Jeesus on palannut ja on keskuudessamme. Jokaisesta mielisairaalastamme löytyy jeesus kristus. Raamattu todisti jälleen paikkansapitävyyden.
Jeesuksen paluu
18
68
Vastaukset
- Siunattu.Sisko
Olen käynyt tapaamassa jo muutamaa Jeesusta. Täytyy sanoa että koin rauhan, miellyttävän tunteen ja lämmön, Jeesuksen siunauksen yhteydessä.
Jeesuksen opetuslapsi, ethän vain ole rienaamassa pyhää Jumalaa ja hänen toista tulemustaan? Se on tapahtumaisillaan... tapahtuu aivan pian... pian....
kuten kaikkina aiempinakin vuosisatoina, jolloin typerät mielet ovat odottaneet kuolleen miehen palaavan ja vievän heidät Taivaaseen, hohhohhohhoooo- Hihu
Toinen tulemuksensa? Jos luulette, että hän tulee tullaakseen ristiinnaulituksi uudelleen, kuten Juice Leskinen tosin väitti laulussaan, niin luulenpa silti että olette eretyneet... Jeesus tulee lopettamaan silloin vain ANTIKRISTUKSEN toimet maan päällä, koska hän on itse parempi Anttikirstu kuin Antikristus itse. On tämä oikeasti ennustettukin, proofetan toimesta, en vain muista nyt missä sekin lähdeluettelo on...
>>Jeesus tulee lopettamaan silloin vain ANTIKRISTUKSEN toimet maan päällä, koska hän on itse parempi Anttikirstu kuin Antikristus itse.>>
Valitettavasti myös antikristukset oli tunnistettu jo UT:n kirjoittamisen aikaan (1. Joh. 2:18), joten tämäkin on turhaa pohdintaa.
- Jokunen4455676
Tässä opetusta asiasta. https://www.youtube.com/watch?v=rjvfKvhVwW4
- opetusta-aiheesta
Jeesuksen tarkoitus:
http://see_the_truth.webs.com/Jesus_Christ.htm
Jeesuksen syntisyys todistettu Raamatun sanalla:
http://see_the_truth.webs.com/sinning_nazarene.html
Kristinuskosta, kommunismista ja juutalaisuudesta:
http://see_the_truth.webs.com/index.htm- Hihu
ÖÖ, Jeesuksen syntisyys on silti se kaikkein kiistellyin asia kristinuskon Messiaasta... Jeesushan ei sanonut itsekään olevansa synnitön, mutta Hänen osansa ei ollut vain kaatua syntiin. Ymmärrättekö mitä eroa sillä on, kaatua KUOLEMAAN syntien tähden, vai tehdä paljon syntisiä hengen synnyttämisiä ja henkisiä syytöksiä? Henkihän aina antaa elämää, vaikka olisi joskus sekin vain pilkkaajan henki....
hehee, olen kotiutunut semmoinen.
Kun hän palaa toiset pääsevät ikuiseen elämään toiset jäävät vaivan paikkaa,seurakunta jättä tämän pahan maailman ijäti.
- kristillinenusko
Riippuu siitä, mitä sairautta sairastaa. Sekin joko lähentää Jumalan puoleen tai erottaa hänestä. Kun sairastuin, minulle läheiseksi tuli usko Jeesukseen ja usko jumalaan. Minua saa nimitetään hulluksi, mutta oletko ongelminesi minua terveempi ja viisaampi, vaikka et ole käynyt sairaalassa. Kyseessähän on sairaus ja raamattu sanoo: hullu sanoo sydämessänsä "ei ole jumalaa". Jos minä saan uskoni vahvistusta raamatusta, oli kyseessä Tora tai kristillinen raamattu, niin mikä sinä olet tuomitsemaan toisia hulluksi jonkin ihmisen sairauden perusteella. Sairaus useimmiten lähentää Jumalan puoleen ja jokainen omistaa mielenterveyden. Se voi sairastua jopa sinulla, oireita ainakin on näkyvissä, päätellen siitä, miten suhtaudut kristinuskon uskoon ja usko viiveellä sekä hulluj hinta, määritellyn itsesi viisaaksi ja terveeksi. Sairauden ja terveyden raja psykiatrisia sairauksissa on kovin häilyvä. Älä ole ylpeä, vaan tutustu ihmisiin. Voit saada ystäviä ja oppia elämää. Pelottaako hulluus.
- Hihu
Hei puhut oikeasti totta. Raahessa ollessani osastolla, Jeesus ilmeni pienen kaljan jälkeen HETI näkynä, vaikken itse silloin sitä kaljaa juonut, ja Tampereella tuli Jeesus vlikuttelemaan ihan kokopäiväiseksi kumppaniksi: Luultavasti me, varsinkin me JUMALAN HULLUT silti tarvitsemme enemmän Jeesusta kuin muut, ettemme heti tee itsari, kun luulemme elämäntyömme jo tehneemme..: Jeesushan teki sen risti-itsarinsa kyllä silloin heti, kun tuli tilaisuus päästä tästä maailmasta hetkeksi irti, vaikka ei Pietari sitä olisi silloin HETI aikaansaatuna hyväksynyt. Jeesus olisi saanut elää tavallisena kukistettuna saddukeuksena loppuelämänsä, jos olisi pelännyt ristin kipua ja tuskaa liikaa... Ja sai tosin elää siitäkin huolimatta, nykyään tiedetään Jeesuksen viimeiset jäänteet olleen "normaalisti" lammaspaimenien joukkohaudassa. Maria Magdaleena oli vaimonsa ja Jeesukselle saattoi olla jopa kolme lasta, näin tarina kertoo, mutta ei sitäkään ole helppo uskoa, vaikkapa helpompaa siihen uskoa, kuin että joku UFO-OLIO-Jumaleitsoni olisi hänet loppuiankaikkisuudeksi kaapannut Taivaaseensa. Paavalikinhan mainitsee eräässä kirjeessään, että eräät olivat kertoneet Jeesuksen tulleen takaisinkin, mutta Paavali itse taisi uskoa hieman suuremman VALHEEN Jeesuksen sijaintipaikasta? JOS Jeesus on inkarnoitunut jo takaisin, nykyaikaankin, niin hänellä olisi silti UUSI "tavallinen" NIMI, kuten Ilmestykirja asiasta mainitsee... Luultavasti hän silti edelleen olisis Seemiläisiin kansoihin lukeutuva, en tiedä olisiko.
- PPP47
Jeesus ei tulekkaan. Oletko valmis?
Paluu tapahtuu kun aika on täyttynyt,seurakunta nousee kunninkuninkaan tullessa vastaan. Tänne jäävät kaiki syntiä rakastavt heidän paikansan on ikuinen pimeys.
- Olavi.51
Jeesus oli homo. Harrasti homo sexiä opetuslapsiensa kanssa. YÖÖKKK
Minä en pystyisi moiseen touhuun. - monenmontahullua
Minä uskon sinun todella puhuvan totta ja nähneensä jeesukseksi, mutta sinun sisikuntasi jeesuksen. Jokaisella usko on erilainen johtuen siitä, mitä on oppinut ja mitä pitää totuutena. Jos uskot olevasi terve, luultavasti et uskoisi, vaikka sinä sairastuin it, ellei sitä lääkäri sinulle vakuuttaisi. Jos taas olet ateisti, olet omilla. Minä uskon pääseväni rauhaan kerran, mutta sinä hajoaa mullaki ja lakkaa kokonaan olemasta. Minä hulluudessani olen uskossa ni onnellinen ja omistan rauhan sisikunnassani. Onko se myös sinulla. Toivon niin ja jos ei ole, mieti mistä johtunee, ettei ole rauhaa. Rauhan saa, kun löytää uskon varmuuden sisikuntasi ja kun saa olla yhteydessä elävään jumalaan rukouksessa. Mistä sitten mielenterveyttä. Sitä on ja sitä saa, kun löytää uskon varmuuden ja rauhan itsensä kanssa. Minä löysin pitkän etsimisen jälkeen rauhan uskosta ja realistisesta maailman kuvasta, joka pohjautuu raamattuun. Mitä etsit, mitä haluat elämältä. Sitä kannattaa miettiä, ennen kuin huutelee hullua, jota ei ole ja jos on, niin niitäkin löytyy monenlaisia ja monista lähtökohdista.
- rwgtq
Se paluu tapahtuu sisällämme, ei ulkopuolella.
Toinen paluu on vielä edessä ensimäinen on jo tapahtunut kärsi ihmiskunnan syntien vuoksi sovitti ne.
" kärsi ihmiskunnan syntien vuoksi sovitti ne. "
kärsiminen kannattaa aina
sanoi homopappi kuoripojalle
ja sovitti siittimensä sinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun284553- 713174
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813101Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3082557- 412212
- 542161
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211361Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo121326- 451265
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui261177