Olen uusi

Sini

täällä palstalla. Mikä tämän kahvikeskustelupalstan idea oikeen on? Täytyykö juoda kahvia? Entä jos on teen tai kaakaon juoja? Täällä on aika hiljaisen tuntuista. Eikö se ala kuitenkin olemaan jo iltakahvin aika :-) Missä keskustelijat?

36

5342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idea palstalla on jutella kahvikeskustelunomaisesti melkein mistä vaan yleisluontoisesta aiheesta. Viimeaikoina palstalla on ollut vähän hiljaista, mitä tuon Ano-Nyymin pari juttua vähän innostivat. Eli kun heität jonkun kiinnostavan avauksen, niin kyllä ne keskustelijat jostain ilmestyvät :))

• Sini

tuo mun avaus yhtään vaudikas? :-)
        Olis pitänyt kyllä sitten vähän vauhdikkaampi keksiä. Oliskohan tällekin foorumille pitänyt tehdä avaus malliin: Keski-ikäinen nainen kaipaa juttuseuraa? :-)

• Sini kirjoitti:

tuo mun avaus yhtään vaudikas? :-)
        Olis pitänyt kyllä sitten vähän vauhdikkaampi keksiä. Oliskohan tällekin foorumille pitänyt tehdä avaus malliin: Keski-ikäinen nainen kaipaa juttuseuraa? :-)

...pidin enemmän alkuperäisestä avauksestasi, jälkimmäiseen ehdotukseesi en taatusti olisi vastannut eikä se tyyliltään mielestäni kuulu tälle palstalle. Kyllä tälläkin palstalla jutellaan, mutta yleensä ainakin lähtien liikkeelle avauksen aihepiiristä ja päätyen sitten ties minne.

• Sini
        norMix kirjoitti:

...pidin enemmän alkuperäisestä avauksestasi, jälkimmäiseen ehdotukseesi en taatusti olisi vastannut eikä se tyyliltään mielestäni kuulu tälle palstalle. Kyllä tälläkin palstalla jutellaan, mutta yleensä ainakin lähtien liikkeelle avauksen aihepiiristä ja päätyen sitten ties minne.

etten tehnyt väärää valintaa. Mietin kyllä kumman avauksen valitsisin. Mistä tuo sinun nikki norMix tulee? Onko se niin kuin Knorrmix. Jokin lihaliemisekoitus :-) Aina kiinnostaa noi nikit.
        Aika kivoja monet. Itselläni kun ei nikin valinnan suhteen ole tuota mielikuvitusta. Muuten sitä kyllä löytyy :-)

• Sini kirjoitti:

etten tehnyt väärää valintaa. Mietin kyllä kumman avauksen valitsisin. Mistä tuo sinun nikki norMix tulee? Onko se niin kuin Knorrmix. Jokin lihaliemisekoitus :-) Aina kiinnostaa noi nikit.
        Aika kivoja monet. Itselläni kun ei nikin valinnan suhteen ole tuota mielikuvitusta. Muuten sitä kyllä löytyy :-)

...tässä nyt pitäisi alkaa salaisuuksiaan kertomaan ;-)) No olkoot. Kerran käytin nikkiä normaalimies, jonka lyhensin nykymuotoon koristelemalla se muodissa olleella x-päättellä. Oma nikkisi on ihan hyvä, kannattaa rekata se, jos joku ei ole jo ehtinyt. Sen mielikuvituksesi voit sitten suunata vaikka niiten avausten tekemiseen :))

• sini
        norMix kirjoitti:

...tässä nyt pitäisi alkaa salaisuuksiaan kertomaan ;-)) No olkoot. Kerran käytin nikkiä normaalimies, jonka lyhensin nykymuotoon koristelemalla se muodissa olleella x-päättellä. Oma nikkisi on ihan hyvä, kannattaa rekata se, jos joku ei ole jo ehtinyt. Sen mielikuvituksesi voit sitten suunata vaikka niiten avausten tekemiseen :))

sitä koskaan tiedä, vaikka olisimme kovinkin tuttuja. Maailma on loppujen lopuksi melko pieni :-)
        Mutta ei sitä niitä avauksiakaan jaksa aina olla tekemässä. Välillä kiva vaan lukea toisten juttuja. Pääsee vähemmällä. Istuu tuolilla, juo teetä ja naureskelee itsekseen toisten joskus niin kivoille jutuille :-)

• sini kirjoitti:

sitä koskaan tiedä, vaikka olisimme kovinkin tuttuja. Maailma on loppujen lopuksi melko pieni :-)
        Mutta ei sitä niitä avauksiakaan jaksa aina olla tekemässä. Välillä kiva vaan lukea toisten juttuja. Pääsee vähemmällä. Istuu tuolilla, juo teetä ja naureskelee itsekseen toisten joskus niin kivoille jutuille :-)

...vai kenties jo kovinkin tuttuja ;-DDD Haistan jotain palaneen käryä, onko kyseessä sitten tuosta tähtitoimittajan mainitsemasta nuotiosta vai jostain muusta :)))) Hmmmmmmmmmm, pitäsikö tosiaan alkaa käristämään sinusta totuutta esiin :=DDDD No olkoot, multinikkeilyn oikeus jokaiselle suotakoot!

• sini
        norMix kirjoitti:

...vai kenties jo kovinkin tuttuja ;-DDD Haistan jotain palaneen käryä, onko kyseessä sitten tuosta tähtitoimittajan mainitsemasta nuotiosta vai jostain muusta :)))) Hmmmmmmmmmm, pitäsikö tosiaan alkaa käristämään sinusta totuutta esiin :=DDDD No olkoot, multinikkeilyn oikeus jokaiselle suotakoot!

paha multinikkeilijä. Mutta eri foorumeilla olen kyllä eri nikillä. Kun minussa on useampi persoona :-) Eikö se ole ihan asiallista. Ei liian tutuksi ala käymään. Tällä foorumilla olen Sini. Enkä aio vaihtaa sitä täällä. :-)

• sini kirjoitti:

paha multinikkeilijä. Mutta eri foorumeilla olen kyllä eri nikillä. Kun minussa on useampi persoona :-) Eikö se ole ihan asiallista. Ei liian tutuksi ala käymään. Tällä foorumilla olen Sini. Enkä aio vaihtaa sitä täällä. :-)

...mun puolestani. Milläs muilla palstoilla tapaat kirjoitella eri nikeillä?

• sini
        norMix kirjoitti:

...mun puolestani. Milläs muilla palstoilla tapaat kirjoitella eri nikeillä?

monella. Tällä hetkellä olen viihtynyt pitkään vain yhdellä. En viitsi paljastaa täällä, millä palstalla. En jaksaisikaan kovin monelle foorumille kirjoittaa, kun pitää näitä työ-ja kotihommiakin välillä hoitaa :-)

• sini kirjoitti:

monella. Tällä hetkellä olen viihtynyt pitkään vain yhdellä. En viitsi paljastaa täällä, millä palstalla. En jaksaisikaan kovin monelle foorumille kirjoittaa, kun pitää näitä työ-ja kotihommiakin välillä hoitaa :-)

...sai lähtemään sieltä vakiopalstaltasi tänne meidän iloksemme jututettavaksi :)))

• sini
        norMix kirjoitti:

...sai lähtemään sieltä vakiopalstaltasi tänne meidän iloksemme jututettavaksi :)))

sai minut tulemaan tänne. Ajattelin pitää nyt viikonlopun vähän matalampaa profiilia siellä. Eli annan muillekin suunvuoron :-)
        Ja halusin nähdä millaista porukkaa täällä on. Siellä mun vakio-palstalla on kyllä tosi mahtavaa porukkaa myös. Mutta päätin kuitenkin katsoa olisko ruoho vihreämpää aidan takana :-)

• sini kirjoitti:

sai minut tulemaan tänne. Ajattelin pitää nyt viikonlopun vähän matalampaa profiilia siellä. Eli annan muillekin suunvuoron :-)
        Ja halusin nähdä millaista porukkaa täällä on. Siellä mun vakio-palstalla on kyllä tosi mahtavaa porukkaa myös. Mutta päätin kuitenkin katsoa olisko ruoho vihreämpää aidan takana :-)

No mikä on alkuvaikutelmasi, kannattiko loikata?

• sini
        norMix kirjoitti:

No mikä on alkuvaikutelmasi, kannattiko loikata?

kannatta välillä loikkia. Jotenkin piristää kivasti tätä elämää. Mitäs sitä paikalleen junnaamaan jää.
        Tietyt loikkimiset kuuluu elämään :-)

• sini kirjoitti:

kannatta välillä loikkia. Jotenkin piristää kivasti tätä elämää. Mitäs sitä paikalleen junnaamaan jää.
        Tietyt loikkimiset kuuluu elämään :-)

...vierivät kivet eivät sammaloidu! Hyppeletkö myös syrjään?

• sini
        norMix kirjoitti:

...vierivät kivet eivät sammaloidu! Hyppeletkö myös syrjään?

sitä udellaan :-)
        No voin hyppiä syrjäänkin jos kovin iso kivi tulee kohdalle. Mutta eihän niitä isoja kiviä ole kovin usein vielä tullut.

• sini kirjoitti:

sitä udellaan :-)
        No voin hyppiä syrjäänkin jos kovin iso kivi tulee kohdalle. Mutta eihän niitä isoja kiviä ole kovin usein vielä tullut.

...sinun hiillostamisesi :))) Juoksetko yöllä?

• sini
        norMix kirjoitti:

...sinun hiillostamisesi :))) Juoksetko yöllä?

juokse öisin. Jos öisin liikun kävelen hitaasti ja harkiten. Varovasti askel toisen eteen.
        Mutta en ole vähään aikaan yökävelyäkään harrastanut. Joko muuten alan hiillostumaan?

• Tjoohpa tjooh

Täällä on se idea, että voi olla välillä vaikka joku maalaismies ja välillä taas joku naishenkilö, ei siinä sen kummempaa tarvitse. Vai mitäs olet itse mieltä, SINI? ;-)

• moukka

voi olla vaikka rikas ja kaunis leidi :=))

• sini
        moukka kirjoitti:

voi olla vaikka rikas ja kaunis leidi :=))

Kaikille. Mikä kahvikeskustelupalsta tämä oikein on, kun tässä teekupin kanssa olen teitä varttonut.
        Eikö ole vielä kahvihammasta pakottanut? :-)
        Mutta toivotan teille hyvää päivänjatkoa. Aion tänään tehdä vähän laatikoita jouluks. Joten palaan asiaan myömemmin kun ehdin. Tehkääs se lynkkaussuunnitelma mulle valmiiksi :-)

• Päivänsäde
        sini kirjoitti:

Kaikille. Mikä kahvikeskustelupalsta tämä oikein on, kun tässä teekupin kanssa olen teitä varttonut.
        Eikö ole vielä kahvihammasta pakottanut? :-)
        Mutta toivotan teille hyvää päivänjatkoa. Aion tänään tehdä vähän laatikoita jouluks. Joten palaan asiaan myömemmin kun ehdin. Tehkääs se lynkkaussuunnitelma mulle valmiiksi :-)

Lynkkaysta ei käsittääkseni voi tehdä ennenkuin teet jotain kohahduttavaa.:)

• sini

Eikös kokon kokoojalle siivuja tarjota? Mutta ei se mitään. Mulla on oma siideri käslaukussa.
      Miten te nyt sinipiialle meinaatte tehdä? Minähän en kenenkään jalan jälkiä ala siivoilemaan. Jokainen peittäköön itse jälkensä :-)

• Seppojuhani

ja haihdut kuin tuhka tuuleen, niin silloin ei jää siivottavaa. Ja se notkaselkäinen sinipiika on oleva tuleva olomuotosi.

• ...kunnon siivut sinullekin, olethan sentään illan päähenkilö. Olepa hyvä :))

• sini
        Seppojuhani kirjoitti:

ja haihdut kuin tuhka tuuleen, niin silloin ei jää siivottavaa. Ja se notkaselkäinen sinipiika on oleva tuleva olomuotosi.

Ei se sini niin vain haihdu tuhkana tuuleen. Varsi on nimittäin terästä. Mutta notko on kyllä selässä. Mutta pieni sellainen :-)

• sini

Tarkoittaa että uniaika lähestyy :-)

• sini

tästä mitään tuu. Joko arvaatte, vai täytyykö tästä nukkumaan mennä? Arvauksia nyt, vai joko olette sammuneet? :-)

• Seppojuhani
        sini kirjoitti:

tästä mitään tuu. Joko arvaatte, vai täytyykö tästä nukkumaan mennä? Arvauksia nyt, vai joko olette sammuneet? :-)

että olet MillaN. Tai sitten joku muu.

• sini
        Seppojuhani kirjoitti:

että olet MillaN. Tai sitten joku muu.

minä luulin että sinä tiedät. Ehkä kiusaat vain mua. Etkö tosiaan tiedä? Kaikkiko mun ponnistelut ovat olleet turhaa :-)

• normiks
        sini kirjoitti:

...olet täällä YliTöissä :))

• normiks
        sini kirjoitti:

...lähden nukkumaan :)))

• sini
        normiks kirjoitti:

...olet täällä YliTöissä :))

nämä ylityöt niin raskaita. Ei yhtään vapaa-aikaa. Eläkeikäkin vain nousee. Ei paljon naurata. Rollaattorilla sitä jonkun ajan päästä täällä töissä liikutaan :-)

• yks typy
        normiks kirjoitti:

...lähden nukkumaan :)))

200 menee rikki. Siis yllä nikkini huuhaalla. Nyt menen nukkumaan. Sini kuitenkin olen täällä. Ja viihtynyt teidän seurassa :=)))) Nyt voin viimein tämän hymynikin päästää ilmoille. Vapauttava tunne.
        Hyviä öitä ystävät. Hauskaa on ollut. Palaillaan :=))))))))))))))

• normiks
        sini kirjoitti:

nämä ylityöt niin raskaita. Ei yhtään vapaa-aikaa. Eläkeikäkin vain nousee. Ei paljon naurata. Rollaattorilla sitä jonkun ajan päästä täällä töissä liikutaan :-)

....pitäisi kutsua kokoon, eihän tuollaista raadantaa kukaan ketä :))) Yötä typy :))

• tukkusutija

Wirnix moi!

Ketjusta on poistettu 166 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe