Olen Suomalainen vaimo Ameriikkalaselle miehelle, asumme Washington DC keskustassa, ja meilla on pieni suloinen koira joka tarvisee hieman enemman seuraa kun han saa. Meilla molemmilla on vaativa tyotilanne, joten haluaisiko joku tulla au pairiksi koiralle? Tyotehtaviin kuuluisi myos jotain taloustoita (siivoaminen, tiskaus, pyykinpesu), mutta en usko etta viettaisit enemman kuin 3 tuntia/paiva niiden tekemisiin. Asunto on kavelymatkan paassa Valkoinen Talo, Washington Memorial, Lincoln Memorial, Smithsonian Museums etc. Sinulla olisi private huone ja maksaisimme viikottaista taskurahaa sopimuksen mukaan. Mun airline points systeemilla voi jopa auttaa lentolipun maksamisessa sille oikealle kandidaatille.
Au Pair Koiralle?
Riki_Reuther
3
179
Vastaukset
- Vlada
Moi, mä olen kiinnostunut! Voisitko laittaa minulle viestiä sähköpostiin niin kerron etsestäni lisää [email protected]
- Anni8383
Moi!
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja sopivalta minulle. Saisinko osoitteen jonne voisin lähettää mailia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575765
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 792492
- 372049
- 331842
- 421809
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388