Palsta on päivän piristys, saa kunnon naurut :D

Jtlwlkend

Tämä palsta on kyllä komiikkaa parhaimmillaan. Ex-pua ja ikis_m sekä muut ätmiksi itseään kutsuvat nössykät vinkuvat asioita päivästä toiseen, joko ihan trollatakseen tai joku näköjään jopa uskoo siihen mitä itse kirjoittaa :D sekaisin kaikki, mutta jatkakaa pojat, ainakin saamme hyvät naurut ja se vissiin tarkoitus onkin!

41

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • men.have.it.bad

      Naisille asia on varmaan vain hauska mutta jos olisit mies niin kyllä hymy hyytyisi.
      Kaikki naiset syntyy ns kultalusikka suussa.

    • darktroll

      Mua ainakin naurattaa eniten tuo darkfear trollaus :D

    • hintti-hartsa

      ei paljoo naurata..

      • ylikuivaa

        ei, liian kuivaa kakkaa, ei edes hymyilytä.


    • nice.to.meet.you
    • Ikis__M

      "sekaisin kaikki, mutta jatkakaa pojat, ainakin saamme hyvät naurut ja se vissiin tarkoitus onkin!"

      Toki vilpitön halumme on piristää palstan naisia, onpahan edes yksi vakaa valopilkku niiden elämässä rauhoittamassa tunnesykkyrämykkyröitä joita villit mieskuviot niille aiheuttaa, jatkamme siis mutta nyt täytyy hetkeksi poistua asioille.

    • VaiHauskaa

      Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa vai miten se meni. Kyllähän ihmisten kaipuulle tässä maailmassa nauraa osataan kunhan se ei osu omalle kohdalle. Vinkit täällä naisettomille miehille onkin aina että mene hoitoon. Eli kun et saa naista yleensä ulkoisista seikoista niin hoitoon meno auttaa. Se että miten se naisen tuo ei kukaan ole sitä selittänyt. Mutta näinhän se on. Rikkaatkin naureskelevat ja pitävät köyhiä pilkkanaan. Tavallaan tämä naisettomuus mistä täälläkin valitetaan on jatkoa koulukiusaamiselle mutta aikuis elämän sellaista. Se ero että koulukiusaamista halutaan ehkäistä. Aikuis elämässä tapahtuvaa kiusaamista ei. Aina ne joilla menee paremmin jollain elämän alalla tuntevat vahingoniloa niitä kohtaan joilla ei mene. Raadollistahan tää elo on.

      • Ex-------PUA

        Näinpä.

        Naiset ovat paras todiste itsensä ylistämistä vastaan.

        Harvemmin näet täällä miehiä nauramassa ja ivaamassa toisen hätää, epäoikeudenmukaisuutta, syrjintää tai muuta sellaista.

        Samalla naiset on niitä, jotka ovat ensimmäisinä käsi ojossa vaatimassa itselleen lisää oikeuksia.

        Älkää siis kysykö, että miksi maailmassa on naisvihaa, kysykää että miten on mahdollista ettei sitä ole vielä enempää.

        Viha on terve reaktio epäoikeudenmukaisuuteen.


      • ttttttttttttttttttt

        Minä oon ollut koko elämäni yksin ja nauran näille jutuille silti. Nämähän on oikeesti tragikoomisia ja se tässä hauskinta onkin.
        Se ku tuntee sen tuskan näiden juttujen takana ja silti vaan naurattaa niin että kyynelet valuu silmistä eikä oikein itsekään tiedä aina itkeekö vai nauraako.


    • Ex-------PUA

      Passiivis-aggressiivinen nauru, tuo jokaisen kurpan viimeinen oljenkorsi ja defenssi, kun ei pysty kiistämään mitä hänelle on sanottu.

      Myöskin varma merkki siitä, että on osunut ja uponnut.

      Kuten tässäkin tapauksessa.

      • Jtlwlkend

        "jatkakaa pojat, ainakin saamme hyvät naurut ja se vissiin tarkoitus onkin!"


      • Ex-------PUA
        Jtlwlkend kirjoitti:

        "jatkakaa pojat, ainakin saamme hyvät naurut ja se vissiin tarkoitus onkin!"

        Todistit pointtini.


      • Älähti
        Ex-------PUA kirjoitti:

        Todistit pointtini.

        "Tämä palsta on kyllä komiikkaa parhaimmillaan. Ex-pua ja ikis_m sekä muut ätmiksi itseään kutsuvat nössykät vinkuvat asioita päivästä toiseen"

        Osui ja upposi.


      • Ex-------PUA
        Älähti kirjoitti:

        "Tämä palsta on kyllä komiikkaa parhaimmillaan. Ex-pua ja ikis_m sekä muut ätmiksi itseään kutsuvat nössykät vinkuvat asioita päivästä toiseen"

        Osui ja upposi.

        "itte oot!!111"

        Olet säälittävä.

        (Mutta jäljittely on suurinta ihailua. )


    • kysymysmerkkejä

      Mitä piristävää siinä on että samoja juttuja jankutetaan vuodesta toiseen?

      • pirristäää

        Niinniin mutta naset on nisoja!!!


    • ätminki

      Naisten pihtaaminen on vakava ongelma.

    • Huumoriamulle

      Niin juuri! Luuserit vinkuu ja räksyttää, naiset ja oikeat miehet nauraa! Muiden viihdyttäminen on ätmien olemassaolon syy.

      • Ex-------PUA

        Sanoo vanha huora jota oikeat miehet käyttävät mälliviemärinä.


    • hintti-hartsa

      nii-i harmi ku kiltti ja kunnollinnen hinttari ei kelpaa naisille..

    • Kmikko-

      Komiikkaa täällä on oikeastaan niissä kohdin eniten, mitkä ei liene komiikaksi ajateltu. Ns.trollikomiikat ja alapään sanojen hoeskelu ei nyt aikuista kummemmin naurata

    • On varmasti todella hauskaa nauraa miehille, jotka ovat jääneet ilman naista. Ole hyvä vaan nauruista, sadisti.

      Pitäisikö miestenkin nauraa raiskatuiksi ja hakatuiksi joutuneille naisille? Naisille joilla ei jossain maissa ole mitään oikeuksia? Naisille, jotka saavat rintasyövän? Naisille, jotka eivät pysty tekemään lapsia? Naisille, joiden naamalle heitetään happoa?

      No mutta ihan oma vika :D Mitäs ovat sellaisia nössyköitä :D Voi kun nyt "säälittää" :D Ei, kyllä niiden mediassa kerrottujen juttujen täyty olla pelkkää trollausta. Onneksi itselläni menee hyvin eikä naisten kärsimyksille tarvitse kuin nauraa ;) Kyllä "ätnit" on vässyköitä!

      • nauravanainen

        Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman. Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta.

        Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne. Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty.

        XD


      • nauravanainen kirjoitti:

        Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman. Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta.

        Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne. Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty.

        XD

        "Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman."

        Kyllä, koska ovat nirsoja. Hypergamian takia naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Sellaselle naiselle pitääkin nauraa, jonka "ongelmat" ovat itse aiheutettuja.

        "Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta."

        Tuskin nyt ihan sama juttu. Itse en luule kuolevani, ellen ole kuolemansairas. Menkkakivut jalostaa luonnetta? No ei ole ainakaan suomalaisten naisten osalla jalostaneet luonteita kuin huonompaan suuntaan.

        "Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne."

        Sori vaan tyttö. Kidu kuukautiskivuissasi ja itke lisää feministinä etuoikeuksia naisille.

        "Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty."

        Sinä et onnistunut edes naurattamaan, koska olet niin säälittävä. Epäonnistuit siinäkin tehtävässä.

        XD XD XD XD


      • Ex-------PUA
        nauravanainen kirjoitti:

        Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman. Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta.

        Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne. Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty.

        XD

        Oletko tyhmä? Te kurpat olette jääneet yksin hypergamianne vuoksi. Kun taas miehet ovat jääneet yksin teidän (hypergamian) vuoksi. Siinä on pikkuinen ero.

        Tuo taas on ääliömäistä ja täysin epäempaattista, jopa sadistista nauramista toisen onnettomuudelle. Fakta ettet voinut vastata superille, kun hän käänsi pöydät, kertoo jo jotain. Joko vihaat miehiä ja nautit heidän syrjityksi joutumisesta tai sitten kummankaan sukupuolen tuska ei saa sinussa aikaan kuin hysteerisen naurukohtauksen.

        Olet sairas.


      • Ex-------PUA kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Te kurpat olette jääneet yksin hypergamianne vuoksi. Kun taas miehet ovat jääneet yksin teidän (hypergamian) vuoksi. Siinä on pikkuinen ero.

        Tuo taas on ääliömäistä ja täysin epäempaattista, jopa sadistista nauramista toisen onnettomuudelle. Fakta ettet voinut vastata superille, kun hän käänsi pöydät, kertoo jo jotain. Joko vihaat miehiä ja nautit heidän syrjityksi joutumisesta tai sitten kummankaan sukupuolen tuska ei saa sinussa aikaan kuin hysteerisen naurukohtauksen.

        Olet sairas.

        Yleensä naisten mielestä kaikki miesten ongelmat ovat miesten omaa syytä. Mutta sen lisäksi naistenkin ongelmat ovat miesten syytä. Sitä sanotaan vastuun pakoiluksi.


      • Ex-------PUA
        super-atm kirjoitti:

        "Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman."

        Kyllä, koska ovat nirsoja. Hypergamian takia naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Sellaselle naiselle pitääkin nauraa, jonka "ongelmat" ovat itse aiheutettuja.

        "Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta."

        Tuskin nyt ihan sama juttu. Itse en luule kuolevani, ellen ole kuolemansairas. Menkkakivut jalostaa luonnetta? No ei ole ainakaan suomalaisten naisten osalla jalostaneet luonteita kuin huonompaan suuntaan.

        "Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne."

        Sori vaan tyttö. Kidu kuukautiskivuissasi ja itke lisää feministinä etuoikeuksia naisille.

        "Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty."

        Sinä et onnistunut edes naurattamaan, koska olet niin säälittävä. Epäonnistuit siinäkin tehtävässä.

        XD XD XD XD

        Nuo menkkakivut jalostaa luonnetta-juttuun.

        Joo, ja menkkaveren valuttaminen valkoiselle paperille julkisella paikalla on taidetta, jos femakoilta kysytään.

        Todellisuudessahan ne ovat naisten numero 1. tekosyy olla ärsyttävä kusipää, joka ei siedä ketään, ja jota ei kukaan siedä.


      • 156
        super-atm kirjoitti:

        Yleensä naisten mielestä kaikki miesten ongelmat ovat miesten omaa syytä. Mutta sen lisäksi naistenkin ongelmat ovat miesten syytä. Sitä sanotaan vastuun pakoiluksi.

        Tällä palstalla kylläkin kaikki miesten ongelmat (usein jopa koko maailman ongelmat) laitetaan naisten syyksi. Te palstapojat näytätte olevan erittäin taitavia tuossa vastuunpakoilussa.


      • 156 kirjoitti:

        Tällä palstalla kylläkin kaikki miesten ongelmat (usein jopa koko maailman ongelmat) laitetaan naisten syyksi. Te palstapojat näytätte olevan erittäin taitavia tuossa vastuunpakoilussa.

        Kerro yksi esimerkki. Tuskin pystyt.


      • nauravanainen
        super-atm kirjoitti:

        "Mut onhan täällä naisiakin jotka ovat jääneet ilman."

        Kyllä, koska ovat nirsoja. Hypergamian takia naisten vaatimukset ovat järjettömiä. Sellaselle naiselle pitääkin nauraa, jonka "ongelmat" ovat itse aiheutettuja.

        "Tää on vähän sama juttu ku jos miehet tulee kipeäks ni kauhee "valivalivali, mää kualen" mutta naiset kestää kipeänä olonki heittämällä. Ehkä ne joka kuukautiset menkkakivut jalostaa luonnetta."

        Tuskin nyt ihan sama juttu. Itse en luule kuolevani, ellen ole kuolemansairas. Menkkakivut jalostaa luonnetta? No ei ole ainakaan suomalaisten naisten osalla jalostaneet luonteita kuin huonompaan suuntaan.

        "Sori vaan pojat, mutta kyllä tää väkisinki on huumoripalsta teidän ansiostanne."

        Sori vaan tyttö. Kidu kuukautiskivuissasi ja itke lisää feministinä etuoikeuksia naisille.

        "Teillä on kuitenkin tärkeä tehtävä, ihmisten naurattaminen. Ajatelkaa positiivisesti, nauratatte naisiakin koko ajan. Siihen ei joka jannu pysty."

        Sinä et onnistunut edes naurattamaan, koska olet niin säälittävä. Epäonnistuit siinäkin tehtävässä.

        XD XD XD XD

        Eihän se naurattaminen mun tehtäväni täällä olekaan. Vaan nauraminen. Ja sitä piisaa, se ei lopu. Jatkakaa, vaadimme lisää.


      • nauravanainen kirjoitti:

        Eihän se naurattaminen mun tehtäväni täällä olekaan. Vaan nauraminen. Ja sitä piisaa, se ei lopu. Jatkakaa, vaadimme lisää.

        Jatketaan toki. Itsekin nauran sinulle, kun Suomeen tulevat pakolaiset raiskaavat ja hakkaavat sinut. Vaadimme lisää. Mitäs olet tuollainen atn-vässykkä!


    • en tiiä mutta nauroin ko ketjun ajan, taas. XD

      • ...koska sisäinen feminisyys vaati niin


    • pohdiskelijatyyppi

      Ensiksi kun tulin tälle palstalle, tämä tuntui huumoripalstalta. Sitten kun aikani seurasin tätä toistuvuutta mikä tällä palstalla on, ajattelin, että tänne kanavoituu varmaan paljon sellaista puhetta, mitä joidenkin mielessä selvästi on, mutta he eivät sitä oikeassa elämässä juuri äännen puhu. Ajattelin, että maailmassa on todella paljon aivan erilaisia miehiä kuin minä. En ole ikinä tuntenut kokevani minkäänlaista syrjintää naisten taholta. Minusta on aika pelottavaa, että maailmassa on tällainenkin vähemmistö miehiä, jotka suhtautuvat vihamielisesti naisiin ja kokevat naiset jonkinlaisena vastustajanaan. Minusta siinä ei ole mitään huumoria, että joku ei keksi mitään muuta sanottavaa kuin huorittelu, lutkittelu ja naiset selityksenä ihan kaiken maailman ongelmiin tai tyhmäksi, idiootiksi haukkuminen ja tappamisfantasioiden lietsominen. Se ei ole huumoria, vaan yksinkertaisesti huonoa käytöstä.

      • NaamioiduJoskusÄtmiksi

        Kyllä naiset syrjivät. Ätmit tietävät ja ovat kokeneet tämän kaiken. Itse et ole nähnyt naisten vihaisia mulkaisuja, kun vain saavutkin samaan tilaan silmiään pyörittelevän naisen kanssa.


      • pohdiskelijatyyppi
        NaamioiduJoskusÄtmiksi kirjoitti:

        Kyllä naiset syrjivät. Ätmit tietävät ja ovat kokeneet tämän kaiken. Itse et ole nähnyt naisten vihaisia mulkaisuja, kun vain saavutkin samaan tilaan silmiään pyörittelevän naisen kanssa.

        Epäilemättä ihmiset suhtautuvat eri tavalla eri ihmisiin, mutta onko se syrjintää. Jos minä näen jonkun naisen joka ei minua kiinnosta, en kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota kuin naiseen joka kiinnostaa minua. Mutta ei se ole syrjintää. Me vain kiinnostumme joistakin ja joistakin emme. Kysymys on siis pikaisesta tapaamisesta. Ajan myötä ensivaikutelma voi vahvistua kun ihmisen oppii paremmin tuntemaan ja joskus negatiivinen ensivaikutelma voi muuttua kun ihmisen oppii tuntemaan. Syrjintää se ei ole. Kukaan ei kuitenkaan voi sanella minulle kenestä minun pitäisi kiinnostua ja kenestä ei, ihan se on minun oma päätös, vaikka se olisi tyhmäkin jonkun mielestä. Itse kannan vastuuni valinnoistani. Oletan ja sallin näin olevan myös naisten puolelta.


      • pohdiskelijatyyppi kirjoitti:

        Epäilemättä ihmiset suhtautuvat eri tavalla eri ihmisiin, mutta onko se syrjintää. Jos minä näen jonkun naisen joka ei minua kiinnosta, en kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota kuin naiseen joka kiinnostaa minua. Mutta ei se ole syrjintää. Me vain kiinnostumme joistakin ja joistakin emme. Kysymys on siis pikaisesta tapaamisesta. Ajan myötä ensivaikutelma voi vahvistua kun ihmisen oppii paremmin tuntemaan ja joskus negatiivinen ensivaikutelma voi muuttua kun ihmisen oppii tuntemaan. Syrjintää se ei ole. Kukaan ei kuitenkaan voi sanella minulle kenestä minun pitäisi kiinnostua ja kenestä ei, ihan se on minun oma päätös, vaikka se olisi tyhmäkin jonkun mielestä. Itse kannan vastuuni valinnoistani. Oletan ja sallin näin olevan myös naisten puolelta.

        Amen.


      • HerraPorkkana
        pohdiskelijatyyppi kirjoitti:

        Epäilemättä ihmiset suhtautuvat eri tavalla eri ihmisiin, mutta onko se syrjintää. Jos minä näen jonkun naisen joka ei minua kiinnosta, en kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota kuin naiseen joka kiinnostaa minua. Mutta ei se ole syrjintää. Me vain kiinnostumme joistakin ja joistakin emme. Kysymys on siis pikaisesta tapaamisesta. Ajan myötä ensivaikutelma voi vahvistua kun ihmisen oppii paremmin tuntemaan ja joskus negatiivinen ensivaikutelma voi muuttua kun ihmisen oppii tuntemaan. Syrjintää se ei ole. Kukaan ei kuitenkaan voi sanella minulle kenestä minun pitäisi kiinnostua ja kenestä ei, ihan se on minun oma päätös, vaikka se olisi tyhmäkin jonkun mielestä. Itse kannan vastuuni valinnoistani. Oletan ja sallin näin olevan myös naisten puolelta.

        Asiaa alusta loppuun.


      • helka kirjoitti:

        Amen.

        haista paska


      • kurppis

        Sekö ei ole hypergamiaa, että haluatte nuoren kauniin neitsyt naisen?
        Yhtä loogista kuin se, että kaikki naiset ovat sekä pihtareita että lutkia.
        Turha siitä on kurpille raivota. Sillä sitähän kurpparaivo on, kurpille raivoamista, tyhjästä.


      • atännä
        pohdiskelijatyyppi kirjoitti:

        Epäilemättä ihmiset suhtautuvat eri tavalla eri ihmisiin, mutta onko se syrjintää. Jos minä näen jonkun naisen joka ei minua kiinnosta, en kiinnitä häneen sillä tavalla huomiota kuin naiseen joka kiinnostaa minua. Mutta ei se ole syrjintää. Me vain kiinnostumme joistakin ja joistakin emme. Kysymys on siis pikaisesta tapaamisesta. Ajan myötä ensivaikutelma voi vahvistua kun ihmisen oppii paremmin tuntemaan ja joskus negatiivinen ensivaikutelma voi muuttua kun ihmisen oppii tuntemaan. Syrjintää se ei ole. Kukaan ei kuitenkaan voi sanella minulle kenestä minun pitäisi kiinnostua ja kenestä ei, ihan se on minun oma päätös, vaikka se olisi tyhmäkin jonkun mielestä. Itse kannan vastuuni valinnoistani. Oletan ja sallin näin olevan myös naisten puolelta.

        Niin totta. Eikä kaikkia ihmisiä voi muutenkaan aina huomioida eikä huomata.

        Kaikki "silmien pyöritykset" eivät ole tarkoitettu toisille ihmisille. Aika vainoharhaista ja itsekeskeistäkin ottaa jokaisen vastaantulijan nyreät ilmeet henkilökohtaisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe