Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jatkuva ja raastava huoli poikaystävästä

SeTrouble

Olen 1,5 vuotta seurustellut pari vuotta vanhemman pojan kanssa. En osaa tarkkaa sanoa kuinka kauan tätä on jatkunut mutta kauan. Poikaystäväni on vahva ja osaa huolehtia itsestään mutta pelkään koko ajan että hänelle käy jotain. Eikä missään terveissä määrin. Hän menee vain minuutiksi pois näköpiiristä ja heti mielikuvat että hän on joutunut tappeluun tai tapettu. Ihan pienistä asioista tulee järkyttäviä ja pakko koko ajan olla varmistamassa. Yritän peittää tätä häneltä koska ymmärrän että on varmasti rasittavaa mutta tämä väsyttää minua paljon enemmän kuitenkin kuin häntä. Tämä ei lopu millään. Mitä oikein teen...?

4

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välität

      Sinulla taitaa olla jokin hylkäämiskokemukseen viittaava trauma lapsuudestasi?
      Olisi hyvä käydä psykologilla tms. juttelemassa. Osaksi mielestäni ihan normaalia, kun on toiseen syvästi kiintynyt jne. Uskon että paranee ajanoloon ehkä itsekseenkin.

    • Sinun täytyy luottaa siihen että meistä kaikista pidetään huolta ja kaikki mene Niinkuin pitääkin.
      Nyt sinä asetat itsesi Jumalan asemaan , että kaikki on sinun vastuulla ja sinun pitää varjella ystävääsi.
      Jokaisella on suojelusenkeli joka huolehtii omastansa.
      Näkisin että sinulla on luottamuspula siitä , että elämä kantaa jokaista suunnitelman mukaisesti.
      Voisit käyttää mantraa:
      Kaikki on hyvin elämässäni !

    • Pakkoajatuksia? Jos kuulut opiskelijaterveydenhuollon piiriin niin käypä juttelemassa asiasta.

      • Ajattelin myös samaa kuin sinäkin, sen jälkeen kuin olin kirjoittanut viestini.
        Kyseessä voi olla myös pakko-oireisuutta, joka johtuu ahdistuksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe