Auttakaa mua

Angelwhowannagohome

Oon 8lk ja oon n. 165cm pitkä ja painan n 68kg ja tarviin apuu laihduttamisessa. Jos täällä joku pystyis neuvoa mua niin oisin tosi kiitollinen. Harrastan liikuntaa vähintään 8kertaa viikossa ja syön aika normaalisti. Oon tosi iso kokonen ja häpeen mun kroppaa. Kiitti jo valmiiks kaikille avusta

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpv

Olet normaalipainon ylärajoilla etkä suinkaan lihava. Jos vielä liikut paljon niin lihasta saattaa olla normaalia enemmän.

Pullaa, karkkia, sokerisia virvoitusjuomia, mehuja kannattaa käyttää vain vähän vaikka ei olisikaan ylipainoinen. Sama koskee tietysti rasvaisia tuotteitakin kuten meetwurstia, juustoa jne..

• Angelwhowannagohome

Kaikki herkut oon pois jättänyt, mutta kun oon niin nuori niin mun vanhemmat on tosi tarkkoi kaikesta nii se hankaloittaa kaikkee

• zewelle

Olen suunnilleen kokoluokkaasi ja itsellänikin on elämäntaparemppa meneillään. Et ole vielä mitenkään isokokoinen, mutta normaalipainon ylärajoilla, kun ollaan niin kannattaa ehkä jo miettiä, miten ehkäistä painonnousu entisestään.

Mulla on kokeilussa sokerin poisjättö. Lisäksi olen yrittänyt varmistaa aiempaa paremman proteiinin saannin. Sokerinjättö tarkoittaa tässä valkoisen lisätyn sokerin välttämisen sekä herkkujen poisjättöä. Hiilihydraatit eivät ole pannassa, mutta pyrin, että ne olisivat hyvälaatuisia.

Olen siis kasvissyöjä, mutta käytän maitotuotteita. Tämän vuoksi proteiinin saannin seuraaminen on minulle merkityksellistä. Mutta jos syöt lihaa, niin ehkä saat tarpeeksi proteiinia siitä. Liikuntaa vaikuttaisitkin harrastan tarpeeksi. Eli vinkkini sinulle: syö vähemmän herkkuja ja sokeria, mutta älä ala nälkäkuurille. Itse en pidä itseäni lainkaan nälässä.

Olen nyt viikossa laihtunut 1,7 kg tällä metodilla, mutta tuohan on varmasti enimmäkseen nestettä, eikä tule jatkumaan noin kovatahtisena. Mutta mukava alku.

• Angelwhowannagohome

Ite kun tosiaan oon vielä niin nuori, mun vanhemmat pystyy vaikuttaa todi paljon mun syömiseen. Äitille oon puhunu kasvissyönnistä ja se on sille ihan ok, mut aina se vaan unohtaa asian. Karkkeija ja muita herkkuja välttelen mahdollisimman paljon ja nytkin viime kerrasta on jo pari kuukautta vaikka tää muutos elämään alkokin vasta hetki sitten. En ite tiedä miten nälkäkuuri mulla toimis, koska nälkää en tunne vaikka en söisi päivään tai pariin. Mutta kiitos vinkistä ja ehkä pääsen näillä vauhtiin. Onnee sullekkin tähän projektiin :)

• hpv

En usko, että sinussa on liikaa läskiä. Naisten normaali rasvaprosentti on noin 20 ja jos rasvaa on liian vähän niin tulee erilaisia hormoniongelmia (luonnon tapa estää lisääntyminen jos ruokaa on liian vähän). Mittaa vyötärösi ja jos se on alle 80 cm niin ei huolta.

Kasvissyönti on ihan ok kunhan pitää huolta B12-vitamiinin ja proteiinin syönnistä. Kohtuullisesta lihan syönnistäkään ei ole haittaa mutta kannattaa valita rasvatonta lihaa ja syödä punaista lihaa kohtuudella.

• Angelwhowannagohome

Kasvissyöntiä aattelin senkin takia että en tykkää lihasta paljoo, joten se ois mulle helppoo. Mut kiitti vinkistä. Mittaan kun pääsen kotiin

• Jos ei itse älyä hakea neista neuvoa tai lainata kirjastosta jokin vähähiilihydraattista ruokavaliota koskevaa kirjallisuutaa, niin syyttäkööt itseään.
      Kaikki neuvot laihtumisessa, mitä THL antaa on vain pönkittääkseen heidän omia juttuja, joilla ei ole mitään tekemistä ihmisen terveyden kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25