Hyvä että saadaan tänne Kemiin lisää pakolaisia,tuovat väriä elämään.eikä mene raha niissä hukkaan
Maahanmuuttajat
9
76
Vastaukset
- Nainen1000
Aivan ihanaa kun saadaan pakolaisia ja mustia miehiä tänne.vautsi
- Naaras100000
Samaa mieltä,eihän nuista Kemin kaljakikkeli miehistä ole mihinkään...
jotta saisitte sitten seksin jälkeistä sakinhivutusta ja tiiliskivestä joka kuuluuheidän tapoihin, varsinki kristityille naisille.
https://www.knightstemplarinternational.com/1000-muslim-men-stone-17-year-old-virgin-to-death-caution-very-graphic/
Katso rauhassa kuinka kallo halkeaa (video)- betz
tuohan on kulttuurii ja isis valtaa helpolla euroopan pakolaisilla
- Nainennnnnn10h
Älkää tuomitko.mustat miehet osaa käsitellä naisia
- apin
Suuria komppanioita nuoria miehiä näkyi loihkivan pitkin kaupunkia . Pitää saada huomattavasti enemmän partasuita Kemiin . Tornioon oli juuri tullut suuri määrä vastaanotettavia . Kertoivat sieltä , että alkajaisiksi jokaiselle tulijalle oli jaettu pieni summa taskurahaa loppuviikon menoihin 1400,00 euroa . Kunhan kuluu muuan kuukaisi , alkaa tulla väriä jokaisen elämään .
- Mies2000
Tulisipa enemmän naisia. Minua tympii siiderivalaiden katselu. Vai masennuslääkkeetkö ne lihottavat noin pahasti?
- mies2002
samaa mieltä tosi viehkeitä naisia nämä maahanmuutajat mutta nämä "mustat miehet" pieksää nämä naiset jos katsovat valtaväestön miehiä meinaa heidän kyltyyri on sellanen itselle sallitaan valtaväestön naisten jallitus eivät pidä naista minkään arvoisena
- Uuuuooooooppp
Mustia miehiä lisää ja hyvillä varusteilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568