Heippa!
Olen aupairina Irlannin Galwayssa mutta nyt joudun ikävä kyllä jättämään ihanan host perheeni ja palaamaan takaisin Suomeen lokakuun alussa.
Perheeseeni kuuluu 2 ja 4 vuotiaat tytöt ja ihanat ja rennot vanhemmat. Olen heidän neljäs aupair joten he ovat tottuneet työntekijöihin talossaan ja tietävät miten homma toimii. Enemmän he ovat perhettä kuin työnantajia.
He etsivät ihmistä joka puhuu sujuvaa englantia, ei tupakoi ja on yli 20 vuotias.
Jos kiinnostuit niin otathan yhteyttä niin kerron mielelläni lisää!
Amanda
[email protected]
Aupair etsii uutta aupairia perheeseensä Irlantiin
noisa
0
79
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591