Kavereita Jyväskylästä?

AnnElin1

Muutin elokuussa Jyväskylään poikaystävän perässä ja ongelmaksi on noussut se, etten oikeen tiedä mistä tulen ikinä löytämään täältä ystäviä. Poikaystäväni pääsi opiskelemaan eli hänellä riittää kavereita ja kaiken maailman pippaloita. Itselle ei koulupaikkaa auennut, mutta töitä kuitenkin löytyi. Töissä on pari mukavaa tyyppiä, mutta hekin ovat asuneet koko ikänsä Jyväskylässä ja tuntuu olevan suuret kaveripiirit valmiina. Yksi ystävistäni tosin muutti myös tänne opiskelemaan, mutta en viitsisi vain hänessä roikkua.
Olen siis 20-vuotias ja naispuolinen. Lähellä sydäntä on liikunta lähes kaikissa muodoissaan eli minusta saa kaverin lenkille ja salille tai vaikka ihan uuteen extreme-harrastukseen. Tykkään myös välillä lukea kirjoja ja shoppailukin on erittäin mukavaa rahatilanteen sen salliessa. Minusta saa myös seuraa parille tai ihan täydelliseen kreisibailaamiseen. Tanssilattialle minua ei ole vaikea saada.
Jos sieltä löytyy samassa tilanteessa olevia tai muuten vaan uusia kavereita kaipaavia niin laita äkkiä viestiä! :)

4

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeyyy

Moikka! Täällä yksi 18v opiskelija, ja itsekkin muutin Jyväskylään elokuussa. Olen valmis kaikkeen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin! :) Eiköhä lähetä bailaa joskus!

• Moi! Olen 22-vuotias nainen ja itsekin kaipaan kavereita Jyväskylästä. Urheilu on lähellä sydäntäni ja shoppailu menee ilman muuta myös! :) Jos haluat tutustua laita viestiä [email protected]

• uusipaikkauudetkujeet

Jos vielä seuraa vailla ja kundi kelpaa niin laita vaikka wa:ssa viestiä. 358504396544. Itekkin oon varattu että ei tartte säikähtää että iskisin :D

• Olemme pari 24/29 . Meidän seurassa tapahtuu joten heitä viesti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      46
      3516
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      136
      2525
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      17
      2494
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1973
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1436
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1337
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1324
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1043
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      969
    Aihe