Putkosen mustalista

pientalonpoika

Tässä he ovat:

Eero Heinäluoma
Antti Rinne
Erkki Tuomioja
Pekka Vennamo
Li Andersson
Ville Niinistö
Henna Virkkunen
Jan Sundberg
Juha Suonranta
Kimmo Grönlund
Atte Jääskeläinen

Mitä mieltä olette Putkosen listauksesta?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisimmin_paikkansapit

.

"Useita Viideskolonnalaisia mainittu mm. katkera lihapulla pekka"

har!11

.

• MeIIi

Soini on nykyään reilusti läskimpi kuin Vennamo. Painoa vissiin 160 kilon paikkeilla. Järkyttävä näky.

• pientalonpoika

Olisihan tuonne vielä nimiä mahtunut joukkoon. Tuossa lienee perussuomalaisia vihaavien "älykköjen" kärkikaartilaisia. On poliitikkoja, on median edustajia, professoreitakin joukossa. Kuvastaa otannassa Suomen kansan tämän hetkistä mädännäisyyden tilaa. Tilaa, jossa ei ole avunantoa Suomen köyhälistölle, avunantoa syrjäseutujen palveluille. Monikulttuurisuuden trendikkäässä ideologisessa kuplassa surffailevat hyvätuloiset poliitikot, professorit ja mediaväki.

• pientalonpoika

Tein pikaisen psykoterapeuttisen istunnon kuvitteellisesti toki tuon listan "älykköjen" seurassa. 1. Poliitikot: Sain rehellisiä vastauksia kunhan niitä en kerro kolmansille osapuolille. Kertoivat olevansa joka kommareita, sossuja, viherpiiperöisiä tai sitten Suomen hurreja. Kertoivat, että heidän kannatuksensa tukeutuu hyvin laajalti suvaitsevaisuuteen, kaikkia syleilevään rakkauteen, monikulttuurisuuteen ja kaksikielisyyteen. 2. Professorit: Jos meinaan istua professorin pallilla eläkeikään saakka parempi olla sitä mieltä mitä on trendikkyys kullosenakin aikana. 3. Median väki: Potkuthan mulle tulisi jos totuutta alkaisin kertomaan.

• pientalonpoika

Sen vielä haluan sanoa, että me suomalaiset olemme hyvin kuuliaista kansaa. Uudistettu jätevesiasetus, jolla ei edelleenkään ole lain voimaa, sai kansan hereille. Suurin joukoin riensimme paikallisen Osuuspankin lainaosastolle hakemaan lainaa uudelle paskakaivojärjestelmän rakentamiselle. Jotkut kertoivat myöhemmin syyn meille jo uudisrakentajille. Kuulemma Itämeri saastuu. Naapurit eivät reagoineet, eivät tehneet tarvittavia uudistuksia. Minulta meni viimeisetkin säästöt ja lainaakin piti ottaa. Näin kertoi minulle katkeroitunut naapurini.

• Tiitisen lista olisi mielenkiintoisempi.
      Ja lista niistä tavaroista jotka olen laittanut varmaan talteen, muistamatta mihin varmaan talteen.

• pientalonpoika

Buddy hyvä. Kiitos kun tulit vauhdittamaan keskustelua :)

• Minulla on todella tylsää.
        Eikä näin tylsistyneessä tilassa saa juuri vauhtiakaan aikaan.
        Lisäksi olen lihonut kesän aikana viitisen kiloa.
        Pööh jne.

• pientalonpoika

Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?

• pientalonpoika kirjoitti:

Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?

Olenko minä joskus käynyt salilla....... siis en ole..... siis koskaan.

(syön itselääkintäsuklaata)

((ja katson Minionsia))

• Minions on ajoittain hiukan hauska.
        -> Kyllä sen voi katsoa.

• Tiitisen_lista----

.

"Ike????? Lipi?????? Kimmo Stasi????????"

har!11

.

• pientalonpoika

Ok. Tällä iällä dementia vaivaa. Sattoi se olla suminagashi, rose 18, zasu, runontaja tai minä itse, joka kävi punttisalilla.

• Saleilla haisee.
        Olen joskus kulkenut sellaisen ohi samassa ilmatilassa.
        Kuplahalleissakin haisee jos on tiettyjä ihmisiä paikalla (tennishalli ja vain pari tyyppiä pelaamassa).

• bravo.bravi

Putkonen on voimainsa tunnossa, vihdoinkin hän on joukoissa, joissa hänen neroutensa ymmärretään. Erosi muutama vuosi sitten demareista kun siellä ei kuningastietä koskaan auennut.

Pekka Vennamon kommentti on osuva; Putkosen puuhat, kuten tuo lista, ei aiheuta muuta kuin säälivää naurua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      51
      1138
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      49
      920
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      917
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      75
      910
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      855
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      195
      748
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      743
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe