Onko kukaan työllistynyt Baronan kautta?. Tai onko muuten kokemusta kyseisestä rekryfirmasta?. Pitävätkö lupaukset?...
Kokemuksia BARONASTA?
22
9778
Vastaukset
- hohhoh
Konttorilla kampissa pari huijarinoloista ukkoa.
Epätoivoisen näköisiä nuoria amiskundeja ramppaa ovesta sisään.
Perjantaina päivällä soitetaan, että duuni alkaa maanantaina. Sitten tunnin päästä soitetaan ettei tarvikaan tulla, tilanne muuttunut. Ihan tuuliviiritouhua. Surkeat liksat tietysti, niinkuin vuokrafirmoissa yleensä. - mies malmilta
paska firma haamu työpaikkoja
- Nasu
Toimistohommien parista kokemusta löytyy Baronan yhdestä erittäin lipevästä eukosta. Pyysi haastatteluun yhden mielenkiintoisen työn tiimoilta. Menin juttelemaan niitä näitä, oikein oli kiinnostunut musta ja osaamisestani. Lupas esitellä mut ko. firmaan ja olla yhteydessä miten asia etenee. No, mitään ei kuulunut kuukauteen ja päättelin, että paikka oli täytetty ja se siitä. Sitten se sama akka kehtaa vielä soittaa mulle, että olisinko edelleen kiinnostunut hommasta, kun työhön valittu ei sitten ottanutkaan työtä vastaan. Paikka houkutteli, ja sanoin miksei jos suvaitsee tällä kerralla pitää edes yhteyttä miten homma etenis. Arvaatko kuuluko tosta ämmänretaleesta mitään? Ei tällänen maata kaada, mutta tuntuu olevan ihan trendi näissä ihmisten selkänahoista rahastavilla rekryfirmoilla, että jos kohde tuntuu rahastettavalta niin kyllä ne on niin mielinkielin, että... Kaiken hupuks yritykset sitten luottaa näihin paskiaisiin ja järjestää rekrytoi ihmisiä paikkoinsa näitä Eilakaisloja, Baronoita, Manpowereita ja whatever riistofirmoja käyttäen. Minkäs teet? Köyhän on pakko nöyrtyä, jos työtä on tehtävä...
- toisinpäin
Nasu kirjoitti:
Toimistohommien parista kokemusta löytyy Baronan yhdestä erittäin lipevästä eukosta. Pyysi haastatteluun yhden mielenkiintoisen työn tiimoilta. Menin juttelemaan niitä näitä, oikein oli kiinnostunut musta ja osaamisestani. Lupas esitellä mut ko. firmaan ja olla yhteydessä miten asia etenee. No, mitään ei kuulunut kuukauteen ja päättelin, että paikka oli täytetty ja se siitä. Sitten se sama akka kehtaa vielä soittaa mulle, että olisinko edelleen kiinnostunut hommasta, kun työhön valittu ei sitten ottanutkaan työtä vastaan. Paikka houkutteli, ja sanoin miksei jos suvaitsee tällä kerralla pitää edes yhteyttä miten homma etenis. Arvaatko kuuluko tosta ämmänretaleesta mitään? Ei tällänen maata kaada, mutta tuntuu olevan ihan trendi näissä ihmisten selkänahoista rahastavilla rekryfirmoilla, että jos kohde tuntuu rahastettavalta niin kyllä ne on niin mielinkielin, että... Kaiken hupuks yritykset sitten luottaa näihin paskiaisiin ja järjestää rekrytoi ihmisiä paikkoinsa näitä Eilakaisloja, Baronoita, Manpowereita ja whatever riistofirmoja käyttäen. Minkäs teet? Köyhän on pakko nöyrtyä, jos työtä on tehtävä...
vuokrafirmat tarjoaa yrityksille ammattitaitoista
työvoimaa kirjeitse. sitten kun sitä kysyy ei löydy
ketään eikä yhteyttä pidetä.ehdottomasti kannatan
tämmöisten välikäsien unohtamista.
- Baronasta hakenu
Huijareita ovat kyseisessä niinsanotussa työnvälitys firmassa.Herää kysymys..Paljonko vetävät esimerkiksi Baronalla työnantajilta välistä, kun haetaan monta kertaa samoihin paikkoihin, mutta jostakin kumman syystä ketään ei löydy tehtävään..plus tietenkin vuokraleikki päälle..Vastaavat samaa kastia perintäfirmat kuin nämä kaikenmaailman työnvälitys toimistot.
- kokemusta on
Olin hetken baronan kirjoilla, kun laitoin nimen paperiin niin mielenkiinto loppu siihen. Kaikki paperisodat saat hoitaa ite. Heittävät vain jonnekin töihin ja sanovat et koita saada aikas kulumaan.
- bbb
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Halusivat mut kuulemma ehdottomasti töihin itselleen ja haastatteluissa hyväuskoisena selitin mitä tekisin kyseisessä työpaikassa ja kuinka saisin osaston paremmaks. Sen jälkeen ei ole pojista mitään kuulunut. Käyttivät hyväksi ammattitaitoani ja tekivät homman itse. Joku vois sanoa fiksuks toiminnaks, mut ei sellainen ainakaan hyvää mainetta kasvata Suomen pienissä piireissä. Pojilla muuten kuulemma firman nimissä isot veneet, Lapin mökit etc. et silleen...
- Jooseppi
bbb kirjoitti:
Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Halusivat mut kuulemma ehdottomasti töihin itselleen ja haastatteluissa hyväuskoisena selitin mitä tekisin kyseisessä työpaikassa ja kuinka saisin osaston paremmaks. Sen jälkeen ei ole pojista mitään kuulunut. Käyttivät hyväksi ammattitaitoani ja tekivät homman itse. Joku vois sanoa fiksuks toiminnaks, mut ei sellainen ainakaan hyvää mainetta kasvata Suomen pienissä piireissä. Pojilla muuten kuulemma firman nimissä isot veneet, Lapin mökit etc. et silleen...
Kävin tänään Vantaan baronassa ja ei voi kun ihmetellä koko touhua. Toimistossa oli 5 heppua tyhjän panttina. Mistä tuollainen firmaa saa toimeentulonsa , koska ei tosta voi mitään tollein tulla...
- Jooseppi
bbb kirjoitti:
No kyllä siellä on niiiiin paljon turhia ihmisiä töissä että kai he itse tekevät sitten niitä duuneja. Vantaan toimipisteessä oli öbaut 10 henkilöä ja näytti siltä että kellään ei ollut mitään tarkoitusta...
- reiska
Jossain vaiheessa nämä tyhjäntoimittajat antoi sieltä "vahingossa" työmaiden osoitteet ja puhelinnumerot väärin. Kun seuraavana aamuna työmaata ei löytynytkään ajoissa, alkoi vittuilu ja vihjailu ryyppäämisestä jne. tätä jatkui pari-kolme kertaa, jonka jälkeen ei työmaita enää herunut, mutta aputöitä kyllä löytyi jos olisi suostunut pudottamaan palkkaansa.
- jokunen
bbb kirjoitti:
Mutta menepä käymään vaikka uusyritys keskuksessa anomassa starttirahaa, joku kämänen 730e/kk. Siellä tulee yksityiskohtanen kuulustelu jossa viedään kaikki sun mahdolliset ideat. Pari vuotta sitten oli muuten Kampin Baronan toimiston panssarilasi saatu hajotettua jotenkin. Joku ei todellakaan pidä firmasta.
- baronalainen
bbb kirjoitti:
hyi hyi kateellinen....
se ei varmaan ole sun pussista pois kuitenkaan.
- mies
olin jonkin aikaa Tampereen baronalla töissä.
lapsi sairastui ja en päässyt hoitamaan muutamaa keikkaa.
kas kummaa, eipä enää tippunut hommia yhtä helposti.
vaihdoin paikkaa, asiat sujui siellä hiukan paremmin. - Joulupukki
On vielä huonompi firma kuin mitä voit edes kuvitella.
- Jooseppi
Lupasivat ilmoittaa varmuudella. Mitään ei ole kuulunut ja kaverit eivät vastaa puhelimeen...
- agatha
Jooseppi kirjoitti:
Lupasivat ilmoittaa varmuudella. Mitään ei ole kuulunut ja kaverit eivät vastaa puhelimeen...
kuka ollut tyytyväinen työnantajaan?
- ........
Ainakin yksi baronan jätkistä on homo, joka ehdotti seksiä kun olin siellä töissä. En suostunut ja keikatkin sitten pikkuhiljaa loppuivat.
Homoille ehkä ihan uraputkimahdollisuus? - vai asiakasfirmaan
........ kirjoitti:
Ainakin yksi baronan jätkistä on homo, joka ehdotti seksiä kun olin siellä töissä. En suostunut ja keikatkin sitten pikkuhiljaa loppuivat.
Homoille ehkä ihan uraputkimahdollisuus?en usko
- hom
........ kirjoitti:
Homoille ehkä ihan uraputkimahdollisuus?Olin siellä työmaalla kyykistynyt naulaamaan lattialistaa, kun JP tuli taakseni ja alkoi hiplaamaan persettä. Latasin vasaralla täysillä varpaaseen ja lähdin toimiston kautta himaan. Että sellainen työsuhde.
- TYYTYVÄINEN BARONAA
agatha kirjoitti:
kuka ollut tyytyväinen työnantajaan?
ei mitään valittamista...hyvin on asiat sujunut.itse toimistosektorin kautta työllistynyt aina kivoihin hommiin.siellä pomoilee sampo s.johon aina voi luottaa ja turvata..hieno sälli.
palkat tullut ajallaan ja oikein aina.
turhaan parjaatte.jos työt tekee kunnolla,niin ei ongelmia.
- jallu
Ei ainakaan raksaduuniin kyseisen firman kautta...jostain syystä työmailla ei mikään suju itsestä riippumattomista syistä... pyrkivät vain lavastamaan huonoksi työntekijäksi/juopoksi/narkiksi, mitä vain kunhan työnhaku muualta vaikeutuisi ja saisi olla firman reservissä lopunikäänsä.
- Entinen asiakas
Ei ole kovin hyviä kokemuksia Baronasta.
Annetaan ymmärtää ja luvataan mutta kaikki onkin bullshittiä.
He vain keräävät "reserviä" ja hyvällä tuurilla tarjoavat jotain työtä joskus vuosien päästä.
En suosittele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996