Naisten Tinder-profiilit valitettavan samanlaisia

specsavers

Miesten Tinder-käyttäytymisestä on varmasti jo keskusteltu täällä, mutta laitanpa miehenä tänne pari huomiota 25-35-vuotiaista naisista puolestaan, kun on kuitenkin tullut selattua läpi varmaan jo pari tuhatta profiilia:

Tyypillisessä profiilissa on nainen, joka on kaunis (mutta tämä ei tietenkään vielä aiheuta mitään sen ihmeellisempää reaktiota, koska suurin osa Tinderin naisista ovat kasvoiltaan kauniit), hän tykkää matkustelusta (no se on toki plussaa), hänellä on koira (plussaa ainoastaan niille miehille jotka itse tykkäävät koirista. Jotenkin tuntuu siltä, että koirat ovat suositumpia naisten keskuudessa kuin miesten), hän käy salilla ahkerasti, tai ainakin hänellä on kuva itsestään salilla, ja hänellä on myös kuva itsestään joko bikineissä tai hyvin lyhkäsessä kesähameessa/shortseissa (tämä on selvä miinus, kuka mies muka tykkäisi siitä että kun kävellään ulkona niin hänen naisystävällään on todella paljastava ja muiden miesten huomioita keräävä asu), ja sitten vielä se, että naisten profiilit yleensä suorastaan huutavat lausetta "im sexy and i know it".

Se on huono asia sen takia, että niillä naisilla, jotka kuvittelevat/tietävät olevansa todella seksikkäitä, on tietenkin myös korkeimmat vaatimukset miesten suhteen, ja heille ei kuka tahansa kelpaa. Vaikka olenkin mielestäni ihan suht hyvännäköinen mies ja suht OK kroppa jne, niin en todellakaan viitsi edes yrittää mitään "im sexy and i know it"-naisia, vaan etsin Tinderistä naisia jotka olisivat ihan tavallisen näköisiä, mukavan oloisia ja mahdollisimman paljon samoja kiinnostuksen kohteita.

Moni naisista ei kirjoita profiiliinsa mitään esittelytekstiäkään, vaan luulee ilmeisesti, että se riittää kun näyttää kuvillaan, että on kaunis/seksikäs. Kai sellaisella profiililla saa yhteydenottoja niiltä, jotka hakevat seksiseuraa, mutta tositarkoituksella Tinderissä olevat miehet eivät sellaisia profiileja noteeraa, koska ne ovat vain sitä laajaa harmaata massaa.

Ja joillakin naisilla saattaa olla tekstiä profiilissaan, mutta siinä hän ei kerro oikeasti mitään itsestään, vaan hän kertoo ainoastaan minkälaiset miehet saavat ottaa yhteyttä ja minkälaisten ei pidä vaivautua. Tällaiset naiset ilmeisesti ovat sitä mieltä, että heidän kuvansa riittävät jo näyttämään että he ovat loistava saalis, eli enempää ei tarvitse kertoa, vaan ainoa olennainen on se, että onko mies tarpeeksi hyvä, jotta hän vaivautuu kirjoittelemaan miehen kanssa.

Eli tämän kirjoitukseni pointti oli lähinnä se, että jos tunnistat itsesi edellämainituista profiileista, eikä ole löytynyt sitä herra oikeaa, niin ehkä kannattaa silloin miettiä pientä profiilin muokkausta.

Ei mulla muuta. Hyvää päivänjatkoa ja peukkua alas vaan tälle kirjoitukselle, jos siltä tuntuu.

14

2245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgdfgfd

Se on mun mielestä paljon kertovaa että ainoat asiat mitä naiset vaivautuu kirjoittamaan profiiliin on pituus ja tulotaso, esim 170 cm ja joku yliopistokoulutus.
      Nyt naiset kysyy että mitä pahaa tuossa on mutta se kertoo siitä että nainen odottaa lähestyvän miehen olevan reilusti yli 170cm ja tienaavan enemmän mitä nainen tuolla koulutuksella.

• Ex-------PUA

Niin on. Naiset ovat ihan kuten DarkFear: raha, status ja ulkonäkö (naisilla pituus ja komeus, Darkkiksella se tuuhea ja hyväkuntoinen tukka) ovat ne kaikista tärkeimmät asiat, aina jankuttamisen pisteeseen saakka, niin heidän tyhjässä elämässään, ja hypergamisissa partnerinvalinnoissaan.

• Unohdit profiilista ravintolakuvan ja matkailukuvan. Noista on 99 % naisten tinderprofiileista tehty.

• EiSukella

Sukeltaminen tuntuu olevan nyt jonkinlainen trendi naisten keskuudessa. Näitä kuvia löytyy jatkuvasti

• tinderitari

Tinderissä on hyvin usein naisilla profiileja joissa on vessassa otettu selfie kuusi kertaa. Vaatteet ja vessa ovat ehkä muuttuneet, mutta ilme, etäisyys ja kuvakulma kaikki ovat identtisiä. Eikö yksi riittäisi? Profiilissa olisi hyvä olla vähintään yksi selkeä kasvokuva ja toinen kuva missä näkee vähän millainen kroppa toisella on.

• scrg

Tinderistä en tiedä mitään mutta sen tiedän, että naisilla on hämmästyttävä usko siihen että juuri hän olisi loistava saalis melkein kenelle tahansa, vaikka ei oikeastaan edes yritä erottua muista naisista millään tavalla.

• 12plus5

Tämä. Tykkäys. Peukkua.

95% Tinderin naisista ei eroa mitenkään toisistaan. Ei ole kuvatekstejä, kuvat ovat tylsiä jne. Yritä sieltä sitten löytää helmi seasta.

• vasen_vasen_vasen_

Olen 50-kymppinen mies ja huvikseni käynyt läpi Tinder profiileja ikähaarukalla 25-50 pääkaupunkiseudulta. Mielestäni naiset voi jakaa karkeasti kahteen luokkaan: Espoolaiset LäskiLissutja SaliPirkot.

Olen todella hämmästynyt, kuinka suuri osa naisista on jo kolmekymppisenä rupsahtanut ja reippaasti ylipainoinen. Moni näistä naisista näyttää vanhemmalta kuin minä, jolla on 20 vuotta enemmän ikää mittarissa.

Toisen ääripään muodostavat sitten nämä kuntoiluun totaalisesti hurahtaneet, joilla ei ole juuri mitään muuta kuin salikuvia. Ehkä he hakevat vastapuolta, joka viihtyy kuutena päivänä viikossa salilla.

Lisäksi aniharva näyttää asuvan kantakaupungissa, vaan kyseessä on lähinnä reunoilla asuvia junantuomia Lissuja. Ei näistä oikeasti montaa viitsi oikealle pyyhkäistä.

• Timmilady

Sama koskee miehiä, jo 20-vuotiaissa näkee paljon papparaisen oloisia sekä ylipainoisia. Itse 34 ja itsestään huoltapitävä nainen, sinun kategoriassa menisin tuohon salipirkkojen osastoon. Totta, että minä etsin treenaavaa miestä. Onneksi niitä salilla riittää, tinderissä lähinnä olen sen takia kun en viitsi enää käydä viihteellä ja kun en käytä alkoholia.

• ATM-automaatti

Tinderissä on 4 ihmistyyppiä.

1. nätti nainen, kts ap:n kuvaus
      - hakee miestä joka vie jalat alta, vaatimukset siis pilvissä. Profiilissa matkailua, ravintolaa ja saliselfietä
      2. ei nätti nainen
      - ei saa tasokasta miestä livenä, toivoo että onni potkisi netissä koska miehiä on niin paljon
      3. komea mies, kts. ap:n kuvaus
      - profiilissa matkailua, ravintolaa ja saliselfietä. Pelimies, hakee netistä vain panoja, ei suhdetta
      4. ei komea mies
      - ihan sama mitä profiilissa on, koska ei saa naisilta huomiota

Lopputulos? Tinder on komeiden pelimiesten ja naisten kohtauspaikka. Komeimmat miehet saavat panoja helposti, naiset saavat panoja komeilta miehiltä tai pettymyksen kun mies "oudosti" alkoi kiertelemään ja välttelemään kun nainen otti suhteen puheeksi

• tindermän

Potaskaa. Itse olen tavismies, mutta saan helposti seuraa Tinderistä ja kaikki naiset jotka olen tavannut ovat olleet tosimielessä liikkeellä. En paneskele ympäriinsä ja haen myös suhdetta.

• ATM-automaatti
        tindermän kirjoitti:

Potaskaa. Itse olen tavismies, mutta saan helposti seuraa Tinderistä ja kaikki naiset jotka olen tavannut ovat olleet tosimielessä liikkeellä. En paneskele ympäriinsä ja haen myös suhdetta.

Olet komea tavismies, ja/tai sinulla on rima tosi alhaalla.

• Anonyymi

Ihan samanlaisia profiileja suurin osa miehistä laittaa, ei ole vaan naisten tyypillistä toimintaa. Käykää vaikka itse katsomassa.

• Anonyymi

Se johtuu siitä että nainen tekee valinnan kenen kanssa seurustelee. Naiset tinderissä on todella samanlaisia ja katsovat liikaa kardashineita telkkarissa ja yrittävät saada suosiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1783
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      359
      1196
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1188
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1058
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      848
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      774
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      141
      723
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      716
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe