Lähtö paino heittelee 75kg - 75.5kg välillä. Pituus 166cm. Haluan laihtua n.16kiloa nopeasti mutta, jos ollaan realistisia siihen menee varmaan pitkään. Eli pystyisinkö laihtumaan terveellisesti syömällä ja paljolla liikunnalla laihtumaan tuon verran parissa kuukaudessa vai voiko siihen mennä jopa puoli vuotta?
Mikä on hyvä tahti ja missä ajassa pystyn laihtuma
6
<50
Vastaukset
- kaloreitakaloreita
7000 kilokaloria vastaa yhtä painokiloa. Eli tiputtamalla energiansaantia tuhat kaloria päivässä, saavutat kilon painon pudotuksen viikossa. Kaloritarpeesi päivää kohden on noin 1300-1600 kaloria. Netistä löytyy laskureita, ei kannata näitä 2000 kalorin juttuja uskoa, pätee miesten kohdalla. Liikunnalla painon pudottaminen tarkoittaa savottatöitä tai vastaavaa rähvellystä, johon tämän päivän ihminen ei kykene. Maksimissaan pystyt kuluttamaan noin 300 kaloria tunnissa, ja se tarkoittaa kovaa työtä. Itse en saanut painoa pudotettua näillä kevyillä konsteilla, otin nutrilettin käyttöön ja nyt muutaman viikon käytön jälkeen on paino lähtenyt pikkuhiljaa laskemaan. Suositeltavana painonpudotusvauhtina pidetään puolesta kilosta kiloon viikossa. Miehillä tippuu nopeammin.
- diplomiliikkuja
Kaloreitakaloreita olipa höpö kirjoitus. Minä käyn välillä rullaluistelemassa 50km ja kaloreita menee siinä yli 2000 että silleen, varmasti tuolla kulutuksella laihtuu jos on mistä laihduttaa. Minähän laihduin pelkällä liikunalla noin 30 kiloa eikä se kyllä savottatyöltä tuntunut. liikkuminen on mukavaa ja vielä hyvinkin terveellistä.
- kaloreitakaloreita
Tässä kulutusmittari: http://www.tohtori.fi/?page=9639307 . Diplomiliikkuja voi jatkossa puhua asioista mistä jotain tietää, ja jättää muun niille, jotka siitä jotain tietävät.
- kaloreitakaloreita
Tässä suuntaa antava mittari: http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus
- kaloreitakaloreita
Lukemalla asiat selviävät: http://kiloklubi.fi/artikkelit/Liikunta-ei-aina-laihduta/669/ . Aiheesta löytyy paljon tutkimustietoa internetin ihmeellisestä maailmasta.
- diplomiliikkuja
Helposti lähtee kun liikut sen 10-15 km 6 kertaa viikko. Ihan normi kotiruoka käy hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769