Joo aattelin täs tehä oman punk bandin, yhtäkääsoitinta en osaa ja laulutaito menettelee, mutta esiintymiskykyä löytyy, ja sitä kans löytyy.. Oon Vaasan alueelta, eli jos oot lähellä tai muute jaksat ajaa tänneppäi nii otan jäseniä vastaan. Joo oon ite 14 et voit olla nuorempi tai vanhempi ku mä kunhan osaat soittAa jotai etkä oo ärsyttävä ( vähä saa olla) nii ja bändi nimi vois olla Go fuck yourself ja logona keskari pystys nii kirjottKaa email niin voin othaa yhteyttä. Kiitos hei..
oma punk bandi
bungmusa
1
82
Vastaukset
- Punker
Miks et vaikka tekis sidejä heti ensalkuun? Bändiä ei tehä, se perustetaan ja kasataan pala palalta... Toisekseen kukaan itseään kunnioittava muusikko ei lähe tommosseen "emmäosaamitää soittaa" pellen mukaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1451674
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111561Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va291193Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931131- 83971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351923- 74921
- 61788
- 49761
- 50756