Jos telttailija joutuu maksamaan 22e vrk telttapaikasta niin kyllä jätän tulevaisuudessa väliin kyseisen leirintäalueen.Tietyillä yrittäjillä pohjoisessa ei ole mitään tyyliä,rahat vain pois.Mitä telttailija kuluttaa,pieni teltta ja polkupyörä?Suomessa on leiriltä alueita kaupunkien vieressä ja halvimmillaan maksat 10e vrk.
Kallis on telttapaikka Rovaniemellä.
8
352
Vastaukset
- soonhyvä
Hyvä kun kaikkein persaukisimmat menevät muualle.
- retkeilijätär123
No en minä kyllä tiedä, onko se vartioiduksi alueeksi niin kalliskaa. Metsäänhän voi pystyttää teltan ilmaiseksi, jos ei tarvitse mitää palvelua, niin kai on joskus itse tehty ja retkeilty seikkailumielellä. Vie vain tarpeeksi kauas maantiestä, niin voi käydä teltalta poiskin välillä ja ei ne rosvotkaa kehtaa lähteä pois kauas isoilta teiltä. Saa olla rauhassa.
- Orta
retkeilijätär123 kirjoitti:
No en minä kyllä tiedä, onko se vartioiduksi alueeksi niin kalliskaa. Metsäänhän voi pystyttää teltan ilmaiseksi, jos ei tarvitse mitää palvelua, niin kai on joskus itse tehty ja retkeilty seikkailumielellä. Vie vain tarpeeksi kauas maantiestä, niin voi käydä teltalta poiskin välillä ja ei ne rosvotkaa kehtaa lähteä pois kauas isoilta teiltä. Saa olla rauhassa.
Kun on kiertänyt Suomea ja unohtamatta kansallispuistoja niin ei ole rosvot pelottanut.25vuotta takana ja muutama pusikkokin nähty.Soonhyvä,kiva että tiedät paremmin omaisuuteni määrän kuin itse.Ja leirintäalueet ovat muuallakin vartioituja ja tasoltaan parempia.Mutta ei meidän elämä tähän kaadu.Hyvää jatkoa teille.Hotelliin ensi kesänä Rovaniemen kohdalla,se on varmaa.
- roilainenmimmi
Ohhoh. Onpa kallis. Kymppi riittäis. Kurjaa kun ahne yrittäjä.
Hinnat on netissä
http://www.ounaskoski-camping-rovaniemi.com/html/FIN/FIN Tervetuloa.html- 1--1
Halpa tuohon tarjontaan verrattuna, saa pestä saunassa pyöräilyhiet pois ja tiskata.
- töitätehtävä
Niin ja puita pitää kantaa ja haravoida roskia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740