Jännämies vetoaa naisiin

jännääelämää

Naisille kelpaa vain jännämies, ei tällaset kiltit ja kunnolliset miehet kiinnosta ollenkaa pitää olla kemiaa ja jännämiehillä sitä on. Naiset tykkää kun jännäpaska hakkaa ja pettää, ei ne naiset muuten niitä jännämiehiä katteliskaan.

Naiset tahtoo suhteelta tunteiden vuoristorataa ja sellaista ei tasaisen tylsä mies voi tarjota. Pitää olla draamaa, pitää olla itkua ja riitoja ja jännitystä pettikö mies ja mihin se taas katosi ja sitten pitää olla onnen kyyneleitä ja kiihkeää sovintoseksiä ja kaikkea tätä tunteiden huippukokemuksia jatkuvalla syötöllä. Sellaiseen tarvitaan aito jännämies!

Jännämieheltä saa tunteiden vuoristoratakyydin. Välillä epäilee että rakastaako se ollenkaan ja sitten jossain vaiheessa tuntuu siltä että; "Kyllä - ihanaa, se rakastaa mua." Sitten välillä tuntuu siltä että ei ollenkaan, milloin päästään masennusvaiheeseen, josta taas jossain vaiheessa päästään uuteen räjähdysmäiseen nousuun, kun tuntuu siltä että kyllä se sittenkin rakastaa. Hauskaahan ei voi olla, ellei ole ikävää välillä ja kun mies annostelee näitä oikeassa suhteessa, niin nainen on koukussa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turpakiinniluuseri

      Ruikuti ruikuti. Taas samaa paskaa eri purkissa.

    • asiallinen.vastaus

      Ap on oikeassa.

    • eijaksatuotasamaaenää

      Älkää ihan oikeasti vastailko tälle enää, se kyllä vastailee ihan riittävästi itse omiin avauksiinsa kuten jo tässäkin ketjussa

      • Jännänainenko

        Sanoo nainen joka on jännämiehen kainalossa.


      • katkeruus
        Jännänainenko kirjoitti:

        Sanoo nainen joka on jännämiehen kainalossa.

        Harmittaako?


      • EiHarmita

        Käy sääliksi kun mielummin ollaan jännämiehen hakattavana ja petettävänä kuin kiltin ja huolta pitävän miehen kanssa :( mutta elämä on


      • eivarmaanjuu

        Onneks niitä noin käyttäytyviä jännämiehiä joita kaikki naiset hauaa on vaan jossain pinttyneissä harhaluuloissas. Ja onneks suurin osa jännämiehistä (eli komeista) on myös kilttejä ja huolehtivaisia :)


      • jääkylmätotuus

        "Ja onneks suurin osa jännämiehistä (eli komeista) on myös kilttejä ja huolehtivaisia :)"

        Ei pelkkä komeus tee jännämieheksi, jos elämä ei ole vauhdikasta, vaarallista ja mielenkiintoista tunteiden vuoristorataa! Ja kiltit ja huolehtivaiset eivät kelpaa vaikka olisi kuinka komea.


    • taas.tuota.ruikutusta

      Mitkä vajakit jankuttavat päivästä toiseen samaa sontaa? Onko levy jumissa, vai aivoissa niin vähän tilaa, ettei sinne muuta mahdu?

      • Ehkä parasta olisi tosiaan jättää kommentoimatta.


      • Kilttis
        helka kirjoitti:

        Ehkä parasta olisi tosiaan jättää kommentoimatta.

        Miksi sinä kommentoit joka palstalla. Tony halmekin oli jännämies joka uhkaili naisia. On siis todistettu että naiset haluaa jännämiehiä


      • taviseikelpaa

        Aivan, naisten on turha selitellä, draamaa kaipaavat.


    • Cerubi-xl

      Olen jännämies, hyvä puhumaan, tyhmä, ruma ja likainen,
      naisia piisaa. olen vain oma itteni.

      • vakavapaikka

        :( se on karua meille, kilteille komeille miehille


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2398
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1373
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1235
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe