Kavereita Jyväskylästä?

AnnElin1

Muutin elokuussa Jyväskylään poikaystävän perässä ja ongelmaksi on noussut se, etten oikeen tiedä mistä tulen ikinä löytämään täältä ystäviä. Poikaystäväni pääsi opiskelemaan eli hänellä riittää kavereita ja kaiken maailman pippaloita. Itselle ei koulupaikkaa auennut, mutta töitä kuitenkin löytyi. Töissä on pari mukavaa tyyppiä, mutta hekin ovat asuneet koko ikänsä Jyväskylässä ja tuntuu olevan suuret kaveripiirit valmiina. Yksi ystävistäni tosin muutti myös tänne opiskelemaan, mutta en viitsisi vain hänessä roikkua.
Olen siis 20-vuotias ja naispuolinen. Lähellä sydäntä on liikunta lähes kaikissa muodoissaan eli minusta saa kaverin lenkille ja salille tai vaikka ihan uuteen extreme-harrastukseen. Tykkään myös välillä lukea kirjoja ja shoppailukin on erittäin mukavaa rahatilanteen sen salliessa. Minusta saa myös seuraa parille tai ihan täydelliseen kreisibailaamiseen. Tanssilattialle minua ei ole vaikea saada.
Jos sieltä löytyy samassa tilanteessa olevia tai muuten vaan uusia kavereita kaipaavia niin laita äkkiä viestiä! :)

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeyyy

Moikka! Täällä yksi 18v opiskelija, ja itsekkin muutin Jyväskylään elokuussa. Olen valmis kaikkeen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin! :) Eiköhä lähetä bailaa joskus!

• Moi! Olen 22-vuotias nainen ja itsekin kaipaan kavereita Jyväskylästä. Urheilu on lähellä sydäntäni ja shoppailu menee ilman muuta myös! :) Jos haluat tutustua laita viestiä [email protected]

• uusipaikkauudetkujeet

Jos vielä seuraa vailla ja kundi kelpaa niin laita vaikka wa:ssa viestiä. 358504396544. Itekkin oon varattu että ei tartte säikähtää että iskisin :D

• Olemme pari 24/29 . Meidän seurassa tapahtuu joten heitä viesti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      122
      5629
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      64
      3980
    3. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      43
      3599
    4. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      31
      2929
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2892
    6. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      32
      2260
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      2227
    8. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      12
      2170
    9. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1717
    10. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1624
    Aihe