Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tehokas epilaattori?

hermoraunio

Olisiko kenelläkään antaa vinkkiä, mikä epilaattori olisi oikeasti tehokas? Useampaa on tullut kokeiltua, ja olenkin epiloinut sääret ja reidet jo vuosia, mutta edelleen on yhtä turhauttavaa käyttää se 4-5 tuntia viikossa epiloimiseen. Epilaattori ei siis poista kerralla kaikkia karvoja, vaan samaa kohtaa saa ajella vaikka kuinka moneen kertaan.

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nostonosto

      Mä tulin tänne itseasiassa etsimään juuri samaan kysymykseen vastausta. Eli vinkkejä tulemaan, mielellään perusteluineen. Kipu ei haittaa jos on tehokas. On mulle kuitenkin sen hintainen sijoitus, että apua kaipailisin epilaattorin valinnassa. Ja sillä pitäis saada myös häpykarvat pois.

    • Vuosia_ajellut

      Eipä varmaan mikään epilaattori pysty nyppimään kaikkia karvoja kertavedolla. Jo senkin vuoksi ettei kaikki karvat kasva samansuuntaisina. Jonkun verran pitää lykkiä ristiin-rastiin ennen kuin on täysin sileää.
      Oman laitteeni on vanha ja halpa Braun eikä sillä tarvinnut edes ensimmäisellä kerralla ajella noin pitkään "täydessä pehkossa". Kunhan ensimmäiset ajot oli ajettu, viikottaisiin ajoihin riitti ehkäpä vartti. Nyt ei tarvitse ajella aina kuukausittainkaan.
      Häpykarvojeen ajaminen epilaattorilla on melkoinen "urheilusuoritus" pahimmillaan veri ja kyyneleet lentää. Itse luovutin kun olin kerran kokeillut bikinirajan ajelemista.

    • ghgfgfgfgfgfgfgfgfjgfjf

      Pitää olla vähän armeliaampi lopputuloksen suhteen. Ei sitä kukaan toinen suurennuslasilla katso. Uusia karvoja tulee koko ajan ihon alta esiin, siksi karvoja on jo pian ajon jälkeen lisää. Voi myös olla, että osa karvoista katkeaa irtoamisen sijaan, jolloin epilointi onkin lopputulokseltaan enemmänkin sheivaus.

      Intiimialueiden suhteen teen niin, että nypin pinseteillä niitä, joita en saanut ajeltua kerralla. Sillä saan vähän pidennettyä ajeluväliä. Ajan n. 1 x /vko ainakin alapään. Sääret ja kainalot voin epiloida vähän harvemmin (ehkä joka toinen viikko) ja käsivarret vieläkin harvemmin (ehkä kerran kuussa). Ihan karvaton en siis ole, mutta tulos näyttää riittävän siistiltä. Jos ajan kaikki alueet, niin yhteen kertaan menee noin tunti (josta suurin osa menee alapäähän, koska se on arin alue).

      Luulisi olevan iholle valtava rasitus, jos epiloit noin monta tuntia viikossa.

      Jos ei ole ennen epiloinut häpykarvoja, niin niitä ei kannata epiloida pitkinä, vaan sheivata ensin, ja epiloida sänki pari päivää myöhemmin. Ekalla kerralla tuskin edes kärsii poistaa kaikkia, vain pienen alueen kerralla. Kannattaa nyppiä pinseteillä ne, jotka eivät millään epilaattoriin tartu. Siitä tulee vähemmän vaurioita iholle/limakalvolle, ja seuraavilla kerroilla on helpompi ajella. Ainakin häpyhuulissa osa karvoista menee itselläni niin ihon myöten, ettei niitä saa epiloitua.

    • hgjhgjhghjg

      Mä voin lämpimästi suositella braunin silk epilia (mulla taitaa olla vitonen). Tulee sileää jälkeä ja nopeammin kuin yhdelläkään kokeilemallani epilaattorilla. Epiloin sääret, reidet, koko alapään ja kainalot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe