Mulla on ollut käytössä Revitalash nyt n. 3kk. Ensimmäiset 2kk käytin säännöllisesti kerran päivässä ja sen jälkeen silloin tällöin. Ripset ovat kasvaneet ja tuuhentuneet hurjasti mutta nyt kuitenkin toivon että en ikinä olisi sitä kuitenkaan alkanut käyttämään.
En tiedä olenko käyttänyt seerumia kuitenkin jotenkin väärin vaikka täsmälleen ohjeiden mukaan olen sitä mielestäni käyttänyt mutta käytön myötä
mm. silmiä ympäröivä iho on tummunut huomattavasti kuin ennen seerumin käyttöä, myös silmäni ovat jotenkin entistä herkemmät ja pelkään että silmiini on tulossa jokin vakavampikin ongelma.
Kun vertaan kuvia ennen jälkeen niin ennen ilme oli kirkas mutta nykyään ilme näyttää väsyneeltä ja "tunkkaiselta" tummunneen ihon takia.
Onko seerumin aiheuttama ihon tummuus lopullista vai hälveneeköhän se ajan myötä jos ja kun lopetan seerumin käytön?!
Ripsiseerumista tummat silmänaluset. Mikä avuksi?!
3
2325
Vastaukset
- Ensuosittele
Mulla tuli kans. Lopetin käytön heti ku huomasin asian.ehkä kuukauden käytin tai alle. Ja verisuonet tuli näkyviin yläluomessa ja vähän tummaa ihoa.. haalistuu ajan kanssa mutta ei kokonaan... mulla mennyt noin vuosi nyt. Älä käytä sitä ainetta!!!
- Kunpaolisintiennyt
Kiva kuulla etten ole ainut. En tosiaankaan käytä enään.
Mutta toisaalta sääli heittää jäljelle jäänyt seerumi pois kun on se kuitenkin tosi hintavaa. :/
- BLOODisLIFE
Ripsiseerumien aiheuttama silmien ja ympärysten tummuminen johtuu prostaglandiinista jota käytetää glaukoomaan silmänpainetautiin ja jotkut ripsiseerumit sisältää sitä tai sen johdannaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400