Palstalaiset

Gallupisti

Mitä teet elokuun viimeisenä viikonloppuna?

22

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehtämees

      Metsästän karhua. Jos nalleja ei ole liikenteessä kuten nyt niin sitten metsästän sorsia.

    • ethaluatietää

      Oikeasti et halua tietää. Teen töissä "töitä". Muutaman euron vajaa nelinumeroisesta luvusta istun koneella, pelaan konsolilla, syön, juon, nukun.

    • Samaa kuin teen joka viikonloppu. :-/

    • nimimerkitönj

      Koitan pakkailla, muutto lähestyy. Ei vaan oikein inspaa aina toi tavaroiden siirtely paikasta toiseen. :(

      Sitten ipanoiden kanssa puljaamistahan se enimmäkseen aina on....elämä nimittäin.

    • saaristonNainen

      Samaa kuin joka kesäviikonloppu. Olen yksin mökillä. Saunon ja uin jos tarkenen vielä mereen mennä.

    • hintti-hartsa

      runkkaan..

    • juoppoätmi

      Ryyppään (eli kännäämistä luvassa) viinaa tekee mieli.

    • Ex-------PUA

      Venetsialaiset luvassa.

    • Osallistun midnight runiin.

    • vihatipunen

      Näköjään tylsistyn kotona. Eilen piti mennä yhelle keikalle mutta en jaksanutkaan työpäivän jälkeen. Onneksi keikkoja voi kyllä katsoa ihan kotonakin netistä, äsken katsoin Paperi T:n Blockfestin keikan viime lauantailta.

      Nyt on sellanen olo, että kesä on loppu ja syksy tulee. Tykkään kyllä pimeistä syysilloista, ei siinä mitään mut silti vähän jotenkin masentaa. Ja sellaista tunnetta ei ole vähään aikaan ollut. Jonkinasteinen työuupumus kyllä muttei tällaista vapaa-ajan alakuloa.

      • vihatipunen

        Lisäys: nytpä tuntuukin kurkku vähän kipeältä eli alakuloisuus voi johtua alkavasta flunssasta (tai tulevista menkoista).


      • Joo, lähetään kuuntelee heviä joku viikonloppu, niin piristytään!
        Syyskuussa stratovarius seinäjoella..
        Tänään piti mennä venetsialaisiin, mutta ei saa aikaseks. Moneen kuukauteen en oo känynnä missään viihteellä, niin sitä on ikäänkuin jämähtänyt ja on vaikea lähteä minnekkään. Täst täytyy päästä eroon.


      • vihatipunen
        rebelfly83 kirjoitti:

        Joo, lähetään kuuntelee heviä joku viikonloppu, niin piristytään!
        Syyskuussa stratovarius seinäjoella..
        Tänään piti mennä venetsialaisiin, mutta ei saa aikaseks. Moneen kuukauteen en oo känynnä missään viihteellä, niin sitä on ikäänkuin jämähtänyt ja on vaikea lähteä minnekkään. Täst täytyy päästä eroon.

        Nyt voisin lisätä vielä, että nukun. Menin vähän jälkeen kahdeksan nukkumaan ja tarkoitus oli nukkua noin tunnin mutta jatkoinkin unia ja heräsin tuossa klo 4. Olin jättänyt läppärin päälle ja nyt olen laittamassa sitä kiinni. Tietty pitää lukea mitä on täällä tapahtunut. Eipä juuri mitään vissiin.

        Niin, mähän siis olen koko kesän juossut jossain festareilla tai keikoilla..tai siltä ainakin tuntui, että nyt kun en ole kuukauteen ollut missään keikalla niin olen alamaissa. Ja muutakin kulttuuria on sisältynyt kesääni.

        Kyllä se hevi vaan piristää, että menepä sinäkin vaan johonkin keikalle. Stratot on syyskuussa myös Helsingissä mutta taidan jättää se väliin koska en siitä niin paljon (nykyään) välitä. Tuskassa kävin kyllä kuuntelemassa kun soittivat "Visions"-levyn kokonaan, ja se oli hyvä keikka kyllä. Ite odottelen lokakuuta ja esim. Amorphiksen ja Diablon keikkoja ym. , ja niiden uusia levyjä...varsinkin Diablon. Kyllä mä muunkin musiikkilajin keikoilla käyn mutta aika metallipainotteista se on tänä vuonna ollut. Tosin aika monet niin keikoista on ollut yhden ja saman bändin keikkoja (jonka näin 7 kertaa 7 kuukauden aikana). Onneksi työnantajani on kustantanut (suurimmaksi osaksi) "piristäytymiseni" paitsi nyt on muovirahat kohta käytetty.


      • vihatipunen kirjoitti:

        Nyt voisin lisätä vielä, että nukun. Menin vähän jälkeen kahdeksan nukkumaan ja tarkoitus oli nukkua noin tunnin mutta jatkoinkin unia ja heräsin tuossa klo 4. Olin jättänyt läppärin päälle ja nyt olen laittamassa sitä kiinni. Tietty pitää lukea mitä on täällä tapahtunut. Eipä juuri mitään vissiin.

        Niin, mähän siis olen koko kesän juossut jossain festareilla tai keikoilla..tai siltä ainakin tuntui, että nyt kun en ole kuukauteen ollut missään keikalla niin olen alamaissa. Ja muutakin kulttuuria on sisältynyt kesääni.

        Kyllä se hevi vaan piristää, että menepä sinäkin vaan johonkin keikalle. Stratot on syyskuussa myös Helsingissä mutta taidan jättää se väliin koska en siitä niin paljon (nykyään) välitä. Tuskassa kävin kyllä kuuntelemassa kun soittivat "Visions"-levyn kokonaan, ja se oli hyvä keikka kyllä. Ite odottelen lokakuuta ja esim. Amorphiksen ja Diablon keikkoja ym. , ja niiden uusia levyjä...varsinkin Diablon. Kyllä mä muunkin musiikkilajin keikoilla käyn mutta aika metallipainotteista se on tänä vuonna ollut. Tosin aika monet niin keikoista on ollut yhden ja saman bändin keikkoja (jonka näin 7 kertaa 7 kuukauden aikana). Onneksi työnantajani on kustantanut (suurimmaksi osaksi) "piristäytymiseni" paitsi nyt on muovirahat kohta käytetty.

        Meillä näyttää olevan samaa ohjelmaa tiedossa..jep, amorphiksen ja diablon keikoille menossa myöskin ja children of bodomilta tulee keikka uuden levyn myötä muistaakseni joulukuussa:) Kun musa on hyvää, niin kyllä sitä sitten saa aikaiseksi lähtee...Kyllä mua nyt kaduttaa kun jäi kesän festarit väliin, näin ei oo käyny todellakaan vuosikausiin. Ne vaan kuuluu kesään ja tää ei tuu kyllä toistuun ens kesänä.


      • vihatipunen
        rebelfly83 kirjoitti:

        Meillä näyttää olevan samaa ohjelmaa tiedossa..jep, amorphiksen ja diablon keikoille menossa myöskin ja children of bodomilta tulee keikka uuden levyn myötä muistaakseni joulukuussa:) Kun musa on hyvää, niin kyllä sitä sitten saa aikaiseksi lähtee...Kyllä mua nyt kaduttaa kun jäi kesän festarit väliin, näin ei oo käyny todellakaan vuosikausiin. Ne vaan kuuluu kesään ja tää ei tuu kyllä toistuun ens kesänä.

        Mä mietin kans tuota Bodomia (permatolippuja sais vielä Jäähalliin) mut kun siinä viikon sisällä olis myös muutakin nähtävää=Mokoma. Slayer Anthrax ym. kiinnostelisi kyllä jos vaan lippuja ehtii saamaan permannolle. Molemmat olen kyllä nähnyt 2 kertaa. Bodomitkin olen useampaan kertaan nähnyt, viimeksi pari vuotta sitten Provinssirockissa.

        Välillä kyllä mieleen tulee, että voisiko keski-ikäinen nainen jotain muuta hommailla mutta tämä nyt on vaan "mun tapa elää".


      • vihatipunen kirjoitti:

        Mä mietin kans tuota Bodomia (permatolippuja sais vielä Jäähalliin) mut kun siinä viikon sisällä olis myös muutakin nähtävää=Mokoma. Slayer Anthrax ym. kiinnostelisi kyllä jos vaan lippuja ehtii saamaan permannolle. Molemmat olen kyllä nähnyt 2 kertaa. Bodomitkin olen useampaan kertaan nähnyt, viimeksi pari vuotta sitten Provinssirockissa.

        Välillä kyllä mieleen tulee, että voisiko keski-ikäinen nainen jotain muuta hommailla mutta tämä nyt on vaan "mun tapa elää".

        Mielestäni se ei kyllä kato yhtään ikää ja varsinkaan kun sinkkuna elää, niin voi tehä sitä mistä tykkää.
        Joo, mielenkiinnolla odotan bodomin uutta levyä, kun sanovat, että nyt palataan juurilleen musiikillisesti. Tuo vanha tuotanto juurikin on ollut enemmän mieleeni..
        Hatebreederiä parempaa kiekkoa saa todellakin hakea.


      • vihatipunen
        rebelfly83 kirjoitti:

        Mielestäni se ei kyllä kato yhtään ikää ja varsinkaan kun sinkkuna elää, niin voi tehä sitä mistä tykkää.
        Joo, mielenkiinnolla odotan bodomin uutta levyä, kun sanovat, että nyt palataan juurilleen musiikillisesti. Tuo vanha tuotanto juurikin on ollut enemmän mieleeni..
        Hatebreederiä parempaa kiekkoa saa todellakin hakea.

        Niin ei kai. Tosin sukulaiset yms. saattaa ihmetellä tai eipä nekään enää ihmettele kun ehkä ne tietää jo, että olen vähän "outo".

        Pari biisiähän on jo Youtubessa siltä Bodomien tulevalta levyltä. Ehkä ne on vähän enemmän sitä vanhaa? Mä pidän ite henk.koht. parhaimpana kokonaisuutena Hate Crew Deathroll -levyä.


    • röhnötän koneen äärellä, kuinkas muuten.

    • Töissähän sitä ollaan täällä Saimaalla. Tänään ollaan omtu sääseisonnassa tuulen takia, kun niput ei kestä kovaa aallokkoa. Yön kuihaan tässä olis tarkotus lähtä eteenpäin kohti Savonlinnaa ja sitten aina Lappeenrantaan asti Pulpille ja Kaukaalle.

    • Älytön

      Kävin musiikki tapahtumassa kaupungilla.
      Sieltä nakarin kautta kotiin ;D

    • tavismies37

      Nyt on ainakin hirvee krapula. Olin eilen yhden naisen luona juomassa ja naimassa. En jäänyt yöksi kun sillä on pieni lapsi siellä ja olemme vasta tapailuvaiheessa.

    • Ratikkakuski

      Olin festareilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe