Joogasta tuli terveyshaittaa. Kunpa en olisi koskaan kuullutkaan joogasta.
Tulin sairaaksi joogasta
13
413
Vastaukset
- kerrolisää
Ymmärrän!
Kerro enemmän.- SiihenJäiKokeilut
Mulla loppu joogat heti, kun se kauhee äijä ilmestyi - Huusin Jeesusta apuun ja se äijä häipy, onneksi.
- Yogaaa
Tiedän, että keskustelun aloittaja oli "Trolli", mutta kokeilin tänään itse joogaa elämäni ensimmäisen kerran ja uskoisin, että myös minulle tuli terveyshaittoja! Mulla on yliliikkuvat nivelet, fysioterapeutti on sanonut, ettei saa venytellä lainkaan. Nyt sitten tällä tunnilla, taivuin hienompiin asentoihin kuin opettaja, mutta veikkaisin, että huomenna iskiaskipu lamaannuttaa...
- Syyntakeettomat
Syytätkö siis joogaa systeeminä siitä, että teit vastoin fysioterapeuttisi ohjeita?
- Säkittäynnä
On kuulemma sellaisia selibaatissa eläviä munajoogamunkki guruja.
- Outo-vastaus
Säkittäynnä kirjoitti:
On kuulemma sellaisia selibaatissa eläviä munajoogamunkki guruja.
Oletko sama vai eri henkilö kuin Yogaaa?
- Hulluja
Ihan sekopäistä juttua !!! outoa juttua täällä... ei kannata tehdä, jos on kielletty...
Itsellä yliliikkuvat nivelet ja Selkärankareuma, mikään muu kun Astanga ei auta mun kipuihin... hmm oliskohan ollut edes jooga- tunti LOL
- joogasairasta
Jooga on sairasta touhua!
Jos on ongelmia, niin menkää sairasvoimisteluun, eikä tähänjooga-huuhaa-touhuun.
Niin sairasta tää jooga, että kuvottaa!- Aivan-UUH
Nii mut hei sä et tajuu kun me ollaan niin hengellisiä että UUH!!!
- Kiinni-jäi
Kas, Suomi24:n läähättäjäkös se onkin tämä joogatrolli.
- halooherätyspoisjoogasta
Kai jo rupeet ymmärtämään, miten kieroa nää joogaopit on.
Tänne Suomeen kuljetetaan kaikenmaailman sekaoppeja (arvaa miten hyvät liksat nää joogahuijaavat ansaitsevat).
Täyttä hölynpölyä!
Mitä mieltä esim sun isovanhemmat olisaivat tästä "joogahaihatuksesta" - kysyn vaan. - Pahakokita_viisastaa
Joogasta voi tulla sellainen olo, että onkin asukkina jonkin petoeläimen sisällä.
Ei syytä huoleen, on vain yhteys petoeläimeen. Riittää, kun hipsii pikkuhiljaa pois, ettei tuo petoeläin ihmettele mikä olet. Siirtyy vaikka sopiviin tiloihin, joita ei kokonaan hallinnoikaan petoeläin.
Esimerkiksi Sri Lankassa voi näitä erilaisia eläimiä olla kerralla useitakin. Ei se yhteys niihin paljonkaan terveyttä edistä. Ei, vaikka eläimiä olisi koko viidakon verran.
Jos yhteys tuntuu kuin viemäriltä, niin voi toki yrittää olla yhteydessä johonkin muuhun hiukan paremmin ihmiselle sopivaan.
Jos taas ilmenee yhteydessä liikaa viiruksia, bakteereja, ameeboja tai kaikenlaisia hyönteisiä taikka peräti ajattelukyvytön vuoristoluola, niin voi jälleen yrittää olla yhteydessä johonkin paremmin ihmiselle sopivaan.
Tulivuoren sisin, vaikka valaistunutta laavaa onkin, ei aina sovellu parhaiten joogaajan yhteyksiin. Pitänee siis vahtia, mitkä yhteydet joogalla oikeasti on saanutkaan.
Jos välttää joogaa kokonaan, voi olla monenlaisissa muissa yhteyksissä mukana, joita tietenkin niitäkin tulee kaikenlaisella järjellä myös varoa. - In_Yoda_we_trust
Minä huusin apuun Yodaa. Toimi heti. Nyt olen Voima-aave ja käyn pissimässä muiden postilaatikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124030MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822081Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin941366Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216916Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828