Hei kaikki!

Firmanperustaja88

Ajattelin pistää firman toiminimellä pystyyn. Firman ideana olisi, että naiset saavat luvan kanssa leikkiä tunteilla ja antaa köyttä suhteen eteen ja välillä kiristää. Olisiko tälle liikeidealla asiakaskuntaa? Mä tosiaan olen se mieshenkilö kenen kanssa sit pelaatte. Homman idea on se, että eka saatte minut rakastumaan itseenne ja sit voidaan hetki vaikka elää mukamas normaalia elämää. Sit rupeatte leikkimään mun tunteilla, soudatte ja huopaatte. Jossakin vaiheessa kannattaa sit erota ja sit parin kuukauden jälkeen elättelette taas toivoa sen verran, että pääsette sänkyyn kanssani. Sen jälkeen voitte taas todeta, että ette oikein tiedä mitä haluatte ja että haluattekohan sittenkään olla mun kanssa. Miltä kuulostaa?! Kuka on mukana?!??! Specsinä itsestäni voin sanoa, että olen suht jämpti kaveri, mutta tunteikas. Hyvässä kunnossa ja jonkun lähteen mukaan olen kuulemma hyvän näköinen.

Jos jollain on firmalle hyvä nimiehdotus niin otetaan vastaan.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • byth

      Nimiehdotus. Inkkarit hukassa t:mi

    • Rasittavaa

      Miksi maksaisi sellaisesta, jota saa ilmaiseksikin? Mikä on se lisäarvo?

    • vähänonvaikeakuvio

      Vai on ap hyvässä kunnossa ja hyvän näköinen. Eli joku kuntosalien lirkuttelija ja todellakin sopii pelaamiseen, tuo jämptiys taisi mennä nyt harakoille. Eli et kuulosta uskottavalta. rakastut ja rakastat muka, mutta kuitenkin pelaat. Jos haluat tuollaisen peliyrityksen pysyvän pystyssä niin et voi rakastaa. Jos rakastat ja rakastut ja luotasi ei kahden kuukauden päästä lempatakaan tai lähdetä niin yritys menee nurin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe