Nyt venäjä toimittaa iranille...

16

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTSEiKirj

      On hienoa että Iran puolustaa itseään!
      HYVÄ!

      • Hienoa että voi ampua ydinpommin ei nuo ole maanpuolustus tarvikkeita

        Saamme kohta olla varuillaan koska he aikovat tappaa kaikki "vääräuskoiset" että kts voi paeta idollimaahan iraniin, mutta varo sitä kun Nato ampuu iraniin


    • Ei kai kukaan ole kieltänyt Irania hankkimasta tavanomaisia aseita varsin keskinkertaisesti aseistetulle armeijalleen.

      • KTSEiKirj

        Ei todellakaan. Iran on ollut 80-luvun alusta alkaen naapuriensa ja USA:n hyökkäysten kohteena.


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Ei todellakaan. Iran on ollut 80-luvun alusta alkaen naapuriensa ja USA:n hyökkäysten kohteena.

        Muut ovat olleet iranin hyökkäysten kohteena, kun iran tukee terrorismia hamasia ja isisiä ym.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Muut ovat olleet iranin hyökkäysten kohteena, kun iran tukee terrorismia hamasia ja isisiä ym.

        Vai tukee Iran shiiamuslimeja vainoavaa Isisiä? Nyt repes. :D:D:D
        Totuuus on toivon mukaan voittaja, mutta sulla ei näköjään ole siinä voitossa pienintäkään osuutta.


      • KTSEiKirj

      • Huomioikaa

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa... joten meillä on ensmäinen pelivuoro!
        Te tuutte kaukaa perästä...


      • Mutta nuo ovat ohjusten laukaisu alustoa joilta voidaan ampua ydinpommi vaikka USA:n asti


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mutta nuo ovat ohjusten laukaisu alustoa joilta voidaan ampua ydinpommi vaikka USA:n asti

        Taatusti Venäjä ei myy ballististen ohjsten laukaisualustoja yhtään mihinkään. :D


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mutta nuo ovat ohjusten laukaisu alustoa joilta voidaan ampua ydinpommi vaikka USA:n asti

        Ei, vaan kyseessä S-300 on pitkän matkan ilmapuolustusohjusjärjestelmä, kuten olisit voinut helposti netistä tarkistaa. Ei sellaisilla mitään mannertenvälisiä ohjuksia ammuta, vaan estettäisiin Israelin ja Yhdysvaltojen "ennaltaehkäisevät" ilmahyökkäykset Iranin ydinlaitoksiin, kuten tuon jutun lopussa suoraan sanotaankin.


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Muut ovat olleet iranin hyökkäysten kohteena, kun iran tukee terrorismia hamasia ja isisiä ym.

        Olisipa totuus noin yksinkertainen ja mustavalkoinen.


      • christus.victor kirjoitti:

        Olisipa totuus noin yksinkertainen ja mustavalkoinen.

        Nuo eivät muusta ymmärrä, joten heille sen pitää olla juurikin ehdottoman yksinkertainen ja täydellisen mustavalkoinen.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Nuo eivät muusta ymmärrä, joten heille sen pitää olla juurikin ehdottoman yksinkertainen ja täydellisen mustavalkoinen.

        Ja samanaikaisesti samanlainen mustavalkoinen huuhaa nähtävästi varsin hyvin uppoaa myös vähemmän hörhöihin länsimaisiin ihmisiin, jotka pitävät itseään älykkäinä ja asioista perillä olevina. Sota terrorismia vastaan on samanlainen vitsi kuin amerikkalaisten sota huumeita vastaan ja heidän muutkin aiemmat sotansa olivat, mutta silti aika kritiikittä länsimainen yleisö näyttää asiaan suhtautuvan. Media on onnistunut vaikenemaan ja selittelemään kaiken parhain päin ja virallinen totuus on uponnut aivan yhtä hyvin kuin ellei paremmin kuin itänaapurissa?


    • kbkvjbkvjvkbjvjvjvjv

      Ainoastaan ydinase pysäyttää illumiNaZionistisen khazarijuutalaismafian.

    • ettästiedätte

      Loppu on lähellä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe