Mulla on ollut käytössä Revitalash nyt n. 3kk. Ensimmäiset 2kk käytin säännöllisesti kerran päivässä ja sen jälkeen silloin tällöin. Ripset ovat kasvaneet ja tuuhentuneet hurjasti mutta nyt kuitenkin toivon että en ikinä olisi sitä kuitenkaan alkanut käyttämään.
En tiedä olenko käyttänyt seerumia kuitenkin jotenkin väärin vaikka täsmälleen ohjeiden mukaan olen sitä mielestäni käyttänyt mutta käytön myötä
mm. silmiä ympäröivä iho on tummunut huomattavasti kuin ennen seerumin käyttöä, myös silmäni ovat jotenkin entistä herkemmät ja pelkään että silmiini on tulossa jokin vakavampikin ongelma.
Kun vertaan kuvia ennen jälkeen niin ennen ilme oli kirkas mutta nykyään ilme näyttää väsyneeltä ja "tunkkaiselta" tummunneen ihon takia.
Onko seerumin aiheuttama ihon tummuus lopullista vai hälveneeköhän se ajan myötä jos ja kun lopetan seerumin käytön?!
Ripsiseerumista tummat silmänaluset. Mikä avuksi?!
3
2358
Vastaukset
- Ensuosittele
Mulla tuli kans. Lopetin käytön heti ku huomasin asian.ehkä kuukauden käytin tai alle. Ja verisuonet tuli näkyviin yläluomessa ja vähän tummaa ihoa.. haalistuu ajan kanssa mutta ei kokonaan... mulla mennyt noin vuosi nyt. Älä käytä sitä ainetta!!!
- Kunpaolisintiennyt
Kiva kuulla etten ole ainut. En tosiaankaan käytä enään.
Mutta toisaalta sääli heittää jäljelle jäänyt seerumi pois kun on se kuitenkin tosi hintavaa. :/
- BLOODisLIFE
Ripsiseerumien aiheuttama silmien ja ympärysten tummuminen johtuu prostaglandiinista jota käytetää glaukoomaan silmänpainetautiin ja jotkut ripsiseerumit sisältää sitä tai sen johdannaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2129840Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen514603Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1304090Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1143979- 2103753
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik453087Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL172281Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1581647Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its991590Nuoret pois politiikasta!
Näillä 30-kymppisillä ei ole juuri mitään elämänkokemusta. Ja tällaiset raakileet saavat huseerata ja pilata Suomen!31562