Putkosen mustalista

pientalonpoika

Tässä he ovat:

Eero Heinäluoma
Antti Rinne
Erkki Tuomioja
Pekka Vennamo
Li Andersson
Ville Niinistö
Henna Virkkunen
Jan Sundberg
Juha Suonranta
Kimmo Grönlund
Atte Jääskeläinen

Mitä mieltä olette Putkosen listauksesta?

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisimmin_paikkansapit

.

"Useita Viideskolonnalaisia mainittu mm. katkera lihapulla pekka"

har!11

.

• MeIIi

Soini on nykyään reilusti läskimpi kuin Vennamo. Painoa vissiin 160 kilon paikkeilla. Järkyttävä näky.

• pientalonpoika

Olisihan tuonne vielä nimiä mahtunut joukkoon. Tuossa lienee perussuomalaisia vihaavien "älykköjen" kärkikaartilaisia. On poliitikkoja, on median edustajia, professoreitakin joukossa. Kuvastaa otannassa Suomen kansan tämän hetkistä mädännäisyyden tilaa. Tilaa, jossa ei ole avunantoa Suomen köyhälistölle, avunantoa syrjäseutujen palveluille. Monikulttuurisuuden trendikkäässä ideologisessa kuplassa surffailevat hyvätuloiset poliitikot, professorit ja mediaväki.

• pientalonpoika

Tein pikaisen psykoterapeuttisen istunnon kuvitteellisesti toki tuon listan "älykköjen" seurassa. 1. Poliitikot: Sain rehellisiä vastauksia kunhan niitä en kerro kolmansille osapuolille. Kertoivat olevansa joka kommareita, sossuja, viherpiiperöisiä tai sitten Suomen hurreja. Kertoivat, että heidän kannatuksensa tukeutuu hyvin laajalti suvaitsevaisuuteen, kaikkia syleilevään rakkauteen, monikulttuurisuuteen ja kaksikielisyyteen. 2. Professorit: Jos meinaan istua professorin pallilla eläkeikään saakka parempi olla sitä mieltä mitä on trendikkyys kullosenakin aikana. 3. Median väki: Potkuthan mulle tulisi jos totuutta alkaisin kertomaan.

• pientalonpoika

Sen vielä haluan sanoa, että me suomalaiset olemme hyvin kuuliaista kansaa. Uudistettu jätevesiasetus, jolla ei edelleenkään ole lain voimaa, sai kansan hereille. Suurin joukoin riensimme paikallisen Osuuspankin lainaosastolle hakemaan lainaa uudelle paskakaivojärjestelmän rakentamiselle. Jotkut kertoivat myöhemmin syyn meille jo uudisrakentajille. Kuulemma Itämeri saastuu. Naapurit eivät reagoineet, eivät tehneet tarvittavia uudistuksia. Minulta meni viimeisetkin säästöt ja lainaakin piti ottaa. Näin kertoi minulle katkeroitunut naapurini.

• Tiitisen lista olisi mielenkiintoisempi.
      Ja lista niistä tavaroista jotka olen laittanut varmaan talteen, muistamatta mihin varmaan talteen.

• pientalonpoika

Buddy hyvä. Kiitos kun tulit vauhdittamaan keskustelua :)

• Minulla on todella tylsää.
        Eikä näin tylsistyneessä tilassa saa juuri vauhtiakaan aikaan.
        Lisäksi olen lihonut kesän aikana viitisen kiloa.
        Pööh jne.

• pientalonpoika

Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?

• pientalonpoika kirjoitti:

Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?

Olenko minä joskus käynyt salilla....... siis en ole..... siis koskaan.

(syön itselääkintäsuklaata)

((ja katson Minionsia))

• Minions on ajoittain hiukan hauska.
        -> Kyllä sen voi katsoa.

• Tiitisen_lista----

.

"Ike????? Lipi?????? Kimmo Stasi????????"

har!11

.

• pientalonpoika

Ok. Tällä iällä dementia vaivaa. Sattoi se olla suminagashi, rose 18, zasu, runontaja tai minä itse, joka kävi punttisalilla.

• Saleilla haisee.
        Olen joskus kulkenut sellaisen ohi samassa ilmatilassa.
        Kuplahalleissakin haisee jos on tiettyjä ihmisiä paikalla (tennishalli ja vain pari tyyppiä pelaamassa).

• bravo.bravi

Putkonen on voimainsa tunnossa, vihdoinkin hän on joukoissa, joissa hänen neroutensa ymmärretään. Erosi muutama vuosi sitten demareista kun siellä ei kuningastietä koskaan auennut.

Pekka Vennamon kommentti on osuva; Putkosen puuhat, kuten tuo lista, ei aiheuta muuta kuin säälivää naurua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      216
      9242
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6048
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      103
      4908
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4858
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3960
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3500
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2926
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2911
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2701
    Aihe