Putkosen mustalista

pientalonpoika

Tässä he ovat:

Eero Heinäluoma
Antti Rinne
Erkki Tuomioja
Pekka Vennamo
Li Andersson
Ville Niinistö
Henna Virkkunen
Jan Sundberg
Juha Suonranta
Kimmo Grönlund
Atte Jääskeläinen

Mitä mieltä olette Putkosen listauksesta?

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisimmin_paikkansapit

      .

      "Useita Viideskolonnalaisia mainittu mm. katkera lihapulla pekka"

      har!11

      .

      • MeIIi

        Soini on nykyään reilusti läskimpi kuin Vennamo. Painoa vissiin 160 kilon paikkeilla. Järkyttävä näky.


    • pientalonpoika

      Olisihan tuonne vielä nimiä mahtunut joukkoon. Tuossa lienee perussuomalaisia vihaavien "älykköjen" kärkikaartilaisia. On poliitikkoja, on median edustajia, professoreitakin joukossa. Kuvastaa otannassa Suomen kansan tämän hetkistä mädännäisyyden tilaa. Tilaa, jossa ei ole avunantoa Suomen köyhälistölle, avunantoa syrjäseutujen palveluille. Monikulttuurisuuden trendikkäässä ideologisessa kuplassa surffailevat hyvätuloiset poliitikot, professorit ja mediaväki.

    • pientalonpoika

      Tein pikaisen psykoterapeuttisen istunnon kuvitteellisesti toki tuon listan "älykköjen" seurassa. 1. Poliitikot: Sain rehellisiä vastauksia kunhan niitä en kerro kolmansille osapuolille. Kertoivat olevansa joka kommareita, sossuja, viherpiiperöisiä tai sitten Suomen hurreja. Kertoivat, että heidän kannatuksensa tukeutuu hyvin laajalti suvaitsevaisuuteen, kaikkia syleilevään rakkauteen, monikulttuurisuuteen ja kaksikielisyyteen. 2. Professorit: Jos meinaan istua professorin pallilla eläkeikään saakka parempi olla sitä mieltä mitä on trendikkyys kullosenakin aikana. 3. Median väki: Potkuthan mulle tulisi jos totuutta alkaisin kertomaan.

      • pientalonpoika

        Sen vielä haluan sanoa, että me suomalaiset olemme hyvin kuuliaista kansaa. Uudistettu jätevesiasetus, jolla ei edelleenkään ole lain voimaa, sai kansan hereille. Suurin joukoin riensimme paikallisen Osuuspankin lainaosastolle hakemaan lainaa uudelle paskakaivojärjestelmän rakentamiselle. Jotkut kertoivat myöhemmin syyn meille jo uudisrakentajille. Kuulemma Itämeri saastuu. Naapurit eivät reagoineet, eivät tehneet tarvittavia uudistuksia. Minulta meni viimeisetkin säästöt ja lainaakin piti ottaa. Näin kertoi minulle katkeroitunut naapurini.


    • Tiitisen lista olisi mielenkiintoisempi.
      Ja lista niistä tavaroista jotka olen laittanut varmaan talteen, muistamatta mihin varmaan talteen.

      • pientalonpoika

        Buddy hyvä. Kiitos kun tulit vauhdittamaan keskustelua :)


      • Minulla on todella tylsää.
        Eikä näin tylsistyneessä tilassa saa juuri vauhtiakaan aikaan.
        Lisäksi olen lihonut kesän aikana viitisen kiloa.
        Pööh jne.


      • pientalonpoika

        Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?


      • pientalonpoika kirjoitti:

        Yritän viihdyttää Sinua tylsyydessäsi. Vaikka kertomalla, että olit vielä 10 v. sitten huippukunnossa. Mussutatko likkaa iltasella? Etkö enää käy salilla?

        Olenko minä joskus käynyt salilla....... siis en ole..... siis koskaan.

        (syön itselääkintäsuklaata)

        ((ja katson Minionsia))


      • Minions on ajoittain hiukan hauska.
        -> Kyllä sen voi katsoa.


      • Tiitisen_lista----

        .

        "Ike????? Lipi?????? Kimmo Stasi????????"

        har!11

        .


    • pientalonpoika

      Ok. Tällä iällä dementia vaivaa. Sattoi se olla suminagashi, rose 18, zasu, runontaja tai minä itse, joka kävi punttisalilla.

      • Saleilla haisee.
        Olen joskus kulkenut sellaisen ohi samassa ilmatilassa.
        Kuplahalleissakin haisee jos on tiettyjä ihmisiä paikalla (tennishalli ja vain pari tyyppiä pelaamassa).


    • Putkonen on voimainsa tunnossa, vihdoinkin hän on joukoissa, joissa hänen neroutensa ymmärretään. Erosi muutama vuosi sitten demareista kun siellä ei kuningastietä koskaan auennut.

      Pekka Vennamon kommentti on osuva; Putkosen puuhat, kuten tuo lista, ei aiheuta muuta kuin säälivää naurua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe