Hyviä nettikauppoja?

Hammasharjasiko

Tietääkö kukaan mitään nettikauppoja mistä löytyisi kaikkea hienoa muotia naisille? Sellaista joka ei ole ihan jokaisen tiedossa Suomessa niinkuin zalando.

10

1292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muotioliskivaa

Sitä samaa

• kauppaa

Itse löysin hiljattain kansainvälisen italialaisen nettikaupan yoox

www.yoox.com

- iso valikoima ja vähän erikoisempiakin vaatteita valikoimissa
      - itse pidän esim. vaatteista, missä on vyötäröä korostettu (eli vaate kapenee vyötärön kohdalla) ja tuolta myös niitä löytyy
      - usein tarjouksia (ainakin muutaman kuukauden aikana mitä itse olen seurannut, on koko ajan jotain tarjouksia.

Siihen en ole oikein ollut tyytyväinen, että käyttävät upsia kuljettamiseen.

• emilia254

lightintheboc.com aina ei ole varmaa mitä sieltä tulee, mutta äitini joskus tilasi niin sieltä tuli sopivia vaatteita ja sitten ihan liian isoja minä ostin juuri sieltä kengät, ja niitä vielä odeotteen pitäisi tulla maximissaan 10 pv päästä!!! En malta odeottaa jos viitsisitte niin voisitteko vastata minun keskusteluuni: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13816021/miten-saada-aika-kulumaan

• no joo, ne naisten vaatteet oli tosi hienoja, mut lasten ei kyl todellakaan :D

• Miumauuu

Onko Quiz turvallinen nettikauppa? Onko joku tilannut sieltä vaatteita ja onko toimituksessa ollut ongelmia? Entäs palautuksessa?:)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos hieman laadukkaampi vaate kiinnostaa, niin suosittelisin käymään https://nadabellam.com/. Suomessa tehtyjä vaatteita, joissa myös suomalaisen suunnittelemat kuosit. Ymmärtääkseni voi myös tehdä mittatilaus vaatteita eikä hinnat nyt ihan järkyttäviä pienen tuotannon tuotteille.

• Anonyymi

Onko kenelläkään kokemusta bonprix-nettikaupasta?

• Anonyymi

Juhlavaatteita ei osteta netistä! Ne ostetaan palvelevista liikkeistä, joissa saa sovittaa ja tehdään tarvittavat korjaukset.
      Vaihtoehtoisesti juhlavaatteet teetetään omien mittojen mukaan.

• Anonyymi

Niin, ja mitään hienoja vaatteita ei myydä eikä osteta netissä. Vain huonoja, halvimmista materiaaleista valmistettuja tehdasrättejä, jotka eivät istu kenenkään päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe