Suosittelen telttailua
luonnon helmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92879Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577