Tapasin vähän aikaa mukavan tytön ja tapailtuamme hieman aikaa selvisi, että hän ei ole ollut miehen kanssa ja aikoo odottaa avioliittoon asti. Itse en luultavasti pystyisi hillitsemään itseäni niin kauan (eli pari-kolme vuotta). Pystyisitkö itse?
Pystyisitkö odottamaan avioliittoon asti?
35
435
Vastaukset
Totta kai.
Toisaalta epäilen noissakin tapauksissa naisen odottavan, että mies on koko ajan käymässä päälle ja melkein ottamassa väkisin. Muuten ei ole sitä "kemiaa".
- enkylpystyisi
En pystyisi. Varsinkin suhteen alussa hormoonit hyrräävät siihen tahtiin, että on vaikea pitää näppinsä erossa toisesta. Ja entä jos seksi onkin paskaa sitten avioliittoon päästyä? Sitten kärsitään loppuelämä huonosto seksistä.
- 19plus4
En pystyisi enkä suosittele muillekaan. Joidenkin kanssa ne hommat ei vaan pelaa ja parempi ettei kasvata turhaan erotilastoja sen vuoksi.
- nimimerkitönj
En haluaisi odottaa, vaikka pystyisinkin. Avioliitto takana ja ei ole aikeissa mennä uudelleen avioon. Tuossa on se riski, että jospa toisen kanssa seksi onkin ihan järkyttävää. Ole siinä sitten naimisissa ikäsi tai eroa seksin takia. Ei kuulosta kovin kannattavalta yhtälöltä. Ei se odottelu, eikä avioliittokaan.
Kyllähän toiset uskoo, että se on kohtalo tapahtui mitä tahansa tai jumalan määräys yms. Helppoa ja vaivatonta vastuun siirtämistä itseltä jollekin muulle taholle, kun ei jaksa nähdä vaivaa aukoakseen elämän solmuja. Näin se nyt on kun jumala tahtoi, tähän mun pitää nyt tyytyä. - ätmeille.vaan
AP:n nainen (nainen) tuntuisi sopivan palstan ätmeille, mutta epäilen etteivät ätmitkään pystyisi olemaan noin kauan ilman seksiä, jos kerran ovat päässeet noin lähelle jo naista. Kuitenkin yleensä suhteissa on sitä seksuaalista jännitettä ja olisi aika karsea tunne kärsiä "sinisistä kasseista" useamman vuoden ajan. Olen joskus odottanut 3kk ensimmäistä kertaa naisen kanssa ja sekin teki todella tiukkaa.
- ätmeille.vaan
Ajatusvirhe... siis "AP:n nainen (neitsyt) tuntuisi..."
- atm33
Ei kiinnosta seksi enää joten ihan sama. Jos tapaan jonkun naisen ja nainen haluaa seksiä heti niin pihtaan siltä enkä aio harrastaa seksiä.
- 19plus4
Miksi seksi ei kiinnosta? Onko sinulla aseksuaalisia taipumuksia? Testot alhaalla? Jälkimmäiseen löytyy ihan lääkkeitä.
- darknainen
HELL NO! Joka päivä pitää saada seksiä eri miesten kanssa kuten moderni ja kansainvälinen nainen tekee
- atmomastatahdosta
Ihan helposti. En ole koskaan tavannut tuollaista naista vaikka olen sellaista etsinyt. Vaadin neitsyyttä itseltäni avioliittoon asti, joten vaadin sitä myös tulevalta vaimoltani. 25 vuotiaaksi olen helposti selvinnyt, joten on ihan sama odottaa lisää vaikka seuraavat 25 vuotta.
Palstan mukaan olen atm, koska en ole naista vielä saanut. Helkan mukaan olen varmaankin tyhmä ja ronkeli. Mutta oli miten oli en omasta mielestäni vaadi naiselta mahdottomia. Minulla on kaksi vaatimusta tulevalle vaimolleni ikää 18-40 ja neitsyt. Miten on palstan naiset saako Suomessa vaatia naiselta yhtään mitään?- 13plus1
Jos se on oikeasti oma päätös niin ei se mielestäni tee henkilöstä ätmiä / ätniä. Tosin samanlaista, varsinkin Suomesta, on todella vaikea löytää. Parhaimmat paikat saattaisivat olla seurakunnat. Lähes kaikki harrastavat seksiä jo teini-iässä ja sen jälkeen usean kumppanin kanssa ennen avioliittoa.
- atännä
Mielestäni ei saa vaatia keneltäkään mitään, ei mieheltä eikä naiselta. Mutta itseltään saa. Jollei toinen ole sellainen kuin sinä toivoisit kumppanisi olevan, silloinhan se ei ole sinulle sopiva kumppani.
Tuossa nyt tietysti oletuksena, että peruskäytöstavat ja lain noudattaminen ovat kunnossa... :-/
Itseäsi ja niitä arvojasi voit muuttaa, mutta et toisia ihmisiä. "Saako Suomessa vaatia naiselta yhtään mitään"
Jos noin asian ilmaiset niin ei. Et voi vaatia ketään olemaan 18-40 vuotias neitsyt.
Mutta sinulla on täysi vapaus etsiä elämänkumppania niin kauan kunnes löydät 18-40 vuotiaan neitsyen. Kukaan ei pakota tyytymään muuhun.
- Kysyvä
Miksi pitää odottaa 2 - 3 vuotta avioitumista? Maksimissaan vuosi ja sen jaksaa odottaakin, jos toinen on se oikea.
- oletko.varma
Aika harvat menevät naimisiin vuoden tuntemisen jälkeen. Ihan tavallinen aika on seurustella ja tutustua kunnolla n. 2-3 vuotta ennen kuin juostaan alttarille. Ja mitä sitten teet, jos huomaatkin että olette seksuaalisesti täysin erilaisia? Toki jonkin verran asioita voi opetella, mutta osa ihmisistä on seksuaalisempia kuin muut. Tuskin jaksaisit olla avioliitossa missä sinua panettaa viisi kertaa päivässä ja vaimo haluaa kerran kahdessa kuukaudessa peiton alla.
- näinseon
juu - ei sitä avoitumista tarvi odottaa 2-3 vuotta, meillä oli noin vuosi ja ollaan oltu nyt lähes 30 v yhdessä, eikä mihinkään uskontoon kuuluta. Se on se toisen ihmisen kunnioittaminen ihmisenä.
- smells.like.bullshit
näinseon kirjoitti:
juu - ei sitä avoitumista tarvi odottaa 2-3 vuotta, meillä oli noin vuosi ja ollaan oltu nyt lähes 30 v yhdessä, eikä mihinkään uskontoon kuuluta. Se on se toisen ihmisen kunnioittaminen ihmisenä.
Miksi olet Sinkut- palstalla, jos olet mukamas ollut naimisissa 30-vuotta?
- silmätaukitollot
oletko.varma kirjoitti:
Aika harvat menevät naimisiin vuoden tuntemisen jälkeen. Ihan tavallinen aika on seurustella ja tutustua kunnolla n. 2-3 vuotta ennen kuin juostaan alttarille. Ja mitä sitten teet, jos huomaatkin että olette seksuaalisesti täysin erilaisia? Toki jonkin verran asioita voi opetella, mutta osa ihmisistä on seksuaalisempia kuin muut. Tuskin jaksaisit olla avioliitossa missä sinua panettaa viisi kertaa päivässä ja vaimo haluaa kerran kahdessa kuukaudessa peiton alla.
Sitä ne teki ennen. Pari ei ehkä tunteneet toisensa kovin hyvin, silloin ei voinut edes kuvitella asuvansa yhdessä ilman papin aamenta. Lyhyt tutustuminen, kiinnostus ainakin miehen osalta, lyhyt kihlausaika ja naimisiin. Sen jälkeen vasta pääsivät tutustumaan toisiinsa ja yhdessä oli pysyttävä vaikka olisi kuinka hirvittävä kumppani.
Toiseks on aina ollut olemassa helppoja naisia joiden luona miehet kävivät "visiitillä", maksua vastaan tietenkin, sekä ennen avioliittoa että avioliiton aikana. Ei kannata sinisilmäisesti uskoa kioskin rakkausromaaneihin, ne ovat viihdettä, eivät tosielämää.
- Kokeilija_
En. Autoakin pitää saada koeajaa ennen kuin sen ostaa.
Tuollainen ajattelutapa on minusta jotenkin kieroutunut, eli tuossahan pillusta on tehty ikäänkuin kauppatavaraa. Kun saat avioliiton, saat seksiä.
En tidä miks naiset haluaa sen päivänsä prinssessana, mutta itse en ajatellut avioliittoa solimia, koska mielestäni täysin turha. Vapaa tahto ja sitä rataa. Se ei kaipaa mitään sopimusta papin edessä.- isompi.juttu
Avioliitto on kyllä kaikkea muuta kuin hääpäivä eli päivä prinsessana.
- 20ja12
Avioliitto on juridinen sopimus eikä mikään päiväni-prinsessana-leikki.
http://www.oikeus.fi/fi/index/esitteet/avioliittolaki/puolisoidenoikeudetjavelvollisuudetavioliitossa.html
- avioliittook
Ihmiset ovat erilaisia.Monille sukupuolielämä ei ole se tärkein asia avioliitossa.
Mikäli ihmiset toimisivat niin,että vain yhden kanssa ollaan koko ikä ,ei olisi mihin verrata :) niin ei tietäisi että voisi olla paremminkin.Samoin tyhmiä, todellisuudesta yliampuvia eroottisia filmejä, kirjoja ei yhteiskunnassa ei tuli olla harhauttamassa vääriin mielikuviin jo nuoruudesta saakka.
Onhan aivan mahtavaa ,että tulevilla lapsilla on omat vanhemmat ja perheet pysyvät koossa.Kyllä avioliitto on hyvä, turvallinen, pysyvä ja kunnioitettava asia ja tervehdyttävää ihmisilli.Tosin jokainen kai tietenkin omalla käytöksellään vaikuttaa millaiseksi avioliitto muodostuu.
Jotenkin on tosi upeaa ja mahtavaa, että avoliitto parhaimmillaan luo niin hienon, upean, ihmisarvoa puolin ja toisin kunnioittavan ympäristön.Kunnioitetaan aviossa olevia kun nähdään sormus heidän sormessa.Ei aleta vikittelemään heitä.Kunnioitetaan avioliittoamme ja ei katsella muita sillä silmällä ja leikitä tulella
Aviolupausta kannattaa kunnioittaa ja tietenkin pitää miettiä tarkasti onko varmasti menossa naimisiin sellaisen ihmisen kanssa , jonka kanssa haluaa olla koko ikänsä, kunnes kuolema eroittaa.
Eikö tässä ole jotakin niin syvää ja jaloa ihmisyyden ja luottamuksen syvyyttä, jotta sitä kannattaa tavoitella ja arvostaa yhteiskunnassa.- avioliittook
Korjaan tämän edellisestä kirjoituksestani:
otenkin on tosi upeaa ja mahtavaa, että avoliitto
Tietenkin piti kirjoittaa avioliitto :)
- näinsemenee
Akka vaan haluaa että pilluntoivossa elätät sitä muutaman vuoden. Sitten kun pappi sanoo aamen, niin se keksii jonkun toisen pihtaussyyn. Kun vihdoin kyllästyt odottamaan ja uhkailet erolla, niin muijalle se sopiikin oikein hyvin ja vie puolet omaisuudesta avioerossa.
- oikeastioletkotyhmä
Oletko tosiaan niin tyhmä ettet ymmärtäisi suojella pientä omaisuuttasi avioehdolla?
En sitoutuisi edes parisuhteeseen ennen kuin tiedän, että sovitaan myös seksuaalisesti yhteen.
- YksityisasiahanSeOnMutta
Jaa-ha. Mitenkäs se helkan parisuhde jaksaa vai onko se tullut jo tiensä päähän.
YksityisasiahanSeOnMutta kirjoitti:
Jaa-ha. Mitenkäs se helkan parisuhde jaksaa vai onko se tullut jo tiensä päähän.
Hyvin se jaksaa ja hyvin sovitaan myös seksuaalisesti yhteen ;)
- paljonmuutaki
Entä jos se neitsyenä alttarille marssiva nainen tai mies onkin sellainen, jolle neitsyenä pysyminen on ollut tosi helppoa? Joskus syynä on se, että sukupuoliviettiä ei ole.
Tunnen erään naisen, joka menetti neitsyytensä yli 30-v ikäisenä ja hänelle uskonnollisista syistä seksi oli vain keino saada lapsia. Koska hän kuitenkin tuli helposti raskaaksi, niin ymmärrettävästi mies oli aika tyytymätön. Avioliitto päättyikin varsin nopeasti parin lapsen saamiseen.
Minäkään en sitoutuisi parisuhteeseen ennen kuin myös seksuaalinen puoli on selvitetty. Kyse ei ole vain seksin määrästä eikä kalun koosta, vaan ylipäätään siitä, että sovitaan yhteen ja halutaan samoja asioita. - Ikis__M
Jos ei asuisi saman katon alla ja oikein upea nainen niin varmaan sitä sitten pystyisi jos ajattelisi että sen parin vuoden jälkeen saisi sitten seksiä loppuikänsä. Tuollainen nainen jolla kärsivällisyyttä odottaa varmaankin myös sitten pysyisi eikä olisi heti ainakaan pettämässä.
- tavallinen.mies
Pitäisi olla täydellinen nainen, että jaksaisin odottaa avioliittoon asti. Silloinkin varmaan runkkaisin hänen kuvilleen pari kertaa päivässä, etten ihan sekoaisi.
- Fjsdfkjsfsdfds
Pystyisin mutta tuskin olisi pakko. Uskon luontoäidin kutsuun ja olenkin korkannut muutamat uskistytyt jotka aluksi vannoivat säilyttävänsä arvokkaintaan avioliittoon asti.
Hyvin sijoitetuilla suudelmilla on ihmellinen voima. - 212
Tottahan toki, muita voi panna sillä välin, sillä sehän ei ole aviorikos, sillä aviossakaan ei vielä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006