Pitääkö ajaa kaljuksi, jos on vähän tukkaa?

puolikalju

Jos miehellä on vähän tukkaa - tyypillisesti päälealta on kalju, mutta sivuilla tukkaa - niin onko naisten mielestä parempi pitää tukka vai ajaa koko pää melkein kaljuksi (0 mm / 3 mm / 6 mm...)? Mielipiteitä naisilta, kiitos.

13

183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6511

      Kaikki pois vaan. Mikään ei oo niin vanhentavaa miehessä kuin sivutukka ja päältä kalju. Nuorrut monta vuotta.

    • poisvaan

      Ei mitään donaldtrumppeja tai juicea!

    • gregregerger

      Kokonaan kalju on selvästi parempi, en ymmärrä miehiä jotka pitää kiinni "sivuhiuksistaan"

    • puolikalju

      En halua olla nuoremman näköinen, olen 30 . Haluan olla paremman näköinen. Omasta mielestäni olen paremman näköinen tukan kanssa. Mitä vikaa on esim. seuraavassa tukassa? Pitäisikö kuvan miehen ajaa päänsä kaljuksi? Ei minun mielestäni!

      https://blogthechurch.files.wordpress.com/2010/12/bald-man.jpg

    • varmuus-tekee-miehen

      Tottakai PITÄÄ!!!
      Etkö ole lukenut kultaista sääntökirjaa kohdalta hiukset??! Hui! Tulee rangaistusarmeija ja parturoi!

      Voi p....! Tukka on sinun,sinä päätät. Jos tunnet olosi hyväksi noin, OK. Jos tunnet olosi paremmaksi täyskaljuna, OK.
      Puoli-, neljäsosa-, yks-viidestoistaosa, Täys kalju. Sama se kunhan pään omistaja on sinut itsensä kanssa ja se myös näkyy!

    • tupeeornottupee

      Ei ku kannattaa kiillottaa autovahalla se tonsuurin keskiosa.Tietysti tupee vois olla yks vaihtoehto.Hyvä liimaus jottei lähde tuulella lentoon.Tai valahda "herkällä hetkellä"silmille...

    • Anonyymi

      Jos sulla on vielä tukkaa, niin älä vedä ihan kaljuksi. Se 6mm voi olla hyvä. Jos on ihan klanikaljua jossain kohtaa, niin sitte kaikki pois.

      Jos päänmalli ei salli kaiken leikkaamista tolleen lyhkäseksi, niin kokeile leikata sivuilta ihan lyhkäseksi ja jätät päälle vähän pidempää. Vaikka siihen 3mm ja 6mm. Se vähän piilottaa keskeltä ohentunutta tukkaa. Mee jutteleen parturin kaa ja kattoon malleja. Vaikka yleensä leikkaisit ite tai joku tuttu leikkais sulle, niin tossa kohtaa kannattaa käydä ammattilaisen luona. Saat vähän näkemystä ja voit sitte taas jatkossa leikata sitä samaa mallia ite.

    • Anonyymi

      Ninjanuttura on sexy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe