Lähtö paino heittelee 75kg - 75.5kg välillä. Pituus 166cm. Haluan laihtua n.16kiloa nopeasti mutta, jos ollaan realistisia siihen menee varmaan pitkään. Eli pystyisinkö laihtumaan terveellisesti syömällä ja paljolla liikunnalla laihtumaan tuon verran parissa kuukaudessa vai voiko siihen mennä jopa puoli vuotta?
Vastaukset 6
- kaloreitakaloreita
7000 kilokaloria vastaa yhtä painokiloa. Eli tiputtamalla energiansaantia tuhat kaloria päivässä, saavutat kilon painon pudotuksen viikossa. Kaloritarpeesi päivää kohden on noin 1300-1600 kaloria. Netistä löytyy laskureita, ei kannata näitä 2000 kalorin juttuja uskoa, pätee miesten kohdalla. Liikunnalla painon pudottaminen tarkoittaa savottatöitä tai vastaavaa rähvellystä, johon tämän päivän ihminen ei kykene. Maksimissaan pystyt kuluttamaan noin 300 kaloria tunnissa, ja se tarkoittaa kovaa työtä. Itse en saanut painoa pudotettua näillä kevyillä konsteilla, otin nutrilettin käyttöön ja nyt muutaman viikon käytön jälkeen on paino lähtenyt pikkuhiljaa laskemaan. Suositeltavana painonpudotusvauhtina pidetään puolesta kilosta kiloon viikossa. Miehillä tippuu nopeammin.
- diplomiliikkuja
Kaloreitakaloreita olipa höpö kirjoitus. Minä käyn välillä rullaluistelemassa 50km ja kaloreita menee siinä yli 2000 että silleen, varmasti tuolla kulutuksella laihtuu jos on mistä laihduttaa. Minähän laihduin pelkällä liikunalla noin 30 kiloa eikä se kyllä savottatyöltä tuntunut. liikkuminen on mukavaa ja vielä hyvinkin terveellistä.
- kaloreitakaloreita
Tässä kulutusmittari: http://www.tohtori.fi/?page=9639307 . Diplomiliikkuja voi jatkossa puhua asioista mistä jotain tietää, ja jättää muun niille, jotka siitä jotain tietävät.
- kaloreitakaloreita
Tässä suuntaa antava mittari: http://kalorilaskuri.fi/kalorikulutus
- kaloreitakaloreita
Lukemalla asiat selviävät: http://kiloklubi.fi/artikkelit/Liikunta-ei-aina-laihduta/669/ . Aiheesta löytyy paljon tutkimustietoa internetin ihmeellisestä maailmasta.
- diplomiliikkuja
Helposti lähtee kun liikut sen 10-15 km 6 kertaa viikko. Ihan normi kotiruoka käy hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681175
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47910- 69792
- 82781
- 149736
- 64703
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14702Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80699Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19585- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115525- 90518
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet153480Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline115478YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441