Tälläsiä naisiako te deittailette

ikuinen-sinkku

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuinen-deittaaja

      Suomessahan nyt on aika harvinaista että olisi joku ystävällinen nainen joka kunnioittaa muita. Tuollaisia pinnallisia naisia täällä on 99,7% naisista joille se ulkonäkö on kaikkein tärkeintä.

      • Laapis

        Yleensä jos on ystävällinen niin käytetään hyväksi ja naureskellaan selän takana tyhmyydelle. Niin se vaan on että pinnalliset ihmiset pärjää paremmin. Olen itse yrittänyt olla ystävällinen mutta tullut siihen tulokseen että haukkumiset tulee kuitenkin.........;-))). Itsellä reilusti ylipainoa ja en ole kaunis niin kyllä arvostelijoita riittää niin miehissä kuin naisissakin ja suurin osa arvostelijoista ovat parisuhteessa. Minulla ainakin herää kysymys että ovatko nämä parisuhteet sitten onnellisia kun pitää olla joku haukuttavana.


      • kuvallinenmies80
        Laapis kirjoitti:

        Yleensä jos on ystävällinen niin käytetään hyväksi ja naureskellaan selän takana tyhmyydelle. Niin se vaan on että pinnalliset ihmiset pärjää paremmin. Olen itse yrittänyt olla ystävällinen mutta tullut siihen tulokseen että haukkumiset tulee kuitenkin.........;-))). Itsellä reilusti ylipainoa ja en ole kaunis niin kyllä arvostelijoita riittää niin miehissä kuin naisissakin ja suurin osa arvostelijoista ovat parisuhteessa. Minulla ainakin herää kysymys että ovatko nämä parisuhteet sitten onnellisia kun pitää olla joku haukuttavana.

        Jatka vaan ystävällisenä. Hyväksikäyttäjät on luusereita, jotka paikkailee aina omia puutteitaan. Eikä niillä pinnallisilla sen paremmin mene, kunhan vaan esittävät. Taitaa ne parisuhteetkin mennä niin pohjamudassa, että pitää muita haukkua sen takia.


    • laihdutaläski

      Ylipainosta pääsee eroon. Laiska joka ei huolehdi kropastaan ei pärjää suhteessakaan

      • Laapis

        Niin, läskeistä pääsee laihduttamalla mutta kaltaisesi tyhjä korvien väli on ja pysyy. En muuten sanonut olenko parisuhteessa vai en joten päättelet taas luulojen perusteella omias................eli ilolla laiska jos sinunkaltaiset pysyy kaukana.


      • kaunisjaonnellinen
        Laapis kirjoitti:

        Niin, läskeistä pääsee laihduttamalla mutta kaltaisesi tyhjä korvien väli on ja pysyy. En muuten sanonut olenko parisuhteessa vai en joten päättelet taas luulojen perusteella omias................eli ilolla laiska jos sinunkaltaiset pysyy kaukana.

        Nimenomaan näin, Laapis. Täältä tulee sivustatukea täyslaidallinen.

        Kyllä niitäkin miehiä on, jotka oikeasti ovat täysjärkisiä ja pitävät nimenomaan pyöreästä naisesta. Voisin minäkin toki olla hoikempi, mutta tekisikö se minua ihmisenä yhtään sen onnellisemmaksi? Tuskin. Nettiprovot jätän siihen arvoon jonka ne ansaitsevat, eli toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

        On minulle joku joskus sanonutkin, että miten kehtaan olla tällainen. Pukeudun näyttävästi, kiloilleni toki sopivasti, ja muutenkaan en suostu hiipimään seinänvieriä pitkin vain siksi, että olen ylipainoinen. Olen mikä olen, enkä pyytele keneltäkään anteeksi olemassaoloani tai kokoani. Jos ei kelpaa, sulkekoon silmät tai katsokoon muuanne. Minulla ei ole minkään valtakunnan tarvetta miellyttää kaikkia. Kunhan miellytän itseäni, se riittää.

        Sinkku olen edelleen, mutta tällä hetkellä hyvä näin. Mieluummin vapaa kuin huonossa suhteessa. Ja erityisesti nämä suolinetin katkerat luuserit jätän täysin omaan arvoonsa.


      • Laapis
        kaunisjaonnellinen kirjoitti:

        Nimenomaan näin, Laapis. Täältä tulee sivustatukea täyslaidallinen.

        Kyllä niitäkin miehiä on, jotka oikeasti ovat täysjärkisiä ja pitävät nimenomaan pyöreästä naisesta. Voisin minäkin toki olla hoikempi, mutta tekisikö se minua ihmisenä yhtään sen onnellisemmaksi? Tuskin. Nettiprovot jätän siihen arvoon jonka ne ansaitsevat, eli toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

        On minulle joku joskus sanonutkin, että miten kehtaan olla tällainen. Pukeudun näyttävästi, kiloilleni toki sopivasti, ja muutenkaan en suostu hiipimään seinänvieriä pitkin vain siksi, että olen ylipainoinen. Olen mikä olen, enkä pyytele keneltäkään anteeksi olemassaoloani tai kokoani. Jos ei kelpaa, sulkekoon silmät tai katsokoon muuanne. Minulla ei ole minkään valtakunnan tarvetta miellyttää kaikkia. Kunhan miellytän itseäni, se riittää.

        Sinkku olen edelleen, mutta tällä hetkellä hyvä näin. Mieluummin vapaa kuin huonossa suhteessa. Ja erityisesti nämä suolinetin katkerat luuserit jätän täysin omaan arvoonsa.

        Heh, mutta näitä tyhjäaivoja kun on työpaikallakin eli saan kuulla kiloistani jatkuvasti tai muuuten tekemistäni virheistä. Tosin enää en välitä vaan huvittuneena seuraan tilannetta. En minäkään suostu kulkemaan seinänvieriä enkä piiloudu kotiini ja se häiritsee monia. Enkä pyytele anteeksi olemassaoloani. Jätän nämä häiriintyneet luuserit omaan arvoonsa myös ulkomaailmassa ja olenkin sitten monen mielestä narsisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe