Olen pitänyt itsestäni huolta kaikin puolin ja harrastan liikuntaa ja urheilua monta kertaa viikossa. En tiedä haluaisinko muuta kuin yhden yön seuraa, ehkäpä ja siinäpä se pulma onkin, mistä ihmeestä seuraa löytää, kun arkena pyöritän kahta firmaa, ja useimpina iltoina urheilen. Työmatkoja teen ajoittain ja tekisi mieleni tutustua samassa tilanteessa olevaan naiseen. Lenkkipolulla tai suunnistusmetsässähän niitä naisia on, mutta eipä siinä juostessa voi alkaa seurustelemaan tai kahviseuraa kyselemään.
Mistä urheileva mies löytää seuraa?
Dadbod41
1
136
Vastaukset
- kyynikko
Sun elämä kuulostaa siltä, ettei siihen seuraa mahdu. Voithan tietty koittaa etsiä yhden illan juttuja baarista tai vakipanoa iskurista tms. foorumeilta. Laadusta ei kyllä ole takuita. Jos muukin kuin panoseura kiinnostaa, niin koita löytää joku uraohjus nainen lenkkiseuraksi. Ja toivoa, että teillä synkkaa ja löytäisitte aikaa hikoiluun myös lakanoiden välissä. Neuvon sua tekemään sen hyvin selväksi sen, ettet halua mitään vakavampaa. Ja että suhun on turha rakastua, koska sun työ ja harrastukset on sun rakas nro.1. Onnea yritykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685