Miksi olette niin nirsoja?
Vastaukset 25
- KaunisNainen30-
Seksihalut menee kun näkee suomalaisen miehen kadulla olis se lihavat tai hoikka. Miehet ei huolehdi itsestään, eivät osaa pukeutua, eivät aja partaa, tukka leikkaamatta, käyvät suihkussa kerran viikossa, ovat lihavia ja juovat liikaa.
- Niintummaa
No nythän niitä unelmamiehiä tulee ulkomailta Suomeen 30.000-40.000 tänä vuonna ja ensi vuonna todennäköisesti vielä enemmän.
- Anonyymi00018
Suomi nainen etsityttää paikkansa miehillä kun itse ei löydä.
- Anonyymi00019
Prinsessa on prinsessa myös liikakilojensa kantajanakin. Isä opettaa tytärtään ja tytär oppii sen omalla tavallaan. Ehkä tytär ajattelee, että prinsessalle kelpaa vain prinssi, jonka isä kelpuuttaa ja siksi ei valinta osu aina heihin, jotka ovat toptenin ulkopuolelle jääviä.
- kylläkelpaamulle
Oon itse 4kg ylipainoinen ja mieheni on 40 kg ylipainoinen. Persoonaan rakastuin, 40 kg sinne tai tänne... ja kivan pehmeähän tuo on. Yhteiset arvot ja tekeminen kuitenkin tärkeintä. :)
- Lihava-atm
En usko
- einäyeitunnu
mitä se sellainen 4 kg ylipaino oikeastaan on? onko järkeä punniskella itseään niin tarkasti, muutakin olis maailmassa tehtävää... vai oletko laihduttaja ja sen verran vielä tavoitteesta puuttuu?
- kylläkelpaamulle
super-atm kirjoitti:
Miehesi on varmasti rikas.
Jäi just työttömäksi. Eikä ees hae nyt töitä.
- kylläkelpaamullee
einäyeitunnu kirjoitti:
mitä se sellainen 4 kg ylipaino oikeastaan on? onko järkeä punniskella itseään niin tarkasti, muutakin olis maailmassa tehtävää... vai oletko laihduttaja ja sen verran vielä tavoitteesta puuttuu?
Se on se yks makkara, joka kulkee alavatsan kautta jenkkakahvoille.
Mites äätämit nyt näin naisen ylipainoa vähättelemään?
- Sad-But-true
Lihavaa naista ei voi naida kuin takaapäin
- Truth_but_nothing_jne
Olen nainut hyvinkin lihavia naisia ja vaikka minkälaisissa asennoissa, eikä ne naintikerrat ole jääneet vain siihen yhteen, vaan on pyydetty käymään useamminkin, joten en kyllä ymmärrä tuota kommenttiasi.
- Pyllimakkara
Koska lihavat naiset kokevat olevansa niin henkeviä että se kohottaa tason komeiden ja viisaiden miesten pariin.
- läskilotisee
No kyllä minä ainakin kelpuutin ja tiedän monta muutakin kelpuuttanutta, näkeehän sen jo kun katselee ihmisiä kaduilla. Eikö teitä jo ala kyllästyttämään tämä trollailu? Oikeesti, tätäkö se teidän elämänne on? Muut elää ja nauttii elämästä ja te vaan istutte koneillanne trollailemassa. Onko kiva elämä?
- eimaatakaada
Kyllä luonne on tärkeämpi kuin kilot.
Jenkit kyllä kuolisi sukupuuttoon, jos ylipainoiset ei huolisi toisiaan.
Siellähän melkein kaikki on ylipainoisia ja hyvin näyttää menevän.
Jos painosta tulee ykkösasia, on suhde pinnallinen ja puoliso yksinkertainen. Jos pitää kunnostaan huolta, liikkuu kevyesti ja kantaa kilonsa itsevarmana, ei niitä toinenkaan ajattele.- siinätaasyksi
Jahas, taas joku passiton luuseri joka ei ole jenkkejä nähnytkään. Säälittävää...
- ruma-ätmi
Jenkit on 150 kiloisia. En ymmärrä miten sellaiseksi edes voi lihoa. Tarvii kai syödä koko ajan pizzaa ja hampurilaisia. Eikö ne osaa tehda ruokaa itse.
- pienisporttimies11
Kyllä moni nainen huolii lihavan miehen.
Olennainen kysymys on miksi naiset eivät huoli fyysisesti pienikokoisia miehiä? Laihduttaminen on helppoa, isommaksi tuleminen vaikeaa, pidemmäksi tuleminen mahdotonta. - rakastaaan
Minun poikaystävä on jonkin verran ylipainoinen, painaa vissiin ainakin yli 100kg, itse olen normaalipainoinen. Ei minua hänen liikakilot haittaa, hän on todella seksikäs ja komea mielestäni <3
- ruma-ätmi
Painan jotain 80 kg mut en kelpaa naisille. Voisin laihduttaa 10 kg mutta ei siitä olis mitään hyötyä naisen saamisessa joten en jaksa laihduttaa vaikka kyllä minä salilla käyn mutta vain pitämässä kuntoa yllä. Ei naiset ole lähteneet treffeille enkä ole mitään missejä edes pyytänyt.
- Anonyymi00020
Koska olen mielummin yksin kuin lihavan miehen kanssa. Olen laihduttamassa ja normaalipainoon asti pysyttelen yksin. Tekee pahaa esim. ajatus seksistä lihavan kanssa. Ja kyllä, pidän myös itseäni nyt hieman ylipainoisena vastenmielisen näköisenä. Mutta se on väliaikaista.
Mulla on melko tarkkaan samat aatokset. En siis halua lihavaa miestä, olen itse tällä hetkellä ylipainoinen mutta tässä ei ole ristiriitaa koska en etsi seuraa niin kauan kuin olen ylipainoinen :) Seuranhaku alkaa uudestaan vasta laihdutettuani, jolloin se hakemani normaalipainoinen mies vastaa "omaa tasoani".
- Anonyymi00021
Kaikki kun ei hakeudu parisuhteeseen vaan siksi että kelpaisi jollekin. Jotkut hakee aitoa tunnetta siinä oikeastaa paino asia jolla ei ole merkitystä. Mieheni oli ylipainoinen ja minä laiha kun tavattii ei minua haitannut. Kultaisin ihminen jonka tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67606
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het26386