Mistä fiftiesmiehelle oikeanlaiset suorat housut?

50smies

Vaateliikkeiden tarjonta on mennyt kapealahkeisiin. Lahkeiltaan normaalilevyisetkin on vähän kapeampia kuin ennen. Olisko kotimaista postimyynnillä toimittavaa vaateliikettä, josta sais "oikeanlaiset", vanhan malliset fiftiesmiehen tyyliin käyvät suorat housut?

6

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnnyAngel

"Hep cat" -tyylisiä vaatteita kannattaa katsella ja kysellä vintage-vaatteisiin erikoistuneista liikkeistä. Ja mieleisensä saa ompelimossa teettämällä. (esim. VintagEija's).

• 50smies

Haen sen tyylisiä suoria housuja, joissa ilkeää liikkua 2:) ja joitten kanssa voi pitää 50-luvun Suomessa pidettyjen tapaisia paitoja tai 50-luvun USAn keilapaitoja tms. Vintage miesten housuja voi olla vaikea löytää, ovat pidetty puhki jo silloin.

• JohnnyAngel

Ei vanhojen vaatteiden kauppiaat mitään jätettä myy. Ja kuten totesin, ompelimo tekee sinulle juurikin mieleisesi byksat.

• 50smies

Eivät myykään, tarkoitin vaan, että enin osa tuon ajan miesten vaatteista on käytetty loppuun. Vähemmän miesten vintage vaatteita siis myytäväksi nykypänä. 2:) Kiitos neuvoista, Johnny!

• karvakaulus

Kysy manneilta, he tietävät.

• Rockabillyman

www.rockabilly-rules.com saksalainen nettikauppa, olen tilannut paljon kamaa, tulee alle viikossa ja hyvin toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe