Olo alkaa olla siedettävä vaikkakin yskäisyjä tulee tasaiseen tahtiin. Viimeksi olen syönyt klo 23.28, viimeinne nielaisu tapahtui kun klo oli hieman yli 23.27, virallisesti paastoni alkoi siis klo 23.28. Söin pari ruisleipää sinappisilliä oli vain levitteenä.
Miten tästä eteenpäin?
Ykköstoive on parantua flunssasta, tämä on hirveä kokemus. Kakkostoive on laihtua. On tässä tullut nyt laihduttuakin mutta mulla on varaa laihtua huomattavasti lisääkin.
Ostin bosch 600w monitoimikoneen, jonka avulla ajattelin saada onnistuneempia sämpylöitä.
Flunssassa n. 2,5 vrk
2
134
Vastaukset
- Ihramies105.7kg
Saattaa olla että syön tänään. Ehtii sitä tietenkin huomennakin. Flunssa jatkuu. Paasto kestänyt nyt yli 21h.
- Ihramies105.7kg
Joo, söin eilen klo 23.38 eli paasto kesti 24h 10min. Ihan jees. Nyt oon vaan ollut sen jälkeen taas syömättä eli paastonnut, hehe.
Söin aika kauan aikaa. lopetin vasta klo 00.05. Eli siitä alkoi paastoaika taas. Paastoan minkä paastoan täsä nyt. Joo. Täti kuoli tänään sairaalassa. Semmosta se on. Juupa juu. Mitäs muuta? Paino on 105,7kg. Nimimerkissä käytän pistettä pilkun sijaan kun nimimerkissä ei voi käyttää pistemerkkiä.
Flunssa sen kun jatkuu yskien ja nenää niistäen, kohta olen flunssaillut 4 vrk täyteen, ihan hyvä saavutus sekin. Mitä kauemmin flunssailee niin sitä varmemmin tästä parantuu ja sitten on kivaa taas ahmia....ei kun laihdutuksessa usuia saavutuksia, voittoja, kahmia. Huomsasitko miten runollisesti sanoin tuon? Ahmia, kahmia.
Näin se ilta etenee, itsekseen naureskellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745