Jos yli 25v nainen on muka kurppa...

Alphafemale

Miten itse 33v. naisena saan miehiä minkä ikäisiä tahansa. En harrasta yhdenyönjuttuja enkä muitakaan irtosuhteita, mutta silti minulla riittää vientiä niin 20v kuin 45v miesten osalta. Moni haluaisi kanssani parisuhteen tms. Seurustelen tällä hetkellä erään urheilijan kanssa, laji on Suomessa hyvin suosittu ja pääkaupunkiseudulla eräässä joukkueessa hän toimii.

Itse ole siis 33-vuotias ja harrastan paljon liikuntaa, salia, fitnestä ja kaikenlaista muuta. Kummastelen näitä palstalla olevia atm vai mitä surkimuksia ovatkaan ja heidän mielipiteitään, kun ne eivät oikeassa elämässä pidä paikkaansa.

105

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus_21st_century

Kurppa sinä olet etkä muuksi enää muutu. Nyt olisi aika ottaa itseäsi niskasta kiinni ja hyväksyä tosiasiat sellaisina kuin ne ovat.

• Alphaf

En ole kurppa, mutta toki voit minua siksi kutsua. Harmi, että olet noin katkera naisille ylipäätään. Kyllä joku päivä sinäkin löydät sen oikean.

• 13531531

Mitkä tosiasiat aloittajan pitäisi hyväksyä? Ne tosiasiat että vientiä riittää vai?

• naisten.hypergamia

Nainen saa aina miehen olisi minkälainen kurppa vain mutta se on todiste vain miesten epätoivosta johtuen naisten hypergamiasta.

• ggsfdfsdsfsd

Eikkö naisten sitten pitäisi saada miehiä?

• ggsfdfsdsfsd kirjoitti:

Eikkö naisten sitten pitäisi saada miehiä?

Kyllä pitäisi. Oman tasoisia. Niin ettei hypergamia toteutuisi.

• tylsäolet
        super-atm kirjoitti:

Kyllä pitäisi. Oman tasoisia. Niin ettei hypergamia toteutuisi.

Ap on luultavasti saanut omantasoisensa miehen. Eli mistä vielä urputat?

• tylsäolet kirjoitti:

Ap on luultavasti saanut omantasoisensa miehen. Eli mistä vielä urputat?

Miten niin luultavasti? Suurin osa naisista hankkii itselleen tasokkaamman miehen mitä itse olevat. Joten harvalla naisella on tasa-arvoisesti oman tasoinen mies.

• Uhriutujat_uikuttakaa

Jos nainen kuin nainen saa aina miehen, se tarkoittaa myös sitä, että miehellä kuin miehellä on aina nainen. Naisia on Suomessa tällä hetkellä hiukan enemmän kuin miehiä, joten lopputulos on selkeä = yksikään mies ei ole yksin.

• 14p2
        Uhriutujat_uikuttakaa kirjoitti:

Jos nainen kuin nainen saa aina miehen, se tarkoittaa myös sitä, että miehellä kuin miehellä on aina nainen. Naisia on Suomessa tällä hetkellä hiukan enemmän kuin miehiä, joten lopputulos on selkeä = yksikään mies ei ole yksin.

Olet väärässä. Kyllä niitä sinkkumiehiä on 4-5 kertaa enemmän kuin sinkkunaisia.

• Kysymyssulle
        super-atm kirjoitti:

Miten niin luultavasti? Suurin osa naisista hankkii itselleen tasokkaamman miehen mitä itse olevat. Joten harvalla naisella on tasa-arvoisesti oman tasoinen mies.

Voitko vastata tähän kun en oikein näistä tasojutuista niin tiedä, eli jos mies on ns. "ruma" (tämä toki riippuu katsojastakin) mutta jos tällä miehellä on ulkonäöllisesti samantasoinen nainen, mutta mies on yhteiskunnassa korkeammassa asemassa, niin onko tällöin nainen itseään parempi tasoisemman miehen kanssa? Syyllistyykö tällainen nainen hypergamiaan?

• Kysymyssulle kirjoitti:

Voitko vastata tähän kun en oikein näistä tasojutuista niin tiedä, eli jos mies on ns. "ruma" (tämä toki riippuu katsojastakin) mutta jos tällä miehellä on ulkonäöllisesti samantasoinen nainen, mutta mies on yhteiskunnassa korkeammassa asemassa, niin onko tällöin nainen itseään parempi tasoisemman miehen kanssa? Syyllistyykö tällainen nainen hypergamiaan?

Riippuu naisen iästä. Melko rumankin naisen markkina-arvo on mielestäni nuoren iän perusteella sen verran korkea että se kompensoi vanhemman miehen statusta ja ilmeisesti myös suuria tuloja. Mies on toki tyhmä jos ottaa elätettäväkseen jokun nuoren mutta ruman naisen. Jos nainen on miehelle kovin maksullinen, niin turha on rumasta liikaa maksaa vaikka nainen nuori olisikin.

Jos taas molemmat ovat ovat jo varttuneempia, niin pidän naista parisuhdehuorana aina jos yhteisiä kuluja ei jaeta puoliksi, vaan mies maksaa niistä suurimman osan tai kaikki.

Et maininnut kylläkään tuloista mitään, vaan yhteiskunnallisesta asemasta. Naisille miehen yhteiskunnallinen asema on tärkeä, mutta miehille naisen asemalla ei ole yleensä mitään merkitystä. Eli jos kyse ei ole tuloeroista, niin en näe asialla olevan kovinkaan paljon merkitystä, ellei mies ole julkkis ja nainen julkisuudenhakuinen tyrkky.

• Kysymyssulle
        super-atm kirjoitti:

Riippuu naisen iästä. Melko rumankin naisen markkina-arvo on mielestäni nuoren iän perusteella sen verran korkea että se kompensoi vanhemman miehen statusta ja ilmeisesti myös suuria tuloja. Mies on toki tyhmä jos ottaa elätettäväkseen jokun nuoren mutta ruman naisen. Jos nainen on miehelle kovin maksullinen, niin turha on rumasta liikaa maksaa vaikka nainen nuori olisikin.

Jos taas molemmat ovat ovat jo varttuneempia, niin pidän naista parisuhdehuorana aina jos yhteisiä kuluja ei jaeta puoliksi, vaan mies maksaa niistä suurimman osan tai kaikki.

Et maininnut kylläkään tuloista mitään, vaan yhteiskunnallisesta asemasta. Naisille miehen yhteiskunnallinen asema on tärkeä, mutta miehille naisen asemalla ei ole yleensä mitään merkitystä. Eli jos kyse ei ole tuloeroista, niin en näe asialla olevan kovinkaan paljon merkitystä, ellei mies ole julkkis ja nainen julkisuudenhakuinen tyrkky.

Pahoitteluni, olisi pitänyt olla hieman tarkempi, eli mies on rokkari ja julkkis joka tienaa enemmän kuin vaimonsa, legenda omalla alallaan, mutta hänellä on vaimona omanikäinen/max 2-3 vuotta muorempi mutta kokonaisuudessaan vanha ja ruma nainen. Onko tämä hypergamiaa?

• Kysymyssulle kirjoitti:

Pahoitteluni, olisi pitänyt olla hieman tarkempi, eli mies on rokkari ja julkkis joka tienaa enemmän kuin vaimonsa, legenda omalla alallaan, mutta hänellä on vaimona omanikäinen/max 2-3 vuotta muorempi mutta kokonaisuudessaan vanha ja ruma nainen. Onko tämä hypergamiaa?

"Onko tämä hypergamiaa?"

Kyllä ehdottomasti on.

• Näin.arvaan

Onko mies musta koripalloilija?

• Alphafemale

Ei. Pelaa jääkiekkoa.

• kyselytuokio
        Alphafemale kirjoitti:

Ei. Pelaa jääkiekkoa.

Mitä helvettiä teet sinkkupalstalla?

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

Ei. Pelaa jääkiekkoa.

Heh, nyt jäit kiinni.

"Seurustelen tällä hetkellä erään urheilijan kanssa, laji on Suomessa hyvin suosittu ja pääkaupunkiseudulla eräässä joukkueessa hän toimii."

Toimii. Mitä sanamuotoa käytetäänkään silloin kun mies on liigajoukkueen keskushyökkääjä? Pelaa.

Sanamuotoa "toimii" käytetään esim. jos mies valmentaa kolmosdivarin junnujoukkuetta, niin kuin asia tässä tapauksessa lienee.

• Alphafemale
        1212 kirjoitti:

Heh, nyt jäit kiinni.

"Seurustelen tällä hetkellä erään urheilijan kanssa, laji on Suomessa hyvin suosittu ja pääkaupunkiseudulla eräässä joukkueessa hän toimii."

Toimii. Mitä sanamuotoa käytetäänkään silloin kun mies on liigajoukkueen keskushyökkääjä? Pelaa.

Sanamuotoa "toimii" käytetään esim. jos mies valmentaa kolmosdivarin junnujoukkuetta, niin kuin asia tässä tapauksessa lienee.

Pelaa kyllä ihan liiga-joukkueessa :) onko se nii kova pala sulle et jollain 33-vuotiaalla naisella menee paremmin kuin sinulla?

• kukamitähyvin
        Alphafemale kirjoitti:

Pelaa kyllä ihan liiga-joukkueessa :) onko se nii kova pala sulle et jollain 33-vuotiaalla naisella menee paremmin kuin sinulla?

Siis mitä!?!? Ei ole mielestäni mitään erityisen hyvin menoa, kun 33-vuotiaan naisen mieskaveri pelaa jääkiekkojoukkueessa!

Sen sijaan hyvin menee sillä, joka on tuossa iässä jo kymmenettä vuotta aviossa, lapset koulussa, itse johtavassa asemassa ja puoliso ylilääkäri.

• kulissitkaatuu
        Alphafemale kirjoitti:

Ei taida paska mies olla kovin kummonen, kun täytyy sinkut -palstalla aikaansa viettää.

• 2626
        kulissitkaatuu kirjoitti:

Ei taida paska mies olla kovin kummonen, kun täytyy sinkut -palstalla aikaansa viettää.

Moni käy palstalla huvittelemassa vaikkei sinkku olisikaan. Lisäksi palstan tarjonta ei juurikaan käsittele sinkkuutta vaan on liki 100 % ätmiuikutusta ja misogyniakeuhkoamista.

• Hyvinsanottu
        2626 kirjoitti:

Moni käy palstalla huvittelemassa vaikkei sinkku olisikaan. Lisäksi palstan tarjonta ei juurikaan käsittele sinkkuutta vaan on liki 100 % ätmiuikutusta ja misogyniakeuhkoamista.

:D.

• 1212

Jos väitteessä nuorempien kovemmasta suosiosta ei ole mitään perää, miksi et koskaan näe 22-vuotiaiden kirjoittelevan että "HAH olen vasta 22v, ja vientiä riittää"?

Siksi, koska säännönmukaisesti nuoret ovat suositumpia. Poikkeukset eivät muuta sääntöä, ja itse asiassa moni heistäkin oli 22-vuotiaana suositumpia kuin 33-vuotiaana.

• nnnnnniin

tietty on suositumpia, mutta ei se tarkoita etteikö nainen sais seuraa 33 vuotiaana helposti mistä alottaja puhukin

• 1212
        nnnnnniin kirjoitti:

tietty on suositumpia, mutta ei se tarkoita etteikö nainen sais seuraa 33 vuotiaana helposti mistä alottaja puhukin

Riippuu vähän naisesta.

22-vuotiaista 80-90% saa helposti seksiä tai parisuhteen, lähes 100% jos kykenee/viitsii pysymään normimitoissa.

Mitä vanhemmaksi naiset tulevat,
        1. sitä vähemmän kysyntää
        2. sitä suurempi ero on seksiMA: ja suhdeMA:n välillä (ts. saat yhä miehiä, mutta pienempi osa heistä on haluttomia sitoutumaan)

Jos 33v hyvät geenit omaava erittäin liikunnallinen salia, fitnessiä, ym harrastava nainen pärjää suosiossa pizzaa ja siideriä kittaavalle tuikitavalliselle 22-vuotiaalle, sekö kertoo että palsta on väärässä eikä naisten suosio laske?

Miten suuri osa 33v suominaisista on hyvillä geeneillä varustettuja erittäin liikunnallisia fitnessbeibejä - ja niin, melkein unohdin - jotka eivät harrasta irtosuhteita?

• 1212
        1212 kirjoitti:

Riippuu vähän naisesta.

22-vuotiaista 80-90% saa helposti seksiä tai parisuhteen, lähes 100% jos kykenee/viitsii pysymään normimitoissa.

2. sitä suurempi ero on seksiMA: ja suhdeMA:n välillä (ts. saat yhä miehiä, mutta pienempi osa heistä on haluttomia sitoutumaan)

Jos 33v hyvät geenit omaava erittäin liikunnallinen salia, fitnessiä, ym harrastava nainen pärjää suosiossa pizzaa ja siideriä kittaavalle tuikitavalliselle 22-vuotiaalle, sekö kertoo että palsta on väärässä eikä naisten suosio laske?

Miten suuri osa 33v suominaisista on hyvillä geeneillä varustettuja erittäin liikunnallisia fitnessbeibejä - ja niin, melkein unohdin - jotka eivät harrasta irtosuhteita?

korjaus:

2. sitä suurempi ero on seksiMA:n ja suhdeMA:n välillä (ts. saat yhä miehiä, mutta pienempi osa heistä on halukkaita sitoutumaan)

Sorry, nämä itsestäänselvyydet on selitetty niin moneen kertaan ettei jaksa enää panostaa oikeinkirjoitukseen.

• hoohihiihijaa
        1212 kirjoitti:

korjaus:

2. sitä suurempi ero on seksiMA:n ja suhdeMA:n välillä (ts. saat yhä miehiä, mutta pienempi osa heistä on halukkaita sitoutumaan)

Sorry, nämä itsestäänselvyydet on selitetty niin moneen kertaan ettei jaksa enää panostaa oikeinkirjoitukseen.

en puhunut mistään että pitää pärjätä 22 vuotiasta vastaan, vaan että 33 vuotias saa myös helposti parisuhteen jos vaan haluaa..

• Katkerayksinäinenätmi
        1212 kirjoitti:

Riippuu vähän naisesta.

Suurin osa 33 -vuotiaista ja sitäkin vanhemmista naisista on parisuhteessa. Ovat olleet jo vuosikausia jopa -kymmeniä, joten se on yksi vitun hailee heille, jos ei joka ikiselle miehelle kelpaisi... Naisilla se on niin helppoa.

• 1212
        hoohihiihijaa kirjoitti:

en puhunut mistään että pitää pärjätä 22 vuotiasta vastaan, vaan että 33 vuotias saa myös helposti parisuhteen jos vaan haluaa..

Totta. Jos:

- on hyvissä mitoissa...mikä on helppoa nuorena, huomattavasti vaikeampaa kun metabolismi alkaa hidastua vanhempana
        - harrastaa fitnessiä, salia ym liikuntaa joka on oikeasti raskasta eikä mitään zumbaamista
        - ei ole nuorena pilannut ulkonäköään ylettömällä bailaamisella/meikkaamisella/auringonotolla/rumilla tatuoinneilla
        - ei ole nuorena pilannut mainettaan irtosuhteilulla/panosuhteilulla
        - ei ole hankkinut lapsia joita tuleva mies joutuisi elättämään

Joo, silloin pystyy kilpailemaan niistä _harvoista_ kunnollisista vapaana olevista miehistä. Unohditko että suurin osa hyvistä miehistä on viety, ja osa niistä jäljellä olevista ei avioeron koettuaan halua ihan äkkiä kokeilla uudestaan?

En sano että kaikkien listattujen kohtien pitäisi täyttyä, mutta enemmistöllä tuon ikäisistä naisista suurin osa ei täyty. Ja silloin ollaan suosiossa valovuosien päässä 22-vuotiaista.

Suhteen toki saa, vaan millaisen miehen kanssa?

• Alphafemale

Tarkoitus olikin olla provosoiva ja onnistuin näemmä, ei minun eikä 22v naisten tarvitse mitään kirjoitella. Tämä palsta on oikeastaan hupia ja en kuulu edes parisuhde statukseltani edes tänne, sinkkupalstalle.

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

Tarkoitus olikin olla provosoiva ja onnistuin näemmä, ei minun eikä 22v naisten tarvitse mitään kirjoitella. Tämä palsta on oikeastaan hupia ja en kuulu edes parisuhde statukseltani edes tänne, sinkkupalstalle.

Provosointi on hyvä asia, siten syntyvät parhaat keskustelut.

Tervetuloa mukaan vain, betanainen :)

• Alphafemale
        1212 kirjoitti:

Totta. Jos:

- on hyvissä mitoissa...mikä on helppoa nuorena, huomattavasti vaikeampaa kun metabolismi alkaa hidastua vanhempana
        - harrastaa fitnessiä, salia ym liikuntaa joka on oikeasti raskasta eikä mitään zumbaamista
        - ei ole nuorena pilannut ulkonäköään ylettömällä bailaamisella/meikkaamisella/auringonotolla/rumilla tatuoinneilla

Joo, silloin pystyy kilpailemaan niistä _harvoista_ kunnollisista vapaana olevista miehistä. Unohditko että suurin osa hyvistä miehistä on viety, ja osa niistä jäljellä olevista ei avioeron koettuaan halua ihan äkkiä kokeilla uudestaan?

En sano että kaikkien listattujen kohtien pitäisi täyttyä, mutta enemmistöllä tuon ikäisistä naisista suurin osa ei täyty. Ja silloin ollaan suosiossa valovuosien päässä 22-vuotiaista.

Itselläni ainakin täyttyvät nuo kaikki ja hyvän miehen olen löytäny itselleni, onneksi tässä on vielä aikaa perustaa perhe ja muuta. Harvoin vaan löytää itselle sopivaa samat arvot ja elämäntavat omaavaa ihmistä, varsinkin kun itse on urheilullinen himoliikkuja.

• Alphafemale
        1212 kirjoitti:

Provosointi on hyvä asia, siten syntyvät parhaat keskustelut.

Tervetuloa mukaan vain, betanainen :)

Joudut pettymään, sillä minun puolesta saat nimitellä minua miksi haluat. Mutta onneksi valitsin itseäni vastaavan nimimerkin:) hyvää illan jatkoa ja muutenkin, toiv. Sinäkin löydät sen tasoasi vastaavan herttaisen naikkosen itsellesi!

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

Itselläni ainakin täyttyvät nuo kaikki ja hyvän miehen olen löytäny itselleni, onneksi tässä on vielä aikaa perustaa perhe ja muuta. Harvoin vaan löytää itselle sopivaa samat arvot ja elämäntavat omaavaa ihmistä, varsinkin kun itse on urheilullinen himoliikkuja.

No sehän on hienoa.

Ei palstalla ketään iän vuoksi vihata. Kyllä liikunnallinen, irtosuhteita/panosuhteita harrastamaton, terveet arvot omaava kunnon parisuhteeseen hyvän miehen kanssa pyrkivä nainen saa pääsääntöisesti positiivista palautetta.

Vähän kiire sinulla kyllä alkaa olemaan kun niitä lapsiakaan ei tipahda postimyynnistä, joillain kestää vuosia ennen kuin onnistuu. Mutta jos kerran on mies niin toki vielä ehtii, kunhan ei tule isoja mutkia matkaan.

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

Joudut pettymään, sillä minun puolesta saat nimitellä minua miksi haluat. Mutta onneksi valitsin itseäni vastaavan nimimerkin:) hyvää illan jatkoa ja muutenkin, toiv. Sinäkin löydät sen tasoasi vastaavan herttaisen naikkosen itsellesi!

Oikealla alfanaisella ei olisi tarvetta kutsua itseään alfaksi tai uhota asialla ;)

Ettei vain olisi työpaikka julkisella sektorilla ja alfailu sitä kun pomotetaan 17-vuotiaita finninaamaisia työharjoittelijoita :D

• Alphafemale

En minä ole kutsunutkaan, mutta näköjään tuo nimimerkkini häiritsee sinua :) toki se on myös hieman provosoiva, mutta väliäkö sillä. Ei minun tarvitse todistella mitään täällä, ainoastaan sen halusin tuoda esille, että myös usein vanhemmatkin yli 25-vuotiaat naiset ovat haluttuja....haha, sellainen pomottelu ei oikeen tuolla tyylillä sovi minulle. Toki pomottelen työtekijöitäni jos siihen on tarve, mutta ei niitä vasta-alkajia. Ja työpaikkani ei ole julkisella sektorilla.

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

En minä ole kutsunutkaan, mutta näköjään tuo nimimerkkini häiritsee sinua :) toki se on myös hieman provosoiva, mutta väliäkö sillä. Ei minun tarvitse todistella mitään täällä, ainoastaan sen halusin tuoda esille, että myös usein vanhemmatkin yli 25-vuotiaat naiset ovat haluttuja....haha, sellainen pomottelu ei oikeen tuolla tyylillä sovi minulle. Toki pomottelen työtekijöitäni jos siihen on tarve, mutta ei niitä vasta-alkajia. Ja työpaikkani ei ole julkisella sektorilla.

Ai niin, totta kai yksityisellä sektorilla korkeasti palkatuissa hommissa joissa käytetään jakkupukua?

En usko, muuten osaisit kirjoittaa yhdyssanat oikein ;)

Siivousfirmassa työnjohtajana (sellaisena joka silti osallistuu työhön), sen voisin ehkä just ja just uskoa.

• Naisasialooseri1
        nnnnnniin kirjoitti:

No totta helvetissä 33v nainenkin saa panoseuraa, aina löytyy puutteessa olevia miehiä, joita helppo reikä kiinnostaa. Suurin osa ei kuitenkaan halua sitoutua eli parisuhde MA on huomattavasti pienempi kuin 22 vuotiaalla

• Alphafemale
        1212 kirjoitti:

Ai niin, totta kai yksityisellä sektorilla korkeasti palkatuissa hommissa joissa käytetään jakkupukua?

En usko, muuten osaisit kirjoittaa yhdyssanat oikein ;)

Siivousfirmassa työnjohtajana (sellaisena joka silti osallistuu työhön), sen voisin ehkä just ja just uskoa.

Haha, olen itseasiassa päiväkodin johtaja :) että taas väärin. Jos tarkkoja ollaan englannin kielisen ja pahoitteluni yhdyssana virheistä, ei pahemmin kiinnosta. Mutta hyviä jatkoja ja kyllä sinäkin löydät tasoiseksi naisen vielä, good night!

• Alphafemale
        Alphafemale kirjoitti:

Haha, olen itseasiassa päiväkodin johtaja :) että taas väärin. Jos tarkkoja ollaan englannin kielisen ja pahoitteluni yhdyssana virheistä, ei pahemmin kiinnosta. Mutta hyviä jatkoja ja kyllä sinäkin löydät tasoiseksi naisen vielä, good night!

Tasoisesi korjaan kun olet pilkun viilaaja

• 1212
        Alphafemale kirjoitti:

Hiljaista on, päiväkodin johtajalta vaaditaan nykyään koulutus. Sellainen koulutus jossa pitää oppia yhdyssanat.

"Tasoisesi korjaan kun olet pilkun viilaaja"

Tämäkin on yhdyssana.

• omegaman

"Alfanainen"?...että ihan päiväkodin johtaja hahaha :D

• Alphafemale
        1212 kirjoitti:

Hiljaista on, päiväkodin johtajalta vaaditaan nykyään koulutus. Sellainen koulutus jossa pitää oppia yhdyssanat.

"Tasoisesi korjaan kun olet pilkun viilaaja"

Tämäkin on yhdyssana.

Olen sosionomi sekä nyt käyn sosiaalityöntekijän opintoja yliopistossa, että koitas nyt vaan herätä itse sieltä ja hyväksyä, että 33v.nainen vaan elää paremmin kuin sinä. En jaksa enää inttää, kyllä minä itse tiedän mikä olen ammatiltani toisin kuin sinä.

• Alphafemale

En jaksa enää toistaa itseäni, pitää mennä nukkumaan sillä aamulla kokous ja sali. Nyt voit taas inistä ja yrittää päteä, mutta se ei ammattiani sekä asemaani johtajana muuksi muuta. Saman voin toki pistää englanniksi jos haluat, tuskin tosin ymmärtäisit siitä mitään. Hyviä öitä!

• 1212

Olit ihan menettelevä trolli alkuun, mutta nyt meni liian itsestäänselväksi. Höh :/

Arvostan kyllä trollausta, eli aplodit joka tapauksessa.

• Alphafemale

Toisin kuin sinä, minä en ole trolli. Jännä, että vaikka olen ensimmäistä kertaa tällä palstalla jo joku itseään atm-kutsuva alkaa vänkäämään vastaan. En yhtään ihmettele, että sinulla ei ole ketään jos olet aina yhtä epäilevä ja negatiivinen. Mutta nyt, unet kutsuvat, kokous ja sali aamulla. Ehkä sinullekin tekisi kunnon treenaaminen ja kuntoilu hyvää, se auttaisi varmasti myös naisten saannissa.

• Ex-------PUA
        Alphafemale kirjoitti:

Itse asiassa sinulla on tarve todistella, sillä tämä koko aloituksesi on todistelua siitä että "kyllä vanhemmatkin naiset saavat ihan siinä missä nuoretkin".

Jos tämä olisi yleinen fakta, ei siitä olisi aiheellista nostaa meteliä. Vaan kun ei ole.

• koivuniemenherrallaasiaa
        1212 kirjoitti:

Totta. Jos:

Ei se kuule ole mahdotonta. Onnistuu jopa vielä vanhemmalta naiselta, siitä huolimatta että palstapellet eivät millään usko. Eipä meikäläistä liikuta mitä te pellet täällä uhootte, pelkkää sanahelinää se on.

• Jaavainiin

Mikä uutinen tuo nyt on? Jokainen nainen saa halutessaan miehen. Niin rumaa naista ei olekaan etteikö joku olisi tulossa ähkimään. Naiselle sinkkuus on vapaaehtoista. Rumille miehille kuten minulle pakollista. Ainoa toiveeni on että seuraavassa elämässä syntyisin joko naiseksi jolloin saan parisuhteen helposti tai sitten todella komeaksi mieheksi. Aloitin jo tupakoinnin jos saisin edes keuhkosyövän kun muuten oon niin terve et tätä kurjuutta kestäis varmaan huonolla tuurilla kymmeniä vuosia.

• Ai, kymmenen vuotta pelkkää p*skaa?!

Nope... NOPENOPENOPENOPENOPE!
        Annan ehdotuksen: Tee jotain hurjempaa, miten olisi... hmmm... henkilöautolla(jonka kuljetustilassa kaasupulloja) tahatonta itsemurhan yritystä?

Ja tupakoit luukut auki samalla soittaen Kenny Logginsin Danger Zonea...
        Ei yksinäisen elämän tarvi ol pelkkää naisista murehtimista, eihän?

Tunnetusti jännämiehet tuntuu saavan naista kanssa melkeen automaattisesti, joten suosittelen kokeilemaan, toiminee varsinkin kun ensin teet h*vetinmoisen hurjastelushown poliisille ja sitten pysähdyt ja toteat: "Sori jätkät, en jaks kuljettaa noit pulloi enää, ottakaa te ne huostaanne"

• uhuhuhuuhuhhuuuh

Eikö sillä tupakista säästyneellä rahalla vois vaikka mennä kauneusleikkaukseen?

• Alpha_Jorma

Kiinnostaiskos tavata, kokeillaan miten kemiat sopii yhteen ?

• 2plus11

Loppuu kun näkee miehen. Ruma mies=ei oo kemiaa. Komea mies=Kemiaaaaaaa

• alphafemale

Kai on ollut muita naisia?

• Kilttiatm

Nainen saa missä iässä tahansa miehen koska naisella on pillu jota miehet himoitsee.

• trollibensa

Kyllä hyvägeeninen 33v nainen joka pitää fysiikastaan huolta on käypää kamaa. Naisen alamäli vaan 33v - 43v on niin raju että sitä ei monikaan tajua, siis noista naisista.

Aloittajan spekseillä varustetuista vielä ihan ok 33v naisista on kymmenen vuoden päästä hyvin harva enää mitään joka kelpaa asiansa hyvin hoitavalle, ok miehelle.

Pelkästään se seikka että lantio/vyötärösuhde saattaa jo nyt olla heikko (geenit) ja tissien laatu muuta kuin primaa, nousee esiin lähivuosina ja arvo romahtaa.

Mut naisella on tuossa kolmisen vuotta peliaikaa jonka sisällä vastaus täytyy lukita.

• atännä

Olet väärässä :)

• tasonsanostaja
        atännä kirjoitti:

Olet väärässä :)

Kiinnostaisi tietää missä kohtaa trollibensa oli väärässä?

On ihan totta että harva 43v näyttää kovinkaan seksikkäältä. Vartalo kun tuppaa muuttumaan ikääntyessä, tynnyrin muotoiseksi. Ei ole räystäspeppua niin kuin teinitytöillä, eikä sitä vyötäröäkään. Muodot pitää tehdä lihaksilla, ja se kyllä edellyttää kovempaa treeniä kuin mihin 99% naisista on valmiita.

Väitän että lähes kaikilla yli 40v naisilla (pl. ne harvat) on vaikeuksia löytää miestä, ainakaan kunnollista niin tason kuin parisuhdeominaisuuksienkin perusteella.

• vanhempinainentietää

Trollibensan sopii muistaa, että on itsekin 10 vuoden kuluttua 10 vuotta vanhempi. Silloin on alamäki jo pitkällä hänelläkin ja armeijassa syötetty jarru alkanut vaikuttaa. Viagraa tarvitaan vastalääkkeeksi. Ulkonäkökin vähän romahtanut, tukka pudonnut, silmälasitkin kateissa. Ei niillä piirteillä päästä lähellekään parikymppisiä hehkeitä villikissoja.

• karua.on.meno

Vaikka noin kävisikin, niin ei se kumoa sitä tosiasiaa, että nelikymppinen nainen on miesten silmissä ihan eri tasolla kuin parikymppiset misukat. Harva nelikymppinen mies enää niitä parikymppisiä saa, mutta ei se tarkoita, etteivät he pitäisi heitä seksikkäämpinä.

• Kaikki-vanhenee
        karua.on.meno kirjoitti:

Vaikka noin kävisikin, niin ei se kumoa sitä tosiasiaa, että nelikymppinen nainen on miesten silmissä ihan eri tasolla kuin parikymppiset misukat. Harva nelikymppinen mies enää niitä parikymppisiä saa, mutta ei se tarkoita, etteivät he pitäisi heitä seksikkäämpinä.

No samoinhan se on toisinkin päin. Nelikymppinen mies on naisten silmissä ihan eri tasolla kuin parikymppinen, kyllä naisetkin tykkää katsella nuoria ja komeita miehiä, mutta se mikä naiset erottaa miehistä on suhteellisuudentaju. Harva täti-ihminen on niin latvalaho, että kuvittelee kelpaavansa nuorelle ja komealle miehelle. Sen sijaan useakin setäihminen on juuri niin latvalaho, että kuvittelee kelpaavansa nuorelle ja kauniille naiselle. Se herättää vain suunnatonta myötähäpeää kun setä yrittää iskeä nuoria naisia, ja kun naiset nauravat setä ei tajua, että naiset nauravat hänelle - eivät hänen kanssaan, sillä sedän vitsit ja sutkauksetkin ovat juuri yhtä väsyneitä kuin rupsahtanut setä itse...

Miksi tästä parikymppisten parhaassa iässä olevien ihmisten fyysisestä paremmuudesta verrattuna iäkkäämpiin pitää jankata jatkuvasti, tai lähinnä naisten kohdalla? Se on tosiasia, että myös naisia ja varsinkin nuoria naisia viehättää komea ulkonäkö miehessä ja kun mies alkaa kolkutella kolmeakymmentä se ulkonäkö rapistuu hyvin nopeaa tahtia. Naama muuttuu harmahtavaksi, tukka harvenee ja menettää kiiltonsa jos ei ole tipahtanut jo nuorena perintötekijöiden vuoksi. Maha kasvaa ja perse ja naama alkavat roikkua samaan tahtiin... Ei ole vanha setä mitään verrattuna siloposkiseen, tuuheatukkaiseen, pyykkilautavatsaiseen komeaan hormonaalisessa huipussaan olevaan nuoreen mieheen.

• 1212
        Kaikki-vanhenee kirjoitti:

No samoinhan se on toisinkin päin. Nelikymppinen mies on naisten silmissä ihan eri tasolla kuin parikymppinen, kyllä naisetkin tykkää katsella nuoria ja komeita miehiä, mutta se mikä naiset erottaa miehistä on suhteellisuudentaju. Harva täti-ihminen on niin latvalaho, että kuvittelee kelpaavansa nuorelle ja komealle miehelle. Sen sijaan useakin setäihminen on juuri niin latvalaho, että kuvittelee kelpaavansa nuorelle ja kauniille naiselle. Se herättää vain suunnatonta myötähäpeää kun setä yrittää iskeä nuoria naisia, ja kun naiset nauravat setä ei tajua, että naiset nauravat hänelle - eivät hänen kanssaan, sillä sedän vitsit ja sutkauksetkin ovat juuri yhtä väsyneitä kuin rupsahtanut setä itse...

Miksi tästä parikymppisten parhaassa iässä olevien ihmisten fyysisestä paremmuudesta verrattuna iäkkäämpiin pitää jankata jatkuvasti, tai lähinnä naisten kohdalla? Se on tosiasia, että myös naisia ja varsinkin nuoria naisia viehättää komea ulkonäkö miehessä ja kun mies alkaa kolkutella kolmeakymmentä se ulkonäkö rapistuu hyvin nopeaa tahtia. Naama muuttuu harmahtavaksi, tukka harvenee ja menettää kiiltonsa jos ei ole tipahtanut jo nuorena perintötekijöiden vuoksi. Maha kasvaa ja perse ja naama alkavat roikkua samaan tahtiin... Ei ole vanha setä mitään verrattuna siloposkiseen, tuuheatukkaiseen, pyykkilautavatsaiseen komeaan hormonaalisessa huipussaan olevaan nuoreen mieheen.

Ja sitten onkin aika siirtyä mututiedosta tutkimukseen:

http://i.imgur.com/Ijgzwsk.png

http://www.abo.fi/public/fi/News/Item/item/8982

"Tutkiakseen näitä seksikumppaneita koskevia ikätoiveita keräsivät tutkijat vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta ja saivat tulokseksi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä ja että tämä tulos on sama kaikenikäisten naisten kohdalla. Miehillä taas on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Tämä tulos on näkyvissä sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä."

- Åbo Akademin tutkimus

• Tyttövain

Joo mutta ei silti koske kaikkia miehiä, vaan tutkimushan oli tehty 12000 ihmiselle, jossa mukana sekä naisia että miehiä. Eiköhän niitä makuja ole monia, toiset miehet tykkää nuoremmista, toiset vanhemmista, toiset samanikäisistä ja toiset kaikista.

• 1212
        Tyttövain kirjoitti:

Joo mutta ei silti koske kaikkia miehiä, vaan tutkimushan oli tehty 12000 ihmiselle, jossa mukana sekä naisia että miehiä. Eiköhän niitä makuja ole monia, toiset miehet tykkää nuoremmista, toiset vanhemmista, toiset samanikäisistä ja toiset kaikista.

Tietysti. Ylivoimainen enemmistö miehistä tykkää eniten nuorista naisista, riippumatta miesten iästä. Mutta aina löytyy poikkeuksiakin, jotka tykkäävät eri ikäisistä. Toki pitää sanoa että luultavasti 50v mies pitää enemmän 40v naisesta kuin 30v mies, vaikka sekä 50v mies että 30v mies todennäköisimmin pitävät eniten 20-22v naisesta.

Pointti on että normaali/keskiverto 50v mies pitää eniten 20-22v naisesta kun taas normaali/keskiverto 50v nainen pitää eniten 50-55v miehestä.

Huomionarvoista on myös että tutkimukset olivat erilaisia. Åbo Akademi kysyi ihmisiltä unelmapartnerista, kun taas ylemmässä arvioitiin oikeita ihmisiä deittipalvelussa. Koska unelmakumppani on luultavimmin hyväkuntoinen kun taas oikeat ihmiset eivät ole, sekä miehet että naiset päätyivät valkkaamaan nuorempia. Naiset vanhempia tai oman ikäisiä n. nelikymppiseksi asti ja siitä eteen päin hieman nuorempia. Miehet 20-22v naisia riippumatta omasta iästä.

Tutkijat kylläkin huomauttivat että 20-22v oli nuorin valittavissa oleva ikäluokka, ja spekuloivat miten olisi käynyt jos 18-20v naiset olisivat olleet mukana?

Tutkimukset siis kumoavat täysin nimimerkin kaikki vanhenee sepustukset.

• Toivo.Ton
        1212 kirjoitti:

"Tutkiakseen näitä seksikumppaneita koskevia ikätoiveita keräsivät tutkijat vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta ja saivat tulokseksi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä ja että tämä tulos on sama kaikenikäisten naisten kohdalla. Miehillä taas on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Tämä tulos on näkyvissä sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä."

- Åbo Akademin tutkimus

Tuohan kumoaa täysin MA -teorian. Miehen MA ei siis nousekaan vanhetessa ja nuoret naiset eivät alakaan haluta miestä, kun mies vanhenee... Tuohan periaatteessa kertoo sen, että miehellä on markkina-arvo pilvissä vain hetken aikaa, ehkä muutaman vuoden nuorena... Ja silloinkin vain niillä komeilla jyystäreillä. :(

• ATM-automaatti
        Toivo.Ton kirjoitti:

Tuohan kumoaa täysin MA -teorian. Miehen MA ei siis nousekaan vanhetessa ja nuoret naiset eivät alakaan haluta miestä, kun mies vanhenee... Tuohan periaatteessa kertoo sen, että miehellä on markkina-arvo pilvissä vain hetken aikaa, ehkä muutaman vuoden nuorena... Ja silloinkin vain niillä komeilla jyystäreillä. :(

Ei MA-teoria ole sanonut tuollaista.

Tutkimuksessa otettin huomioon lähinnä komeus/kauneus ja ikä, mutta ei niinkään statusta. Miehen MA nousee statuksen myötä, ja status yleensä nousee iän myötä. Naisen tasoa status ei nosta, kaunis siivooja > ruma johtaja.

Siksi monen miehen MA on nuortenkin naisten silmissä korkeimmillaan 30 tienoilla, mutta yleensä viimeistään 35v tienoillla kääntyy laskuun. Sen jälkeen miehet ovat naisia edellä kunhan tyytyvät oman ikäisiin, joskaan ei niin ylivoimaisesti kuin naiset nuorina.

Lopulta pelissä voittavat ainoastaan statusmiehet joiden status kompensoi ikääntymisen jopa vanhempana, ja ne kauniit naiset jotka vaihtavat kauneutensa rahaan ja statukseen riittävän ajoissa.

http://lh4.ggpht.com/-2w5iSRp0kDM/UndtNExMIxI/AAAAAAAAA_A/8CajlxVUa88/image_thumb[9].png?imgmax=800

• ATM-automaatti

Ai niin, palstallehan on kirjoitettu testistä jossa kun vaihdettiin miehen ammatti hoitajasta lääkäriksi, hänen ulkonäkönsä muuttui (ellen väärin muista) kutosesta peräti kasiksi.

Koska useampi lääkäri on 32v kuin 22v, tämä selittää miehen suosion kasvun vanhetessa. Ilman noussutta statusta 22v naisen tyypillinen valinta olisi 22-27v mies.

Sen sijaan jos miehille näytetään naisen kuvaa jossa ammatti vaihdetaan hoitajasta lääkäriksi...mitäpä luulette, nousevatko ulkonäköpisteet. Aivan, eivät varmasti nouse.

• trollibensa
        1212 kirjoitti:

- Åbo Akademin tutkimus

Tässä on juuri se problematiikka mitä valtaosa naisista ei tajua.

""Tutkiakseen näitä seksikumppaneita koskevia ikätoiveita keräsivät tutkijat vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta ja saivat tulokseksi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä ja että tämä tulos on sama kaikenikäisten naisten kohdalla. Miehillä taas on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Tämä tulos on näkyvissä sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä.""

Naiset ovat teinistä kolmekymppisiksi tottuneet siihen että heillä käy flaksi ikäistensä miesten kanssa. Samaa odotetaan 40 iässä vaikka kroppa on jo vahvasti mallia mummo kun hormonitoiminta sakkaa.

Todellisuudessa hyvässä kuosissa oleva ja asiansa hoitava mies 40-50v ottaa sen 8-14 vuotta nuoremman koska kurppaantuminen ei ole niin pitkällä ja toisessa ääripäässä (tuo 14) ikäero on kuitenkin senverran maltillinen että fiksun naisen kanssa se ei vielä muodostu ongelmaksi.

• Nappisilmätt
        trollibensa kirjoitti:

""Tutkiakseen näitä seksikumppaneita koskevia ikätoiveita keräsivät tutkijat vastauksia väestöpohjaisesta yli 12 000 henkilön otoksesta ja saivat tulokseksi, että naiset ovat keskimäärin kiinnostuneita itsensä kanssa suhteellisen samanikäisistä tai hieman vanhemmista miehistä ja että tämä tulos on sama kaikenikäisten naisten kohdalla. Miehillä taas on taipumus olla seksuaalisesti kiinnostuneita noin 25-vuotiaista naisista. Tämä tulos on näkyvissä sekä tätä nuoremmilla että vanhemmilla miehillä.""

Naiset ovat teinistä kolmekymppisiksi tottuneet siihen että heillä käy flaksi ikäistensä miesten kanssa. Samaa odotetaan 40 iässä vaikka kroppa on jo vahvasti mallia mummo kun hormonitoiminta sakkaa.

Todellisuudessa hyvässä kuosissa oleva ja asiansa hoitava mies 40-50v ottaa sen 8-14 vuotta nuoremman koska kurppaantuminen ei ole niin pitkällä ja toisessa ääripäässä (tuo 14) ikäero on kuitenkin senverran maltillinen että fiksun naisen kanssa se ei vielä muodostu ongelmaksi.

Kyllä ainakin suomalaisilla miehillä alkaa kuropantuminen osalla jo 25-vuotiaana, kaljuuntuu, maha kasvaa jne.

• atännä
        tasonsanostaja kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää missä kohtaa trollibensa oli väärässä?

On ihan totta että harva 43v näyttää kovinkaan seksikkäältä. Vartalo kun tuppaa muuttumaan ikääntyessä, tynnyrin muotoiseksi. Ei ole räystäspeppua niin kuin teinitytöillä, eikä sitä vyötäröäkään. Muodot pitää tehdä lihaksilla, ja se kyllä edellyttää kovempaa treeniä kuin mihin 99% naisista on valmiita.

Väitän että lähes kaikilla yli 40v naisilla (pl. ne harvat) on vaikeuksia löytää miestä, ainakaan kunnollista niin tason kuin parisuhdeominaisuuksienkin perusteella.

Tuo kommenttisi kertoo enemmän omasta ulkonäöstäsi, siitä ympäristöstä jossa sinä itse elät. Kun laitat elintapasi kuntoon, huomaat että ympärilläsi onkin enemmän hyväkuntoisia ja hyvännäköisiä, samoilla arvoilla eläviä ihmisiä.

• Samanjauhamista
        1212 kirjoitti:

- Åbo Akademin tutkimus

Se, onko vanha mies kiinnostunut 25-vuotiaasta naisesta on eri asia kuin se, onko 25-vuotias kiinnostunut hänestä. Enkä nyt puhu mistään viiden vuoden ikäerosta.

• Muija45v
        trollibensa kirjoitti:

Kenenkään hormonitoiminta ei "sakkaa" 40-vuotiaana, sekä miesten että naisten kyllä hidastuu. Sen huomaa painon kertymisestä, minulla huikeat 5-7 kg kg kymmenen vuoden aikana. Vaihdevuodet tulevat naiselle keskimäärin 51-vuotiaana, ja hormonikorvaushoidolla voi lykätä vanhenemista vuosilla.
        Sinulla ei taida olla kokemusta eri-ikäisistä ihmisistä kun elät jossain rupsahtamisharhoissa? Toki saat katsella ketä haluat:)
        En viitsi laittaa kuvaa todisteeksi yksityisyyssyistä.

• MiehilläNousuSuunnassa
        Muija45v kirjoitti:

Kenenkään hormonitoiminta ei "sakkaa" 40-vuotiaana, sekä miesten että naisten kyllä hidastuu. Sen huomaa painon kertymisestä, minulla huikeat 5-7 kg kg kymmenen vuoden aikana. Vaihdevuodet tulevat naiselle keskimäärin 51-vuotiaana, ja hormonikorvaushoidolla voi lykätä vanhenemista vuosilla.
        Sinulla ei taida olla kokemusta eri-ikäisistä ihmisistä kun elät jossain rupsahtamisharhoissa? Toki saat katsella ketä haluat:)
        En viitsi laittaa kuvaa todisteeksi yksityisyyssyistä.

Ruumiinvaivoista ei ollut kyse vaan siitä että naisen MA laskee rajusti 30 ikävuoden jälkeen, nuoret naiset ovat preferoiduimpia pari ja- seksisuhteisiin kaikenikäisten miesten keskuudessa. Tämä on tosiasia jota ei voi kiistää mitenkään, miehen Ma nousee iän myötä, ei laske. Kaikkein seksikkäimpänä pidetyt miehet ovat 35 vuotiaita, katso mitä tahansa seksikkäin mies-äänestystä, tulokset ovat aina samat. Ei siellä mitään 20v pojankloppeja ole.

• kurppaparhaimmillaan

Minä olen 35 v. kurppana. Minulla on jo 10 vuotta ollut tyytyväinen aviomies ja pari lasta. Sen enempää en miehiä tarvitse eikä ole koskaan tarvinnut mittauttaa suosiotani miesten keskuudessa, kuinka monelle kelpaan. Yksi hyvä on riittänyt.

Ai mitä teen sinkkupalstalla? En mitään.

• yyfildfok

Ite oon varattu ja käyn silti lukemassa näitä juttuja, on nämä niin hauskoja. Välillä naureskellaan yhdessä mieheni kanssa vatsat kipeinä.

• Naisasialooseri1

On se mielenkiintoinen ja huvittava juttu, että aina kun palstalla otetaan puheeksi naisen nopea rusinoituminen 25 ikävuoden jälkeen niin aina löytyy teitä uskomattomia tapauksia, jotka väittävät, että vienti on vain parantunut rusinoitumisen myötä. Yhtään päinvastaista tarinaa ei koskaan tule.

Todella mielenkiintoista. Oikeassa elämässä en nimittäin tunne/tiedä/ole nähnyt ainuttakaan naista, jonka MA olisi ikääntyessä noussut, päinvastaisia tapauksia tiedän paljonkin. Kamunainen nyt hyvänä esimerkkinä, hän on 31 ja vieläpä ikäisekseen hyvin säilynyt, mutta kyllä oli baarissa miesten mielenkiinto häntä kohtaan hieman toisella tasolla 10 vuotta sitten. Nykyään suurin osa iskijöistä on viisikymppisiä miehiä

• Naisasialooseri1

Ymmärrän kyllä, että ikääntyminen, markkina-arvon nollautuminen ja seksuaalisen vallan menettäminen on naiselle kova paikka ja vaikea myöntää, koska valtakautensa huipulla markknia-arvo on ollut formulakuskin luokkaa ja ovat käyttäneet sitä seksuaalista valtaa todella holtittomasti ja ikääntyminen on tullut yllätyksenä

• Nappisilmät__

Hohhoijaa sulla mitään kavereita ole ja kyllä ainakin minä tunnen montakin yli 30 naista, jotka jos eivät ole sitoutuneet ja naimisissa, riittää vientiä. Kyse kun on geeneistä ja siitä miten pitää huolta kropastaan. Totta, että monet naiset kun miehetkin ovat parhaat päivänsä eläneet kun tullaan 30-vuoden ikään. Se vaan ei koske meitä kaikkia.

• Naisasialooseri1

Sinua se kyllä koskee ja niitä kavereitasi. Olet vain yksi todiste lisää siitä mitä sanoin, että aina täällä kirjoitellaan niitä hurjia juttuja naisista joiden MA on mystisesti noussut rusinoitumisen ja ikääntymisen seurauksena.

Tottakai hieman yli 30v kokenut lutka kelpaa miehille panoksi, varsinkin kun sellaiset suostuvat, heidän on pakko miehiä saadakseen, suostua perverssimpään seksiin eikä auta pihdata pillua, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että hän on valovuosia parikymppisen naisen takana mitä tulee ulkonäköön. Myös yksi YTM kaverini on jonkinnäköisessä suhteessa haaskan kanssa juurikin em. syistä

Mies sen sijaan komistuu huomattavasti vanhetessaan, en kai minäkään muuten saisi parikymppisiä naisia, jotka kyllä saisivat kenet tahansa ikäisensä finninaamankin.

Ja jos se 25v pojannulikka on sitä kuuminta hottia niin miksi nainen valitsi laivan hytissä panokaverikseen minut vaikka paikalla oli myös kaksi alle 25v miestä, jotka hän myös olisi halutessaan saanut? Toista hän kehui söpöksi ja silitti tämän hiuksia, ihan kuten koiranpennullekkin tehdään, mutta ei niiden kanssa seksiä harrasteta. Voihan se pojankloppi olla söpö, mutta se ei ole seksikäs ja miehekäs kuten vanhemmat miehet

• Täävoiselittää

Siinä on sellainenkin tekijä, että parikymppiset tytöt ovat usein epävarmempia itsestään. Naisilla alkaa yleensä vasta kolmekymppisenä olla itsevarmuus kohdillaan.
        Joten vaikka varmaan halukkaita ottajia oli parikymppisenä enemmän, ei sitä itse silloin tajunnut.
        Minäkin olin erittäin epävarma ulkonäöstäni parikymppisenä, minusta olin ruma ja läski. En kehdannut kunnolla katsoa silmiinkään miehiä ja ajattelin että nekin pitävät mua rumana.
        Kyllä miehet varmasti mua katseli ja oli kiinnostuneita, mutta en itseinhoissani sitä huomannut. Olin esimerkiksi ihan satavarma, ettei koulussa yksikään jätkä ollut muhun ihastunut. Todellisuudessa varmaan oli useampikin, mutten sitä silloin uskonut.

Nyt nelikymppisenä kun katson vanhoja kuvia, niissä näkyy nätti laiheliini kuikukaulainen tyttö. En tajua miten pidin itseäni läskinä vaikka painonikin oli normaali.
        Nyt olen vanha ja paksu kurppa, mutta itsetuntoni on parempi ja koska huomaan nyt miesten kiinnostukset, tuntuu kuin musta oltaisiin kiinnostuneempia nyt kuin silloin nuorena nättinä.

• Niin.se.vaan.menee

Kyllä hyvännäköinen ja urheilullinen kelpaa monelle miehelle, varsinkin panoseuraksi. Kuitenkin kaikki niistä ottaisivat mielummin sinusta sen 23v version, mielellään ehkä vähän nuoremmankin.

• Alphafemale

Minä en ole ikinä harrastanut enkä harrasta yhdenyönjuttuja tai mitään irtosuhteita, silti seuraa on. Nyt kuitenkin olen sitoutunut yhteen.

• Ex-------PUA

Miltä tuntuu mälliviemärin virka?

Tokihan moni sinua panee pahemman puutteessa, sillä jotkut miehet rupeavat vankiloissakin homoilemaan kun eivät pillua saa (ja sen ulkopuolella ammuskelemaan), joten tämä todistaa vain sen että naisilla on seksuaalinen valta, mutta myös sen että se ei ole vielä mikään tae naisen laadusta.

• Alphafemale

Meinasin olla kommentoimatta sairaan ihmisen kommentteihin, mutta menköön. Seksi kuuluu parisuhteeseen miksi sitä häpeilemään? Jos on yhdessä jonkun kanssa ja viettää tulevaisuutensa hänen kanssaan, miksi ei saisi nauttia yhdessä olemisesta ja sen tuomista eduista.

• Ex-------PUA
        Alphafemale kirjoitti:

Meinasin olla kommentoimatta sairaan ihmisen kommentteihin, mutta menköön. Seksi kuuluu parisuhteeseen miksi sitä häpeilemään? Jos on yhdessä jonkun kanssa ja viettää tulevaisuutensa hänen kanssaan, miksi ei saisi nauttia yhdessä olemisesta ja sen tuomista eduista.

Sinä olet vanha ihminen, mutta kommentoin minä sinulle silti, en vain tiennyt että olet jo tuossa "herttainen mummo"-vaiheessa, jossa et kestä kovempia sanoja.

Jos nainen puhuu viennistä, niin kyllä se yleensä tarkoittaa sitä, että sitä annetaan jokaisen miehen viedä.

Joten syytähän itseäsi jos tuollainen käsitys tuntuu. Seksi parisuhteessa on ok. Se on ainoa sallittu seksin muoto naiselle, sillä muu on sairautta.

Muuten taas sinuna pysyisin siinä parisuhteessa, sillä tuo on sama tuossa iässä, että lähtisi hyppäämään benjihyppyä köydellä jonka pituus todennäköisesti on liikaa, aiottuun hyppyyn. MAT harvemmin erehtyy, mutta hypergaminen nainen elää täydessä itsepetoksessa vaikka päiviensä loppuun saakka.

• LauraJennaE

näistä laasashöpinöistä tietää vain harva. Sillä aikaa tavalliset ihmiset elävät elämäänsä ja rakastuvat ihmiseen sen enempää miettimättä panohistoriota tai kurppaantumisia. Kai tämä saman asian vatvominen vuodesta toiseen sitten tuottaa jotain mielihyvää jollekin

• Alphafemale

Satuin vahingossa tälle palstalle tai oikeastaan ystävättäreni oli linkittänyt jonkun ihan sairaan ihmisen, joka näköjään tähänkin ketjuun on yllä kommentoinut mielipiteitä.

• Naisasialooseri1

Minäkö se ihan sairas ihminen. Menikö ystävättärelläsi pasmat sekaisin kun sai lukea totuuden tältä palstalta minun kirjoittamanani?

• hyttyskä
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Minäkö se ihan sairas ihminen. Menikö ystävättärelläsi pasmat sekaisin kun sai lukea totuuden tältä palstalta minun kirjoittamanani?

Kummasti ne sun "totuudet" ammutaan yksi toisensa perään alas.

• Ujoatm26v

Yksi nainen haukkui minua säälittäväksi runkkariksi. Ei luulisi paljon olevan varaa kun itse on "halpa" huora.

• kiinnosasssya

Kiinnostaa tietää että eikö miehet sitten haluaisi että yli 25v naisia on edes parisuhdemarkkinoilla? Ei näköjään ole hyvä asia , vaikka aika vaikea on varmasti saada se nuori nainen itselle, mutta jos sitä ei saa, niin mitä järkeä tyytyä johonkin mitä ei halua?

• kulissineitsyt

Normaalimiehet ei edes tiedä, että mikä on Laasasteoria tai ATM. He vain elävät tavallista elämäänsä ja ihastuvat tai rakastuvat naisiin tietämättä, että heidän kuuluisi palvoa vain teinineitsyitä jne.

Kesäloman aikana ehdin esim. kampaajalla istuessa lukea naistenlehtiä. Miksi esimerkiksi yli 100k vuodessa tienaava muusikko Jouni Hynynen otti eron jälkeen itsensä ikäisen vaimon, miksi seksikkäin mies kisoissa pärjäävä näyttelijä Antti Reini on Anu Sinisalon kanssa, miksi vaikkapa Timo Soini on edelleen opiskeluaikaisen heilansa kanssa, miksi Aku Hirviniemi on edelleen Niina Lahtisen kanssa, miksi Björn "Nalle" Wahlroos on edelleen avioliitossa toisen vaimonsa kanssa jo vuodesta -77?

Uskoisin, että monella noista esimerkkeinä mainitsemistani ihmisistä on itsetuntoa olla välittämättä siitä, että mitä muut ajattelevat. Heillä on älyä sen verran, että he ymmärtävät, että muutkin asiat merkitsevät kuin pelkkä ulkonäkö. Heillä ei ole tarvetta etsiä gurua, jonka oppeja noudattaisivat aivottomina (esim. Laasas-teoria).

Nämä esimerkit olivat julkkiksia, koska vaikka tietysti tällaisia esimerkkejä on taviksissa Suomessa tuhansia ja taas tuhansia, niin turha tietysti tässä vedota taviksiin. Jos kerron, että naapurin Pekallakin on itseään vanhempi nätti vaimo, niin kukaan ei sitä usko kuitenkaan.

• jepujeesh
        kulissineitsyt kirjoitti:

Normaalimiehet ei edes tiedä, että mikä on Laasasteoria tai ATM. He vain elävät tavallista elämäänsä ja ihastuvat tai rakastuvat naisiin tietämättä, että heidän kuuluisi palvoa vain teinineitsyitä jne.

Kesäloman aikana ehdin esim. kampaajalla istuessa lukea naistenlehtiä. Miksi esimerkiksi yli 100k vuodessa tienaava muusikko Jouni Hynynen otti eron jälkeen itsensä ikäisen vaimon, miksi seksikkäin mies kisoissa pärjäävä näyttelijä Antti Reini on Anu Sinisalon kanssa, miksi vaikkapa Timo Soini on edelleen opiskeluaikaisen heilansa kanssa, miksi Aku Hirviniemi on edelleen Niina Lahtisen kanssa, miksi Björn "Nalle" Wahlroos on edelleen avioliitossa toisen vaimonsa kanssa jo vuodesta -77?

Uskoisin, että monella noista esimerkkeinä mainitsemistani ihmisistä on itsetuntoa olla välittämättä siitä, että mitä muut ajattelevat. Heillä on älyä sen verran, että he ymmärtävät, että muutkin asiat merkitsevät kuin pelkkä ulkonäkö. Heillä ei ole tarvetta etsiä gurua, jonka oppeja noudattaisivat aivottomina (esim. Laasas-teoria).

Nämä esimerkit olivat julkkiksia, koska vaikka tietysti tällaisia esimerkkejä on taviksissa Suomessa tuhansia ja taas tuhansia, niin turha tietysti tässä vedota taviksiin. Jos kerron, että naapurin Pekallakin on itseään vanhempi nätti vaimo, niin kukaan ei sitä usko kuitenkaan.

Vaikka ns. normaalimiehet eivät tietäisikään mikä on Laasasteoria tai ATM, se ei tarkoita etteivät sen ilmiöt olisi nähtävillä heillekin. Kaikki tietävät että komea pitkä mies saa paljon enemmän huomiota naisilta kuin lyhyt ja ruma. Kaikki tietävät että menestynyt mies on enemmän naisten makuun kuin ns luuseri. On siis miehiä joilla on erilainen suosio naisten suhteen. Sitä voidaan kutsua MA-teorian tasoilla kuten ATM, KTM ja YTM, tai jollain muulla, mutta sisältö on silti ihan sama.

Vaikka miehet eivät tasoteorioista tietäisikään, suurin osa pitää silti nuorista ja hyvännäköisistä naisista, eikä pidä hyvänä asiana jos nainen on maannut kymmenien miesten kanssa. Ei siihen mitään Laasasteorioita tarvita.

Päinvastaisia esimerkkejä löytyy aina, mutta eivät ne riitä kumoamaan sitä miten ihmiset toimivat keskimäärin.

• 1212
        kulissineitsyt kirjoitti:

"Uskoisin, että monella noista esimerkkeinä mainitsemistani ihmisistä on itsetuntoa olla välittämättä siitä, että mitä muut ajattelevat."

Oletko ihan sekaisin?

Juurihan väitit että MAT on tuntematon suurimmalle osalle ihmisistä, ja itse asiassa minäkin olen sitä mieltä että nimen omaan nuoremman vaimon ottamista/nuorempien naisten katselemista pidetään säälittävänä ja vääränä.

Silloinhan mies joka saisi nuoremman mutta ottaa oman ikäisen, on se joka tekee niin kuin muut haluavat. Se50 liikemies joka ottaa22v vaimon on se joka saa paskamyrskyn niskaansa (kts. Jungner, noin esimerkiksi).

• 1212LLE
        1212 kirjoitti:

"Uskoisin, että monella noista esimerkkeinä mainitsemistani ihmisistä on itsetuntoa olla välittämättä siitä, että mitä muut ajattelevat."

Oletko ihan sekaisin?

Juurihan väitit että MAT on tuntematon suurimmalle osalle ihmisistä, ja itse asiassa minäkin olen sitä mieltä että nimen omaan nuoremman vaimon ottamista/nuorempien naisten katselemista pidetään säälittävänä ja vääränä.

Silloinhan mies joka saisi nuoremman mutta ottaa oman ikäisen, on se joka tekee niin kuin muut haluavat. Se50 liikemies joka ottaa22v vaimon on se joka saa paskamyrskyn niskaansa (kts. Jungner, noin esimerkiksi).

Mikä on kenenkin mielestä säälittävää? Palstasetien mielestä teinineitsyt on parasta. Tosielämässä joku Jungner jahtaa nuoria naisia ties mistä syystä, mutta todella paljon on niitä miehiä, jotka saattavat ihailla nuoria naisia vaikkapa yleisurheilun MM-kisoissa, mutta he eivät tee mitään yrittääkseen saada nuorta kaunista timmiä naista. Osalle miehistä naisen pelkkä ulkonäkö ei ole riittävä syy juosta heidän perässä. Osalle miehistä oikeassa elämässä naisen ulkonäkö on vain yksi ominaisuus eikä myöskään naisen nuori ikä ole ehdoton vaatimus.

Alkuperäisen kyselyn mukaan haluttiin kommentteja, että miksi yli 25-v naiset voivat saada ihan hyvin parisuhteen, vaikka palstatotuus on se, että yli 25-v naiset ovat kurppia ja heitä ei halua kukaan.

• 1212
        1212LLE kirjoitti:

Mikä on kenenkin mielestä säälittävää? Palstasetien mielestä teinineitsyt on parasta. Tosielämässä joku Jungner jahtaa nuoria naisia ties mistä syystä, mutta todella paljon on niitä miehiä, jotka saattavat ihailla nuoria naisia vaikkapa yleisurheilun MM-kisoissa, mutta he eivät tee mitään yrittääkseen saada nuorta kaunista timmiä naista. Osalle miehistä naisen pelkkä ulkonäkö ei ole riittävä syy juosta heidän perässä. Osalle miehistä oikeassa elämässä naisen ulkonäkö on vain yksi ominaisuus eikä myöskään naisen nuori ikä ole ehdoton vaatimus.

Alkuperäisen kyselyn mukaan haluttiin kommentteja, että miksi yli 25-v naiset voivat saada ihan hyvin parisuhteen, vaikka palstatotuus on se, että yli 25-v naiset ovat kurppia ja heitä ei halua kukaan.

Mistä luulet sen johtuvan että miehet ihailevat timmejä nuoria naisia vaikkapa siellä yleisurheilun MM-kisoissa (tai missikisoissa jne), mutta eivät yritä saada heitä?

1. miehet haluavat mieluummin oman ikäisensä, ei kovin timmin naisen
        2. miehet eivät usko mahdollisuuksiinsa saada naisia jotka tyypillisesti seurustelevat urheilutähtien, liikemiesten, yms kanssa
        3. miehet eivät halua saada osakseen naisten halveksuntaa yrittämällä nuoria naisia joita eivät luultavimmin kuitenkaan saa

Sanoisin että useimmissa tapauksissa 2. ja 3.

• Naisasialooseri1

Kyllä. Useimmin vaihtoehto nro 2

• nimimerkitönj

Itse en ole vuosiin ollut himoliikkuja, silti miehen olen aina löytänyt jos sellaisen olen halunnut. Ehkäpä naiset tosiaan saa helpommin kumppanin, kuin miehet jos vaan haluaa. Tai sitten katoavan pieni prosentti naisista ei saa tai ei hyväksy niitä jotka voisi saada. Mene ja tiedä. Mulle ei ole kuitenkaan omasta mielestä ollut liutaa ottajia, mutta aina muutama joka on kiinnostunut.

Olen kuitenkin itse ollut se aloitteelinen lähestymään niitä miehiä, joista olen kulloinkin ollut kiinnostunut ja vain muutamalta olen saanut pakit. Teininä niitä alatko oleen kyselyjä tuli usein, joka kerta kieltäydyin koska kysyjä ei ollut se poika josta olin kiinnostunut. Se oli se jota ihastuneena useita vuosia ihmettelin ja haaveilin, mutta se ei ollut kiinnostunut minusta. Eikä edes mikään kansikuvapoika tms. mitä nyt täällä hehkutellaan melkein ylimaalliseksi kaikki saavaksi ihmeeksi.

En tosin kovin monesta ole elämäni aikana edes ollut kiinnostunut. Mutta ne joista olen/olin, ovat olleet ja ovat tavallisia rivimiehiä tavallista duunia tekeviä. Osa heistä on perheenisiä, osa poikamiehiä edelleen ja osa jo kuollutkin. Ne joista jotain jälkikäteen tiedän. Kuinka elämä heitä viskeli minun jälkeen...

Ja nyt se tärkein eli oma kulta (joka sulostuttaa olemassa olollaan) vielä nukkuu tuolla lapsiemme kanssa. Eli loppujen lopuksi röykkyisen ja kivikkoisen matkan jälkeen löytyi se jonka kanssa on hyvä olla ja elää. Parisuhteessa ja perheenä.

• nimierkitönj

Toisaalta täytyy sanoa, että miksi mies on aina löytynyt voi johtua siitä, että en ole kovinkaan ankara ulkonäkö asioiden suhteen, enkä tulojen suhteen tms. jonka mukaan naiset kuulema valitsee miehet. Tähän joukkoon kiinnostavia miehiä on mahtunut niin lyhyttä ja läntää, pitkää ja hoikkaa, tummaa ja vaaleata, rikasta ja rutiköyhää, alkoholitonta ja alkoholisti, nuorempaa ja vanhempaa, amiksen käyneitä ja korkeammin koulutettuja jne. Mikä on lopulta ollut se syy jäädä yhteen on kiva luonne jonka kanssa viihtyy, yhteisymmärrys ja arvomaailman yhteenkäyminen.

Emme ole rikkaita, tavallisia rivikansalaisia tavallisine koulutuksineen ja tuloineen. Haaveilen lottovoitosta, mutta vain jakaakseni sen rakkaimpieni kanssa. Vaihtaisin korkeintaan uudempiin vaatteisiin, jos lotossa voittaisin ehkä jopa loma-asunnon hankkisin ulkomailta. Mutta näitä rakkaita en rahaan vaihtaisi, raha on vaan rahaa ja rakkaat on rakkaita rahattominakin.

• Dddddu

Olen 34 ja mies. 33 vuotiiana nainen on parhaassa iässä ja ovat todella kauniita jos vaan pitävät itsestään huolta ja paino on kaks numeroinen luku. Ja todellakin kyseiset naiset kelpaavat miehelle kuin miehelle.Mut valitettavasti vapaana niitä harvemmin löytyy.
      Suoraan sanottuna 25 vuotta on se raja joilloin se nainen rupee yleensä paisumaan

• rumamaija

"33 vuotiiana nainen on parhaassa iässä"
        "25 vuotta on se raja joilloin se nainen rupee yleensä paisumaan"

Pieni ristiriita näiden kahden välillä

• huhhuhj

Ihan pimeitä juttuja...ei voi olla totta, että nää samat keskustelut...kurppa ja markkina-arvot jatkuu vaan. Pikkusen katkeroitunutta ja pimeetä porukkaa.

• Uhriutujaulina

Jep ja samat sekopäät, pitkäaikaistyötöntä sosiologia palvovat tyypit väittää että a) naisella ei ole mitään arvoa minkäänikäisen miehen silmissä 25. ikävuoden jälkeen JA että b) nainen kuin nainen saa aina halutessaan parisuhteen.
        Pientä ristiriitaa, ehei :D

• järkikäteen

Palstan trollisedät sikseen. Naisen MA on aina keskimäärin korkeampi kuin miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      204
      7023
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4642
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4298
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3262
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe