VAAHTERMALJA TAILGATE

tailgatePRINCE

Onko kukaan menossa Amerikan malliin harrastamaan tailgate-aktiviteettia ennen Vaahteramaljaa vanhan jäähallin parkkipaikalle?
Kiinnostusta olisi, mitä olen kuvia ja videoita nähnyt Pohjois-Amerikasta, niin olisi mukava itsekin harrastaa kyseistä aktiviteettia.
Itselläni ei ole autoa, joten olisi mukava, jos seurueeseen voisi liittyä autonomistaja, tietenkin hyvillä subvuuffereilla vahvistettuna.
Parasta olisi, jos sinulla olisi mahdollisuus tuoda alkoholia takakontissa mukanasi.
Voisin vastineeksi keksiä ohjelmaa tailgaten ajaksi.
Sitovat ilmottautumiset otetaan vastaan.

Pakko ei ole peliin mennä, mutta hyvä olisi, jos tulisit autolla ennen aloituspotkua soittamaan musiikkia ja tarjoilemaan alkoholilla kyyditettyä totia, kuitenkin kyseessä on syyskuu, vilu voi tulla.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkot

      Suomessa nuo tunnetaan nimellä "Etkot". Ruoka kannattaa jättää pois, jotta viina menee paremmin päähän ja samoin musiikki, ettei se ei häiritse juomista.

    • Aikuinenkaveri

      Hei kaikki. Loistava ajatus tälläinen tailgateuss. Itse olen varmasti tulossa. En tuo viinaa, koska minulla on pari nuorempaa herrasmiestä mukana, ei omia, mutta vastineeksi tuon sitäkin enemmän iloista mieltä sekä veitsen teräviä analyysejä pelistä ja miksei koko kaudestakin. En malta odottaa että näkee muitakin täältä palstalta. Nähdään parkkipaikalla.

      • avaimenperämitalin-owner

        Vastineeksi riittää noi kakarat. Voit sit muuten pitää sen pääs vittu kiinni ku tuut ja ohjaat lapset siihen grillin vieressä olevaan pakuun. Jos sulta löytyy koiraa niin ota mukaan mun yhelle kaverille, tuttu myös täältä foorumilta. Ja sille et sit kans vittu inahdakaan mitään analyysejä!


      • dobermannimies

        Se koiran ystävä olen minä, sama kuin tuo nimimerkki "aikuinenkaveri". Tehdäänkö niin että minä tuon nuo kaksi lasta, joista toinen on tosin kova kiroilemaan - ja sinä tuot sitten sen koiran. Näin saamme suoritettua parkkipaikalla niin sanotun "iloisen vaihtokaupan" (jota jo katolinen kirkko käytti anekaupan markkinointifraasina myydessään taivaspaikkoja dollareita vastaan). Ajat eivät siis ole keskiajasta juuri muuttuneet mutta tuotteet kehittyneet.


    • Herkkyyskausi

      Tykkään koirista, mutta en sillä tavalla, jos tiedätte mitä tarkoitan. Saanko kuitenkin tulla silittämään? Olisin myös kiinnostunut alastomasta poniajelusta mikäli sellaisen voisi järjestää. Koirien kanssa tai ilman. Go Roosters!

    • coachjunnu

      Onko tilaisuus ikärajaton?
      terveisin helsinkiläisen juniorijoukkueen valmentaja ja itsekin aikoinaan liitolta metallisen avaimenperämitalin saaneena juniorina

    • tailgateing

      Eli tähän mennessä ohjelmaksi on vaadittu alastonta poniajelua koirien kanssa ja ilman koiria, alkoholia, auto, äänentoisto, lapsiparkki.
      Viestien perusteella paikalle on tulossa pakettiauto, lapsiparkki ja grilli.
      Vielä tarvitaan se poni ja millaiset äänentoistot pakettiautossa on? Onko sinulla alkoholia mukanasi?
      Alkaa olemaan jo rekvisiitta kasassa

      • SpeedoJack69

        Ponista ei tietoa, mutta minulla on kaksi isoa tanskandoggia, jotka on koulutettu vetämään häkkivankkureita. Vetokyky niillä riittää 70 kiloon asti eli valitettavasti linjamiehet eivät pääse nauttimaan ajelusta. Paitsi ihan nuorimmat juniorit. Minulla on myös sellainen patjalla ja diskopallolla varustettu pakettiauto. Äänentoistoakin riittää siihen malliin, että bassonjytke peittää kovemmankin kirkunan.


    • redpartikal

      meitä on tulossa mikkelistä yksi bussillinen katsoja
      idea on hyvä
      millä kellonlyömällä aktiviteetit alkavat

    • GloryDays4eva

      Mä olen viime viikot asustellut siinä parkkiksen läheisessä pusikossa. Mulla on siellä pressusta värkätty maja ja nuotiopaikka. Voin hoitaa makkaratikut, jos joku pistää mulle pari märkää.

      • Sopu-sijaa-antaa

        Asia selvä! Mites, olisiko mahdollista majoittua sinne sun pressumajaasi? Meitä on Kuopiosta tulossa nelihenkinen perhe finaalia katsomaan ja ollaan vähän niin kuin budjettimatkalla. Voisin pistää vaikka 12-packin maksuksi majapaikasta. Ja jos vahingossa kopeloit vanhempaa tytärtä yöllä niin ei se maailmaa kaataisi.


      • GloryDays4eva

        Kuopion varkaille ja luopioille aina löytyy tilaa vaatimattoman pressumajani alta. Sopu sijaa antaa vinkkasi Paavalikin aikoinaan. Minulla on yksi leveähkö sänky joka on helposti jatkettavissa perheellesi. Saniteettitilana toimii luonto mutta se tuo vain mieleen armeijamuistot ja erityisesti kadetit ovat tervetulleita viettämään vaahteramaljan jälkeisen yön luonani. Olenhan itsekin reservin kersantti ja huolissani isänmaastamme. Mutta kadetit saavat nukkua ulkona. Perheelliset ovat tässä pressumajassa etusijalla. Sotilaat sotii perheet perheilee.
        Tulette varmaan onnibussilla Kuopiosta Mikkelin kautta?
        Suosittelen teitä ottamaan 12.9 lähtevä kello 07.00 lähtö Kuopiosta ja olette luonani 12.00. Tulen perhettänne vastaan pysäkille josta voimme siirtyä pressumajaani juomaan kahtatoista kaljaa. ÄLKÄÄ JÄÄKÖ VIELÄ VIIKIN PYSÄKILLÄ POIS!!!
        Tunnistatte minut siitä että olen pukeutunut klassiseen Pitsburgh Steelers takkiin HUOM vintagetakki mustalla pohjalla real leather ja selässä lukee IRON CURTAIN
        housuihin ja pyörittelen kädessäni avaimenperämitalia jonka saimme liitolta vaikka oikeasti saimme sen valmentajalta osana sopimusta
        TERVETULOA
        pidetään hauska viikonloppu
        katsotaan sitä perheenne paluumatkaa myöhemmin. ties vaikka innostuisitte jäämään. tässä metsikön vierestä löytyy kaikki palvelut. koulu ja kauppa ja parkkitilaa löytyy
        TERVETULOA


      • Sopu-sijaa-antaa

        Asia selvä! Mites, olisiko mahdollista saada joltain kyytiä Kuopiosta Helsinkiin. Meitä on Kuopiosta tulossa nelihenkinen perhe finaalia katsomaan ja ollaan vähän niin kuin budjettimatkalla. Voisin pistää vaikka 12-packin maksuksi matkasta. Ja jos vahingossa kopeloit vanhempaa tytärtä motarilla niin ei se maailmaa kaataisi.


      • muuttomiehenaasi

        olen menossa itse Kuopiosta Kärsämäelle 12.9 (ajan kuormaautoa) kyytiin mahtuisi yksi henkilö. saat luvan auttaa lastin purkamisessa perillä. lastin pitäisi olla Kärsämäellä perillä 11 aamulla.


    • gomalmiblaze

      aikoinaanhan vaahteramaljassa glory days aikoihin oli useampia elefantteja (!!!) siellä näytillä pelin ohessa tuomassa show meininkiä bollikselle (elävästä arkistosta voi tarkistaa). glory daysilla viittaan aikaan jolloin katsojia oli keskimäärin 30 000 per peli, jolloin esimerkiksi kaikki whipsin linjamiehet juoksivat 40 yard dashin alle 4.8 sekuntiin, aikaan jolloin päätösristeilyt kestivät usein jopa marraskuun puolelle, ja siis ajanjaksoon jolloin vaahteramalja -ottelut olivat viimeisen kahden neljänneksen osalta renny harlinin ja markus selinin toimesta käsikirjoitetettu jokaista downia myöten.

      jo armeijan talvitamineisiin ensimmäistä kertaa tutustuttuani olen halunnut kokea miltä tuntuisi kokea aito elävä norsunv..ittu . siispä pyydän hartaasti liitolta jotta muutama dumbo saataisiin tänäkin vuonna sinne showta luomaan. onnistuisiko? onko roope tai riku oikea taho kehen ottaa yhteyttä vai kenen puoleen käännyn? ja muistututuksena niille keitä ei norsun pöllönsilmä kiinnosta niin kyllähän samoilta elukoilta löytyy myös kärsä (jos tiedätte mitä tarkoitan...)

      joten ei muutakuin liitolle viestiä että nyt halutaan norsuja ja jotta saataisiin osanotto tailgate bileisiin maksimaaliseksi niin liitto voisi painattaa kaikille tailgate party kavereille avaimenperät tapahtumasta muistoksi ? tai no tuo avaimenperän pyytäminen saattaa olla liikaa, en usko että sajl:n kompetenssi riittää sen kaltaiseen tuottavuuteen.

      pelaan muuten malmin blazessa jos sillä nyt tällä hetkellä on mitään väliä. mutta en ole se pelaaja joka taannoin julkaistussa malmin youtube pätkässä sai totaaliset burn out raivarit

      • MINAJARJESTAN

        SUOMEN LIPUN NOSTO SALKOON TAPAHTUU PUOLELTA PÄIVÄLTÄ KELLO 12:00 PARKKIPAIKALLA. MUSIIKISTA VASTAA VELON DEEJII. CHERLEEDERIT TANSSAHTELEE LIPPUTANGON YMPÄRILLÄ JA PAIKALLE ON LUPAUTUNUT PITÄMÄÄN JENKKIFUDISKOULUA HELSINKILÄINEN ALANOSAAJA JA VELON MAKKARAGRILLI ON SAATU PAIKAN PÄÄLLE KIITOS SIITÄ HEILLE JA POPCORNIA MYÖS ON SAATAVILLA JA TAILGATING PUOLIAIKASHOWN PITÄÄ LAJINKIN PARISTA TUTTU LAULAJA


      • gomilkycityfarmers

        nimimerkki gomalmiblaze onko putken king kongissa vietetty liikaa työpäiviä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe